Mariiihøna Skrevet 25. januar 2021 #10341 Del Skrevet 25. januar 2021 Nussepus skrev (På 22.1.2021 den 15.58): Parret? Hvem har de parret? Bikkja? Takk for at du rettet! Mener selvfølgelig bikkja ja😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. januar 2021 #10342 Del Skrevet 25. januar 2021 Pilotfrue vil provosere, og hadde vel neppe hatt med vippestolen foran TVn hvis hun ikke ville ha engasjement. Så kan hun heller jamre seg i media over det slemme mammapolitiet etterpå. Det er nøye kalkulert, og føyer seg bare inn i rekken av stunts, som framovervendt barnesete i bilen for eldstemann som baby, hans iherdige iPad-bruk og TV-titting, jenter skal “føye seg” og ta mannens navn ved ekteskap, hun ammer venninnens baby osv. Alt for oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 25. januar 2021 #10343 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Breakeven skrev (2 timer siden): «Hvis du er så sliten og desperat», denne setningen. Ikke rart dette forumet får et dårlig rykte. Herregud, nå må du roe deg ned et par hakk. Det jeg mener er at JA, man kan selvfølgelig bli sliten og desperat. Jeg har selv hatt kolikkbaby og for å overleve så har jeg av og til gjort ting som ikke er anbefalt av fagpersoner. For å få det til å gå rundt; for å få vridd opp fulle ammeinnlegg og gått på do. Det er bare menneskelig! MEN da har jeg selvfølgelig ikke tatt bilder av det og lagt det ut på åpent internett. Da har jeg nemlig kjent på dårlig samvittighet over å gjøre noe som forskning og fagpersoner har opplyst om at faktisk ikke er bra for barnet mitt. Og jeg hadde hvert fall ikke postet bilder av det dersom jeg, som Pilotfrue, er en profesjonell påvirker som tjener millioner av kroner på å påvirke andre! Og nå er de TRE voksne hjemmeværende i det huset, da syns jeg hvert fall ikke at de skal inspirere til å putte små babyer foran TV. At du ikke ser forskjell på hva en privatperson gjør hjemme alene i desperate stunder og hva man som profesjonell påvirker publiserer på internett for å inspirere andre, til gullkantet lønn, får stå for din egen regning. Endret 25. januar 2021 av Tannbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 25. januar 2021 #10344 Del Skrevet 25. januar 2021 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Pilotfrue vil provosere, og hadde vel neppe hatt med vippestolen foran TVn hvis hun ikke ville ha engasjement. Så kan hun heller jamre seg i media over det slemme mammapolitiet etterpå. Det er nøye kalkulert, og føyer seg bare inn i rekken av stunts, som framovervendt barnesete i bilen for eldstemann som baby, hans iherdige iPad-bruk og TV-titting, jenter skal “føye seg” og ta mannens navn ved ekteskap, hun ammer venninnens baby osv. Alt for oppmerksomhet. Men tenk at det er verdt det! Ja, en god del mennesker vet hvem hun er, men folk syns jo samtidig at hun er lat, bortskjemt og enkel. Er det virkelig verdt det da? Endret 25. januar 2021 av Tannbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. januar 2021 #10345 Del Skrevet 25. januar 2021 Tannbein skrev (12 minutter siden): Men tenk at det er verdt det! Ja, en god del mennesker vet hvem hun er, men folk syns jo samtidig at hun er lat, bortskjemt og enkel. Er det virkelig verdt det da? Ethvert fornuftig menneske vil svare et rungende nei. Men i denne bransjen finnes ikke slike tanker. Det er jo nesten ikke til å tro hva disse menneskene finner på av idiotiske ting for å vekke engasjement fra lesere, og få oppmerksomhet fra media. Det er snarere ingenting de IKKe vil gjøre for penger😅 Pilotfue er ikke den verste, langt fra. Man opplyser på TV2 i beste sendetid at man går uten truse, i KK at man foretrekker misjonær eller bakfra. Man kliner med bestevenninner og reiser til Dubai under en pandemi. Man redigerer seg tynnere, man kler seg naken og man selger sitt hjem og sine barn. De synes sikkert det er verdt det. Blir spennende å høre om barna deres synes det var verdt det, når de er voksne og forstår hva de var en del av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 25. januar 2021 #10346 Del Skrevet 25. januar 2021 Finlay skrev (1 time siden): Ethvert fornuftig menneske vil svare et rungende nei. Men i denne bransjen finnes ikke slike tanker. Det er jo nesten ikke til å tro hva disse menneskene finner på av idiotiske ting for å vekke engasjement fra lesere, og få oppmerksomhet fra media. Det er snarere ingenting de IKKe vil gjøre for penger😅 Pilotfue er ikke den verste, langt fra. Man opplyser på TV2 i beste sendetid at man går uten truse, i KK at man foretrekker misjonær eller bakfra. Man kliner med bestevenninner og reiser til Dubai under en pandemi. Man redigerer seg tynnere, man kler seg naken og man selger sitt hjem og sine barn. De synes sikkert det er verdt det. Blir spennende å høre om barna deres synes det var verdt det, når de er voksne og forstår hva de var en del av. Jeg kan til en viss grad forstå hvorfor influensere ikke blir tatt seriøst i samfunnet. Hvorfor det ikke stilles krav til dem på lik linje som med andre som jobber. Hvorfor forbrukertilsynet fremdeles stryker på dem med puselanker, og hvorfor helsedirektoratet refser fremfor å bøtelegge. For disse influenserne fremstiller jo seg selv som mindre opplyste, og både titt og ofte som noen som burde vernes mot seg selv. Herregud så mange kleine bilder, videoer og utsagn som har kommet fra f eks Pilotfrue, Anne Brith Davidsen, Caroline Berg Eriksen, Sophie Elise og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 26. januar 2021 #10347 Del Skrevet 26. januar 2021 Felt, får kritikk, men slipper visst unna bot: https://www.dagbladet.no/kjendis/felt-for-reklame-for-maltidserstatning/73332233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 26. januar 2021 #10348 Del Skrevet 26. januar 2021 Finlay skrev (8 minutter siden): Felt, får kritikk, men slipper visst unna bot: https://www.dagbladet.no/kjendis/felt-for-reklame-for-maltidserstatning/73332233 Kanskje på tide å erstatte refs med bot, influensere driter en lang marsj i hele refsen, det preller av som vann på gåsa. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 26. januar 2021 #10349 Del Skrevet 26. januar 2021 Men har dere lest det som er uttalt av pilotfrue selv og sett annonsene hun la ut? Jeg skal ikke ta alt for god fisk, men i dette tilfellet ser det ut som om Protein.no har brukt Pilotfrue i en reklame for et annet produkt og som hun selv ikke har godkjent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 26. januar 2021 #10350 Del Skrevet 26. januar 2021 Plengionika skrev (13 minutter siden): Men har dere lest det som er uttalt av pilotfrue selv og sett annonsene hun la ut? Jeg skal ikke ta alt for god fisk, men i dette tilfellet ser det ut som om Protein.no har brukt Pilotfrue i en reklame for et annet produkt og som hun selv ikke har godkjent. På Instagram har hun to bilder merket med reklame for Protein.no, der det ene er en proteinbar som hun "innrømmer" å ha spist. På det andre bildet holder hun fram en shaker med innhold som ser veldig ut som den inneholder deres SLIM måltidserstatter. Shakeren har logoen til Protein.no. Den har hun altså aldri smakt. Hvordan skulle vi kunne vite det? Hun har latt seg avbilde av samarbeidspartner Protein.no, med deres shake i hånden. Hvordan kan hun da si at hun ikke har godkjent produktet/reklamen?🤔 De har hatt et samarbeid, hun viser deres shake, hun får betalt. Hun kunne jo bare sagt fra på forhånd at hun ikke ville avbildes med gravidmage og en drikk som heter SLIM, fordi det gir negative signaler. Da hadde hun sluppet dette. Men enklere med ansvarsfraskrivelse i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 26. januar 2021 #10351 Del Skrevet 26. januar 2021 Finlay skrev (Akkurat nå): På Instagram har hun to bilder merket med reklame for Protein.no, der det ene er en proteinbar som hun "innrømmer" å ha spist. På det andre bildet holder hun fram en shaker med innhold som ser veldig ut som den inneholder deres SLIM måltidserstatter. Shakeren har logoen til Protein.no. Den har hun altså aldri smakt. Hvordan skulle vi kunne vite det? Hun har latt seg avbilde av samarbeidspartner Protein.no, med deres shake i hånden. Hvordan kan hun da si at hun ikke har godkjent produktet/reklamen?🤔 De har hatt et samarbeid, hun viser deres shake, hun får betalt. Hun kunne jo bare sagt fra på forhånd at hun ikke ville avbildes med gravidmage og en drikk som heter SLIM, fordi det gir negative signaler. Da hadde hun sluppet dette. Men enklere med ansvarsfraskrivelse i etterkant. Hvis det stemmer er jeg selvfølgelig enig. Jeg forstod det bare som at det var noe bær/pulver av bær som hun hadde tilsatt en Smoothie for ekstra næring og at protein.no hadde brukt dette bilde i en reklame på Facebook for dette slim produktet, altså ikke det samme som pilotfrue. Men om det er noe hun sier for ansvarsfraskrivelse som du sier så er det selvfølgelig bare rett og rimelig at det følger konsekvenser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 26. januar 2021 #10352 Del Skrevet 26. januar 2021 (endret) Plengionika skrev (6 minutter siden): Hvis det stemmer er jeg selvfølgelig enig. Jeg forstod det bare som at det var noe bær/pulver av bær som hun hadde tilsatt en Smoothie for ekstra næring og at protein.no hadde brukt dette bilde i en reklame på Facebook for dette slim produktet, altså ikke det samme som pilotfrue. Men om det er noe hun sier for ansvarsfraskrivelse som du sier så er det selvfølgelig bare rett og rimelig at det følger konsekvenser. Det kan jo godt være hun har noe annet i shakeren, noe som bare ligner på deres produkt. Det aner vi jo ikke, og det spiller heller ingen rolle om hun holder fram en hjemmelaget smoothie i et beger med logoen til Protein.no. Bildet er brukt i et innlegg merket med reklame for dem. Endret 26. januar 2021 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 26. januar 2021 #10353 Del Skrevet 26. januar 2021 Finlay skrev (6 minutter siden): Det kan jo godt være hun har noe annet i shakeren, noe som bare ligner på deres produkt. Det aner vi jo ikke, og det spiller heller ingen rolle om hun holder fram en hjemmelaget smoothie i et beger med logoen til Protein.no. Bildet er brukt i et innlegg merket med reklame for dem. Jeg mener bare det er forskjell på å reklamere for et slankeprodukt når man er gravid kontra et tilskudd for å få i seg nok næring, som jo er viktig under et svangerskap. Denne reklamen er selvfølgelig uheldig uansett, men det er en vesentlig forskjell når man skal bli dømt for å fremme kroppspress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 26. januar 2021 #10354 Del Skrevet 26. januar 2021 Ser de skylder på firmaet for å ha misbrukt bilde av Julianne på Facebook 😂😂 Det er vel hun som har godkjent avtalen regner jeg med, og da kan jo de bruke bildet de har tatt av henne i sin reklame. Total ansvarsfraskrivelse. Hun skrev jo selv hun brukte produktene deres "for å holde seg motivert " 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 26. januar 2021 #10355 Del Skrevet 26. januar 2021 Hun skrev jo i sin reklame at hun brukte produktene for å holde seg motivert. Motivert til hva da? Motivert til å få i seg nok næring eller motivasjon til å holde seg i god form.. ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet 26. januar 2021 #10356 Del Skrevet 26. januar 2021 Ulrik skriver at julianne aldri har sett denne reklamen på Facebook🤦🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 26. januar 2021 #10357 Del Skrevet 26. januar 2021 husker hun reklamerte for noe «fit mamma» greier rett etter første var født.... så ikke første gangen hun tar «sånne» reklameoppdrag.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 26. januar 2021 #10358 Del Skrevet 26. januar 2021 Om hun er så uskyldig som hun vil ha det til, hvorfor har hun ikke gitt en uttalelse til FIM når de undersøkte saken? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 26. januar 2021 #10359 Del Skrevet 26. januar 2021 Det er en gjennområtten bransje og Pilotfrua er av de mest kyniske. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 26. januar 2021 #10360 Del Skrevet 26. januar 2021 Maskopi skrev (29 minutter siden): Om hun er så uskyldig som hun vil ha det til, hvorfor har hun ikke gitt en uttalelse til FIM når de undersøkte saken? Det er jo helt klar suspekt å ikke svare når man blir undersøkt. Vet du når dette var oppe for diskusjon? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå