Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest xx girl xx
Skrevet

Jeg lurer litt på hva Ulrik tenker. 

Hvordan skal hun komme seg utav dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Puny skrev:

Det var det som skar deg mest i hjertet? Ikke menneskehandelen, slaveriet, utnyttelsen,  den systematiske undertrykkelsen? 

Ja, jeg blir trist når uskyldige dyr blir utsatt for mishandling. Og ja, det er ille når mennesker blir mishandlet også. Sånn, skyt meg for det.

• Liker 14
Skrevet (endret)
16 minutter siden, xx girl xx skrev:

Av en eller annen grunn så tror jeg ikke han er så veldig reflektert. Jeg sier ikke at han ikke tenker, for han gjør jo sannsynligvis det, men han tenker kanskje like langt som sin make? Og hun har jo vist sine sanne farger i det siste så jeg tenker at disse to er en god match, for deres del. Men når fruen sier at mtm og ab er forbilder så forsvinner liksom mye av både "intellektet" og troverdigheten hun påstår å innehave samtidig som hun gir bloggere som lever av å eksponere seg selv og barna sine CRED. Er det liksom noen i denne tråden som ikke tror at HVIS det kommer et barn til i denne mixen, så kommer også det til å melkes for alt det er verdt. Alt sponset, alt kjøpt og betalt, alt til salgs. Alt eksponert. Hun har vært et grusomt tillegg til bloggverdenen siden hun ble en kjent blogger. Tenk tilbake på all den dritten hun har klart å skrive før og publisere med den største selvfølge. For så enkel er hennes verden. Hun er enkel. Glad hun endelig avslørte seg selv og sine egne holdninger. Nytter ikke med en halvhjertet unnskyldning når du har outet deg selv som et selvopptatt, ignorant og overpriviligert menneske. 

Endret av elisaday
Skrivefeil
  • Liker 40
Gjest chisandra
Skrevet
26 minutter siden, xx girl xx skrev:

Ulrik? Synes ikke han virker særlig mer reflektert over saker og ting enn frua når det kommer til stykket. 

Skrevet
1 time siden, xx girl xx skrev:

Jeg tror ikke han tenker så veldig mye han heller.

Skrevet

Nå skriver hun at de NÅ er klar for å dele mer og at vi vil forstå hvorfor de har vært så  hemmelighetsfulle. Og med NÅ mener hun denne uken 😂 Og det var det 😂 

• Liker 10
Skrevet (endret)
1 time siden, Pampers skrev:

Nå skriver hun at de NÅ er klar for å dele mer og at vi vil forstå hvorfor de har vært så  hemmelighetsfulle. Og med NÅ mener hun denne uken 😂 Og det var det 😂 

Så det .......og sitter her som et spørsmåltegn....:sjokkbla:

Endret av Pæddan
  • Liker 3
Skrevet

HUn skal vel reparere skadene etter den superblonde Dubai-kommentaren med agn om siste utviklig i jakten på ønskebarnet. 

Bloggbransjen er så kynsik at jeg har ikke ord. :sukk:

• Liker 31
Skrevet

Blir overrasket over at de ikke evner å føle skam over å selge barn og familieliv. Til og med ufødte barn blir solgt på nettet. Hva med å forsørge seg med en jobb? 

• Liker 21
Skrevet

Nå synes jeg hun virkelig drar det ut og venter med å fortelle. Hun legger hele tiden ut små hint og vil folk skal spekulere. Begynner å lurer på om hun har en avtale med Tv2 og kan ikke si noe før Bloggerne. Tror de fleste er drittlei all ventingen 

• Liker 13
Skrevet (endret)
2 timer siden, Pampers skrev:

Jeg forstår ikke helt den tidsregninga hennes, for meg er NÅ, det som vil skje nå, for henne er det en eller annen gang i fremtiden. 😐

Endret av Oppland
  • Liker 7
Skrevet

Pilotfrue er jo smårusk i forhold til Inger i Dubai. Hun har lagt ut reklame for at folk skal dra på treningreise dit i bloggen sin nå. 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Papirfly, mod.

Skrevet

Hun minner meg om Marie-Antoinette som er kjent for utsagnet "Let them eat cake"

Like usympatisk!

