Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet

Dersom det er slik at de har penger i massevis blir det jo enda verre at de går for å eksponere barndommen til den nye verdensborgeren på bloggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, CecilieX skrev:

Dersom det er slik at de har penger i massevis blir det jo enda verre at de går for å eksponere barndommen til den nye verdensborgeren på bloggen.

Da må det jo handle om at de elsker å sole seg under blitzlampene i rampelyset.. Synes det er fryktelig trist å dra inn et uskyldig barn i dette før han kan si «mamma». 

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Papirfly, mod.

Skrevet

De skoene i det siste innlegget var rett forj****** :eeeh: Men det er  meg da,resten var fint:)

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Jonette skrev:

De skoene i det siste innlegget var rett forj****** :eeeh: Men det er  meg da,resten var fint:)

Ja, la merke til det samme.. Jeg satte valentinsjokoladen i halsen (nesten) ;-)

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Da må det jo handle om at de elsker å sole seg under blitzlampene i rampelyset.. Synes det er fryktelig trist å dra inn et uskyldig barn i dette før han kan si «mamma». 

Jeg tror de begge elsker å sole seg under blizlampene og får mer og mer inntrykk av at piloten ikke minst liker det.

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg tror de begge elsker å sole seg under blizlampene og får mer og mer inntrykk av at piloten ikke minst liker det.

Ja, det virker som han liker det mer og mer.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Jonette skrev:

Både mønster og form var ikke særlig pent. Hun liker de sikkert, men jeg synes de var grusomme.

• Liker 3
Skrevet

De får ta en Villapaprika og legge kidden i walk-inen😜

• Liker 18
Skrevet
På 14.2.2018 den 0.43, gjestgitt skrev:

For et hus :ninuskapus: Dette er vel faktisk første gangen jeg genuint er misunnelig på en blogger som jeg ikke har så mye til overs for

Åh, jeg har så lyst til å se!! Hvor, hvor, hvor? Link? Sorry hvis dette har gått meg «hus» forbi.😆  Mulighet til å dele? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 timer siden, SnartBrud:) skrev:

Åh, jeg har så lyst til å se!! Hvor, hvor, hvor? Link? Sorry hvis dette har gått meg «hus» forbi.😆  Mulighet til å dele? 

Ligger link noen sider tilbake, hvis  ikke mod har fjernet

Endret av Aurora**
Skrevet
19 timer siden, CecilieX skrev:

Mye vil ha mer..

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, SnartBrud:) skrev:

Spøken er en innertier for det.

Gjest justcurious
Skrevet

Haha, jeg synes skoene var artige! Ikke noe jeg ville gått med, men de passer jo til antrekket og det er kult at hun tør og skille seg ut :) 

Skrevet

Så rart å gi ut en bok om prøverørtiden FØR de er i mål liksom...??

• Liker 9
Gjest chisandra
Skrevet
2 minutter siden, My <3 skrev:

Så rart å gi ut en bok om prøverørtiden FØR de er i mål liksom...??

Jeg tror piloten og frua har lagt seg til en livsstil de gjør hva som helst for å opprettholde. Da må man være kreativ. 

Skrevet

Huset, utsikten, det er flott. Det eneste jeg ville gjort umiddelbart var å fjerne  de grusomme tujaene som står som tinnsoldater rundt eiendommen. De er fæle. 

Skrevet
4 minutter siden, Solknapp skrev:

Her er huset, om noen gikk glipp av det. 

Greit fint hus, men må ærlig innrømme at jeg personlig synes det til 12 mill var mye finere, meeen ikke mitt valg 🤓. Har heller ikke peil på beliggenhet på de to husene, mener kun utseendemessig, inni og utenpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...