Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Gjest Octo
however skrev (31 minutter siden):

Nei, det var en hel video der hun ga leken en blowjob.. Ansiktsmimikk, håndbevegelser og slangen inn og ut av munnen. Ikke til å ta feil av.

Uff, så flaut 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, however said:

Nei, det var en hel video der hun ga leken en blowjob.. Ansiktsmimikk, håndbevegelser og slangen inn og ut av munnen. Ikke til å ta feil av.

Åh herregud! Hvordan går det an å være så upassende for et par likes? Syke folk.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er prisen redusert med 3 mill. Så får vi se om det hjelper på salget 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojoen skrev (1 time siden):

Da er prisen redusert med 3 mill. Så får vi se om det hjelper på salget 

Neppe. Uten å være eiendoms- eller økonomiekspert, tenker jeg de må ned 4 mill til- minst.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, pøbelsara said:

Så mye finere! Og med en praktisk hybeldel, en mye smartere investering, med andre ord.
Tror også 29 mill er for dyrt, men de og megleren virker jo helt blåste.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (1 time siden):

Tar tilbake den kommentaren jeg skrev over. De må ned til 22 mill minst (om de i det hele tatt får det). Det er tydelig at det forstatt er for dyrt for hva du kan få i nærheten. Greit nok at deres hus er større enn dette her, men de ekstra kvadratmeterne er ikke verdt 10+ mill.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 minutter siden):

Tar tilbake den kommentaren jeg skrev over. De må ned til 22 mill minst (om de i det hele tatt får det). Det er tydelig at det forstatt er for dyrt for hva du kan få i nærheten. Greit nok at deres hus er større enn dette her, men de ekstra kvadratmeterne er ikke verdt 10+ mill.

Det hjelper jo heller ikke at pilotfrue og pilotfruemann har bodd der. Makan til utleverende og harry nyrikinger skal man lete lenge etter. "Ja her er stua hvor pilotfrua kringkastet at hun gav blowjob til en barneleke", hu hei...

Endret av Rastebenk
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (16 minutter siden):

Det hjelper jo heller ikke at pilotfrue og pilotfruemann har bodd der. Makan til utleverende og harry nyrikinger skal man lete lenge etter. "Ja her er stua hvor pilotfrua kringkastet at hun gav blowjob til en barneleke", hu hei...

Det spiller da vel null rolle om hvem som har bodd i ett hus man tenker å kjøpe🤔 pilotparet er jo ikke med på lasset

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, elskersommer said:

Det spiller da vel null rolle om hvem som har bodd i ett hus man tenker å kjøpe🤔 pilotparet er jo ikke med på lasset

Nei, men det hjelper nok ikke. Da mest fordi jeg mener endringene de har gjort har senket, snarere enn å heve, prisen på boligen. Den så finere ut før de flyttet inn og lagde jungelkaos på veggene.
Når prospektet også fokuserer på at man kan se inn på bilen fra trappa, forsøker man ikke akkurat å treffe folk med klasse, og nyrike, som dem selv, sliter nok om dagen.
De er vel kanskje ikke så rike heller, mer big spenders, virker det som.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (2 timer siden):

Det har jo ingenting å si hvem som har bodd der. Tror ikke mennesker med så god råd at de kan kjøpe hus til 20+ mill bryr seg om hvem de kjøper fra, da de mest sannsynlig har egne gode karrierer og liv. Sånn der «wow effekt» over noe så dumt som d-kjendiser appellerer oftest til sosioøkonomisk lavklasse og de har sjelden 20 mill til hus.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, hvalstad45 said:

Nei, men det hjelper nok ikke. Da mest fordi jeg mener endringene de har gjort har senket, snarere enn å heve, prisen på boligen. Den så finere ut før de flyttet inn og lagde jungelkaos på veggene.
Når prospektet også fokuserer på at man kan se inn på bilen fra trappa, forsøker man ikke akkurat å treffe folk med klasse, og nyrike, som dem selv, sliter nok om dagen.

Det er typen til moren hennes som er rik. Han er en av norges rikeste og veldig generøs med penger til familie, venner, ansatte o.s.v. J trenger ikke tjene noe penger for å fortsette forbruket fordi hun vil alltid få fra moren og typen hennes.

Han har gitt millioner til både J og moren og søsteren til J, det er derfor de alle 3 bor i hver sine dyre villaer. 

Endret av VEGAN forever
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til den fæle tapeten, vil ogå noen av de tekniske løsningene (huset ble bygget i 2010) begynne å trenge fornyelse. Og noen år bebodd av en famile med to barn og to hunder vil også medføre en viss slitasje.

At huset skal ha steget 10 millioner i verdi mens Pilotparet har bodd der er  vanskelig å forstå. Men ikke for dem, tydeligvis.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (28 minutter siden):

Det er typen til moren hennes som er rik. Han er en av norges rikeste og veldig generøs med penger til familien, venner, ansatte o.s.v. J trenger ikke tjene noe penger for å fortsette forbruket fordi hun vil alltid få fra moren og typen hennes.

Han har gitt millioner til både J og moren og søsteren til J, det er derfor de alle 3 bor i hver sine dyre villaer. 

Hvem er stefar? Kan noen sende meg en pm med navnet?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Jeg hadde så klart ville hatt noe annet på veggene. Men uansett hvilket hus man kjøper så skal det mye.til at.det er helt etter din og min smak. Som regel vil mann pusse.opp litt ... Er folk interessert så drar de på visning☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (43 minutter siden):

I tillegg til den fæle tapeten, vil ogå noen av de tekniske løsningene (huset ble bygget i 2010) begynne å trenge fornyelse. Og noen år bebodd av en famile med to barn og to hunder vil også medføre en viss slitasje.

At huset skal ha steget 10 millioner i verdi mens Pilotparet har bodd der er  vanskelig å forstå. Men ikke for dem, tydeligvis.

Jeg skjønner ingenting.. du sier det.er.slitasje fordi det bor barn og hund der.. skal ikke folk som har hus til 20-30 millioner få ha barn og hund fordi det medfører slitasje. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så negativ til dette huset. De skal selge,de setter.prisen også får vi håpe de får solgt.  Hadde jeg hatt så mye penger hadde gladelig kjøpt det og pusset opp de rom som jeg ikke likte

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, elskersommer said:

Jeg skjønner ingenting.. du sier det.er.slitasje fordi det bor barn og hund der.. skal ikke folk som har hus til 20-30 millioner få ha barn og hund fordi det medfører slitasje. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk er så negativ til dette huset. De skal selge,de setter.prisen også får vi håpe de får solgt.  Hadde jeg hatt så mye penger hadde gladelig kjøpt det og pusset opp de rom som jeg ikke likte

Hen sier jo vitterlig ikke at rike folk ikke skal ha barn og hund! Hen påpeker bare at det blir slitasje. Særlig hunder ødelegger fort gulv.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, VEGAN forever said:

Det er typen til moren hennes som er rik. Han er en av norges rikeste og veldig generøs med penger til familien, venner, ansatte o.s.v. J trenger ikke tjene noe penger for å fortsette forbruket fordi hun vil alltid få fra moren og typen hennes.

AH, det forklarer jo MYE! For her har det alltid vært noe jeg ikke har skjønt, så mye tjener man da ikke på å være d-kjendis og exblogger.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...