Gjest Onbothsides Skrevet 18. februar 2017 #441 Del Skrevet 18. februar 2017 Skjønner ikke hvorfor de som ikke har barn uttaler seg om ting som morgenkvalme og om hvorfor hun tar mange tester osv? La dem teste så masse de vil, la oss være glade sammen dem for at den er positiv og sluta tjata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. februar 2017 #442 Del Skrevet 18. februar 2017 5 timer siden, Martheegne skrev: Hvor gammel er mannen hennes, og hvor gammel er hun? De virker som et flott par! 26 og 37. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 18. februar 2017 #443 Del Skrevet 18. februar 2017 2 timer siden, eksiltronder skrev: Helt normalt. Jeg tester til skapet er tom for tester (og det er en god del igjen der enda, haha!). Dagen blir alltid bedre når den starter med 2 streker Samme her! Jeg tok en test hver morgen og hver kveld til det var tomt. Det var bare så utrolig artig :D 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 19. februar 2017 #444 Del Skrevet 19. februar 2017 Tror hun har misforstått antall uker hun er på vei. Hun har gått ut i fra første dag i forrige mens, men det blir helt feil når det er prøverør. Da teller man fra den dagen egget ble satt inn. Hun er jo lenger på vei enn de som er faktisk er lenger på vei enn henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 19. februar 2017 #445 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) 13 minutter siden, suckers skrev: Tror hun har misforstått antall uker hun er på vei. Hun har gått ut i fra første dag i forrige mens, men det blir helt feil når det er prøverør. Da teller man fra den dagen egget ble satt inn. Hun er jo lenger på vei enn de som er faktisk er lenger på vei enn henne Det er helt galt at man regner fra innsettingsdagen, det er uttaksdagen som er "eggløsning" når man driver med prøverør - det er da egget blir befruktet. Egget hennes var blastocyst da det ble fryst, altså allerede 5 dager gammelt. Nå vet ikke jeg om det fikk utvikle seg en dag ekstra etter at det ble tint eller ikke, men hun var allerede 2+5 eller 2+6 "gravid" da hun satte inn. I så fall er hun vel ca 5+2 nå. Endret 19. februar 2017 av miore 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. februar 2017 #446 Del Skrevet 19. februar 2017 20 minutter siden, suckers skrev: Tror hun har misforstått antall uker hun er på vei. Hun har gått ut i fra første dag i forrige mens, men det blir helt feil når det er prøverør. Da teller man fra den dagen egget ble satt inn. Hun er jo lenger på vei enn de som er faktisk er lenger på vei enn henne Men hun har jo fått beskjed av legene at det er slik de regner det ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 19. februar 2017 #447 Del Skrevet 19. februar 2017 Hvorfor teller de sånn ved prøverør da? Egget settes vel befruktet inn? Og skal feste seg osv. Det skjer jo da på samme tid som om man skulle gjøre det på den "naturlige" måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 21. februar 2017 #448 Del Skrevet 21. februar 2017 Vet ikke helt hvorfor jeg bryr meg så mye, men jeg blir fremdeles så opphengt i den fæle headeren på bloggen. Hun mååååå skaffe seg ny! 😝 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 21. februar 2017 #449 Del Skrevet 21. februar 2017 2 timer siden, Riskrem skrev: Vet ikke helt hvorfor jeg bryr meg så mye, men jeg blir fremdeles så opphengt i den fæle headeren på bloggen. Hun mååååå skaffe seg ny! 😝 Hva er så ille med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. februar 2017 #450 Del Skrevet 21. februar 2017 Hun ser skikkelig skummel ut på den, synes jeg Blikket og smilet. Men hun er jo egentlig supersøt! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 21. februar 2017 #451 Del Skrevet 21. februar 2017 3 timer siden, Lapper skrev: Hva er så ille med den? Bildet, fargene, fonten. Man ser ikke hele ansiktet hennes. Hele headeren er litt sånn... 2005 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 21. februar 2017 #452 Del Skrevet 21. februar 2017 4 timer siden, Riskrem skrev: Bildet, fargene, fonten. Man ser ikke hele ansiktet hennes. Hele headeren er litt sånn... 2005 Bra hun beholder den om hun selv liker det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathe. Skrevet 23. februar 2017 #453 Del Skrevet 23. februar 2017 Nå må det jo snart være nok ulykke for de to stakkars menneskene... siste blogginnlegg er jo bare supertrist lesning. Men de virker utrolig sterke, godt de har hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 23. februar 2017 #454 Del Skrevet 23. februar 2017 Utrolig trist. håper folk klarer la være å skrive noe idiotisk her om dette, bruk litt vett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trudealutt Skrevet 23. februar 2017 #455 Del Skrevet 23. februar 2017 Stakkars Julianne og Ulrik. Det var vondt å lese, og jeg håper av hele mitt hjerte at de skal lykkes til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 23. februar 2017 #456 Del Skrevet 23. februar 2017 Så utrolig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 23. februar 2017 #457 Del Skrevet 23. februar 2017 grusomt... håper de vil lykkes neste gang <3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 23. februar 2017 #458 Del Skrevet 23. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 23. februar 2017 #459 Del Skrevet 23. februar 2017 Stakkars folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 23. februar 2017 #460 Del Skrevet 23. februar 2017 Nå ble jeg lei meg på deres vegne. Huff! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå