Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge to har lagt ut samme melding på IG. Tydelig at de har fått med seg negative kommentarer. Kanskje de faktisk burde droppa å legge ut så mye om en syk baby. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å ikke tåle kritikk. 

• Liker 2
Skrevet

Man velger altså å utlevere seg og sine barn for alle som ønsker. Uansett sted og situasjon. Men å få tilbakemeldinger som ikke gagner dem.. DET tåler de ikke. De velger selv å eksponere seg, og ikke minst barna. Har de bein nok i nesa til å stå for det får de f*** meg tåle at ikke alle syns det de driver med er innafor. 

• Liker 13
Skrevet
Luckie skrev (51 minutter siden):

Begge to har lagt ut samme melding på IG. Tydelig at de har fått med seg negative kommentarer. Kanskje de faktisk burde droppa å legge ut så mye om en syk baby. 

Hvor? Jeg fant den ikke🙈

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo bare trist. Hvor mye er et barn verdt på sosiale medier som alvorlig syk? Dette må foreldrene forstå. Kom over denne og er sjokkert!

• Liker 7
Skrevet
Diamant20 skrev (46 minutter siden):

Hvor? Jeg fant den ikke🙈

Stories. Den med Bambi

• Liker 1
Skrevet
Luckie skrev (20 minutter siden):

Stories. Den med Bambi

Å ja😅

Ser noen konfronterer CBE i kommentarfeltet og LK henger seg på😅

• Liker 4
Skrevet
Diamant20 skrev (25 minutter siden):

Å ja😅

Ser noen konfronterer CBE i kommentarfeltet og LK henger seg på😅

Så det jeg også. Uvanlig ydmyk til han å være, men veldig typisk han å overta for CBE da. Hun klarer ikke å stå for noe. 

• Liker 8
Skrevet
Luckie skrev (20 timer siden):

Så det jeg også. Uvanlig ydmyk til han å være, men veldig typisk han å overta for CBE da. Hun klarer ikke å stå for noe. 

finner ikke jeg.. 

• Liker 1
Skrevet
Pasha skrev (3 minutter siden):

finner ikke jeg.. 

Var kun dette + tagget Ulrik.

90b9fd431673c1781f0d61947aef4f45.jpg

Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

Var kun dette + tagget Ulrik.

90b9fd431673c1781f0d61947aef4f45.jpg

men hadde CBE kommentert dette? eller var det en skrivefeil lenger opp her?

Skrevet
Pasha skrev (1 minutt siden):

men hadde CBE kommentert dette? eller var det en skrivefeil lenger opp her?

CBE har kommentert under det siste bildet på Ulrik sin IG. 

• Liker 4
Skrevet
Luckie skrev (7 minutter siden):

CBE har kommentert under det siste bildet på Ulrik sin IG. 

fant det. takk

• Liker 1
Skrevet

jeg synes LK svarer overraskende greit. Han nærmest innrømmer at vedkommende har rett i det med eksponering også. 

• Liker 8
Skrevet
Pippio skrev (20 minutter siden):

jeg synes LK svarer overraskende greit. Han nærmest innrømmer at vedkommende har rett i det med eksponering også. 

Det svaret kan jeg like. For engangs skyld er han litt nærmere innrømmelse enn fornektelse 😅

• Liker 7
Skrevet
Jolanda skrev (På 5.11.2021 den 19.05):

Snakk om å ikke tåle kritikk. 

Når har de gjort det da? :)

• Liker 1
Skrevet
Pippio skrev (3 timer siden):

Enig. Veldig godt svar av LK. Han svarer ydmykt med tanke på alle parter,  går ikke inn i diskusjon , men samtidig kan man lese mellom linjene at han er enig i kritikken med bilder av sykt barn.

• Liker 6
Skrevet

Har ikke vært innpå her siste døgnet og forventet masse kommentarer rundt innlegget i avisen, (På nett) 

• Liker 1
Skrevet
Prelunia skrev (10 timer siden):

Enig. Veldig godt svar av LK. Han svarer ydmykt med tanke på alle parter,  går ikke inn i diskusjon , men samtidig kan man lese mellom linjene at han er enig i kritikken med bilder av sykt barn.

Enig i at han svarer godt, men det er jo ikke ham/dem kritikken går på her så da er det nok mye enklere å holde seg saklig. Tonen er jo en helt annen når kritikken kommer i eget kommentarfelt ...

• Liker 9
Skrevet
FruRosa skrev (4 timer siden):

Enig i at han svarer godt, men det er jo ikke ham/dem kritikken går på her så da er det nok mye enklere å holde seg saklig. Tonen er jo en helt annen når kritikken kommer i eget kommentarfelt ...

Tonen er en helt annen, ja. Men hovedbudskapet hans er, gjentakende, at man ikke skal bruke et kommentarfelt under en syk baby til å kritisere. Jeg tror ikke det ville ha vært ansett passende for LKE at noe kritikk uansett framføres. Det kan ligne litt på empati den uttalelsen hans, men jeg tviler...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...