Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Norabora skrev:

Neida. Mener egentlig at jeg tror pilotparet har kastet bort tusenvis av kroner på noe det private har utnyttet når de egentlig ikke hadde et problem i utgangspunktet. 

Men har de brukt noen av dine penger på dette? Å har du ett bevis på at det private har utnyttet paret?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt flaut og se at noen nesten virker sure/misunnelig på at paret har søkt hjelp på ett privat sted. Hvorfor kan man ikke være glade på parets vegne. Også heller diskutere ting som er rellevant for tråden

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LadyBlaBla skrev:

Syns faktisk det er helt utrolig at noen her inne overhodet ikke har forståelse for at 18 mnd er lenge å vente på å bli gravid når man ønsker det intenst. 

Siden de selv har betalt for utredning, og fått påvist at de kan ha utfordringer med å unnfange naturlig, så skjønner jeg ikke at det kan være provoserende for noen at de søkte hjelp før det «obligatoriske» året hadde gått.

Selvsagt er det mange som har ventet lenger enn dem. Det er alltid noen som har ventet lenger enn andre. Men det undergraver vel ikke deres opplevelse av at 18 mnd er lenge å vente på babydrømmen. For ikke å snakke om berg-og-dalbanen det er å bli gravid, for så å miste igjen, flere ganger.

Helt enig! Folk med denne holdningen må enten ha lett for å få barn, eller være uinteresserte i å få barn. Ett av to. For hvis man har strevd med å få barn på den ene eller den andre måten, så vet man alt om hvor vanskelig det er og hvor lang selv en liten måned kan være. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Norabora skrev:

Neida. Mener egentlig at jeg tror pilotparet har kastet bort tusenvis av kroner på noe det private har utnyttet når de egentlig ikke hadde et problem i utgangspunktet. 

Men de fikk jo beskjed om at de kvalifiserte for hjelp på offentlig sykehus. Tror du dette er noe de har funnet på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier gratulerer til pilotfrue og mann,vet av egen erfaring hvor tungt det er hver eneste måned med negativ svar. Spiller ingen rolle om du har prøvd ett år eller 10 år.

jeg tenker alle bør sette et nyttårsforsett å tenke to gang før man sier noe negativt til/om andre,uavhengig om det er face to face eller på nett.Påstår man vil få det mye bedre selv.Det er utrolig mye oppgulp på disse foraene,og mange gang forstår jeg hvorfor det er så mye mobbing blant barn.De lærer dessverre av de voksne.😞

Godt nytt år 💥

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tingelling skrev:

Jeg sier gratulerer til pilotfrue og mann,vet av egen erfaring hvor tungt det er hver eneste måned med negativ svar. Spiller ingen rolle om du har prøvd ett år eller 10 år.

jeg tenker alle bør sette et nyttårsforsett å tenke to gang før man sier noe negativt til/om andre,uavhengig om det er face to face eller på nett.Påstår man vil få det mye bedre selv.Det er utrolig mye oppgulp på disse foraene,og mange gang forstår jeg hvorfor det er så mye mobbing blant barn.De lærer dessverre av de voksne.😞

Godt nytt år 💥

Signerer denne! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Lapper skrev:

Synes det er litt flaut og se at noen nesten virker sure/misunnelig på at paret har søkt hjelp på ett privat sted. Hvorfor kan man ikke være glade på parets vegne. Også heller diskutere ting som er rellevant for tråden

Hvorfor skal folk være så himla glade på vegne av folk de ikke kjenner? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Hvorfor skal folk være så himla glade på vegne av folk de ikke kjenner? :fnise:

Fordi det er noe som heter sympati, medfølelse og medmenneskelighet? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LizbethOsnes skrev:

Fordi det er noe som heter sympati, medfølelse og medmenneskelighet? 

Hvor hen er Flyfruas sympati medfølelse og medmenneskelighet med fremmedarbeiderne i Dubai? 

 

For the record: Jeg har all sympati med fremmedarbeiderne i Dubai.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, O.G. skrev:

Hvor hen er Flyfruas sympati medfølelse og medmenneskelighet med fremmedarbeiderne i Dubai? 

 

For the record: Jeg har all sympati med fremmedarbeiderne i Dubai.

Så lenge de ikke sier eller skriver noe du ikke kan stille deg bak eller forsvare. 

Hjertefølt sympati. :P

Ikke at jeg forsvarer den hjernedøde måten hun beskrev situasjonen/ferien og deretter forsøkte å forsvare seg på (bare for å høres ennå fjernere ut), men du får den sympatien din til å høres.. Lite attraktiv ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Skal vi tippe navn? Hva tror du ungen skal hete?

Severina, serina.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Selma, Savannah, Sophia, Stella

 

Håper Solveig, 

Hunden heter vel Stella..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pampers skrev:

Hunden heter vel Stella..?

Det visste jeg ikke, da blir det neppe det :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...