• Liker 16
Skrevet

Spent på oppdatering om prøveprosessen denne uka. Liker derimot ikke det clickbait-innlegget hun la ut, men men. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Til dere som venter i spenning på denne graviditet oppdateringen. Hvorfor finner dere det så interessant? Sliter dere med graviditet selv og dere blir inspirert? Eller er dere virkelig genuint interesert i hennes liv? Jeg Spørr fordi jeg ikke bryr meg om fremmede barn, gravitetet eller livsstil . Jeg bryr meg om venner og familie. 

Jeg skjønner bare ikke hvordan noen finner denne bloggen interessant, og det med graviditeten også. Kjempe kjedelig. Dette er et menneske dere ikke kjenner, som bruker denne graviditeten for det den er verdt. Jeg finner bare ikke dette interessant, og jeg bryr meg heller ikke om hun er gravid eller ei. Venter nå hvertfal ikke hver uke og klager på at det mangler oppdateringer.. jeg forstår bare ikke interessen for denne bloggen? 

Men det er ikke rart bloggere blir store, når fremmede folk er så innmari interesert i en fremmeds graviditets prosess. (Gjelder ikke de som selv går gjennom dette- da skjønner jeg interessen )

Endret av jentefranorge
  • Liker 15
Skrevet (endret)

Det jeg synes er enda mer merkelig  er at flere tusen klikker seg inn og leser at Pilotfrue (eller andre bloggere) har vært ute å spist lunsj. Så ser vi ofte bilde av en lunchtallerk med litt mat på. Hva gir det? Skulle jeg forville meg inn på en slik blogg er det rett ut igjen.

Endret av Oppland
  • Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, jentefranorge skrev:

Til dere som venter i spenning på denne graviditet oppdateringen. Hvorfor finner dere det så interessant? Sliter dere med graviditet selv og dere blir inspirert? Eller er dere virkelig genuint interesert i hennes liv? Jeg Spørr fordi jeg ikke bryr meg om fremmede barn, gravitetet eller livsstil . Jeg bryr meg om venner og familie. 

Jeg skjønner bare ikke hvordan noen finner denne bloggen interessant, og det med graviditeten også. Kjempe kjedelig. Dette er et menneske dere ikke kjenner, som bruker denne graviditeten for det den er verdt. Jeg finner bare ikke dette interessant, og jeg bryr meg heller ikke om hun er gravid eller ei. Venter nå hvertfal ikke hver uke og klager på at det mangler oppdateringer.. jeg forstår bare ikke interessen for denne bloggen? 

Men det er ikke rart bloggere blir store, når fremmede folk er så innmari interesert i en fremmeds graviditets prosess. (Gjelder ikke de som selv går gjennom dette- da skjønner jeg interessen )

Men de fleste blogglesere kjenner jo ingen av bloggerne personlig.... Så akkurat det er et litt merkelig argument?

Skrevet (endret)
34 minutter siden, Avocado said:

Men de fleste blogglesere kjenner jo ingen av bloggerne personlig.... Så akkurat det er et litt merkelig argument?

Men så handler dette om pilotfrue. Bloggen hennes er jo gørr kjedelig. Den er helt hjernedød. Hun holder kun lesere Pga denne graviditeten, og derfor spør jeg hvorfor folk er så innmari interesert i denne prøveperioden hennes, når de ikkke engang kjenner henne - men sjekker bloggen hver enste dag i håp for en oppdatering.... Jeg skjønner det virkelig ikke. Det er så uinteressant og fjernt for meg. Jeg kan kun se for meg at dette hadde vært interessant hadde jeg hatt probelmer med graviditet selv. Jeg bare skjønner ikke at folk er så interesserte i dette at de venter i spenning og sjekker bloggen daglig for oppdateringer...hun bruker jo disse super interesserte blogglesere som venter i spenning, til å sanke inn lesere, plasser reklame og tjener på dette...er bare kvalmt, men det fungerer fordi folk stikker innom daglig og bidrar til dette.

Endret av jentefranorge
  • Liker 6
Skrevet
49 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg mener virkelig ikke å være frekk, men da lurer jeg på hvorfor du går inn på en tråd på Kg om en blogg/person du ikke interesserer deg for?

Kom inn på pilotfrue sin blogg da jeg var prøver selv. Selv om jeg nå har fått barn klarer ikke kikkeren i meg å la vær å gå inn. Guilty pleasure, kan du si. Prøver å gå inn sjeldnere enn før, da jeg begynner å bli ganske kvalm av holdningene som kommer til overflaten.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...