Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Det var jo bare en naken mage man så da :ler:  

Synes det var en artig video mtp musikken. Hørte ikke musikken første gang jeg så den og ble litt satt ut og tenkte mitt. Men så måtte jeg se den igjen når jeg så dere skrev om nakenvideo, for jeg kunne ikke huske å ha sett henne naken. Og da hadde jeg lyd. Hun stryker magen over dugget samtidig som plata squeeker :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omo skrev (11 minutter siden):

Det var jo bare en naken mage man så da :ler:  

Synes det var en artig video mtp musikken. Hørte ikke musikken første gang jeg så den og ble litt satt ut og tenkte mitt. Men så måtte jeg se den igjen når jeg så dere skrev om nakenvideo, for jeg kunne ikke huske å ha sett henne naken. Og da hadde jeg lyd. Hun stryker magen over dugget samtidig som plata squeeker :P 

Det må jo i det minste vises bryter og underliv om man skal kalle det nakenvideo 😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Jeg syns det er spesielt å filme dette og legge det ut for hele Norge. Men igjen er de tro mot seg selv i allefall 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adinterim skrev (30 minutter siden):

Jeg syns det er spesielt å filme dette og legge det ut for hele Norge. Men igjen er de tro mot seg selv i allefall 😄

Jeg ville heller ikke lagt ut en slik video.. Men folk må ikke kalle det nakenvideo 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, J.. said:

Ja.

Det som ikke er lov er "ryktespredning",som dette jo er,uten bevis.

Happy? 

Screenshot_20210102_012741.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
Aidensfield skrev (8 timer siden):

Jeg ville heller ikke lagt ut en slik video.. Men folk må ikke kalle det nakenvideo 

Vel, hun er naken, og i dusjen 🤷🏼‍♀️ Trenger ikke ta ordet "på ordet", hele settingen filmen er gjort i er ikke akkurat en "bare sprader langs stranda i denne reavelende bikinien, tudelitu tidelibom" men mer "gnikk, gnukk, gi meg og min nakne kropp litt oppmerksomhet etter at vi igjen stengte instagrammene våre for å sanke følgere ved å selge det ufødte barnet vårt, gnukkettignukk, snakk om dette i stede nå" 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesielt å legge ut noe slikt... men dette paret gjør jo alt for oppmerksomhet da... så ikke akkuratt overrasket egentlig... 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia

Pilotfrue og mannen skal ha skryt for å være seg selv på godt og vondt, og jeg liker at de har meninger som ikke er helt A4. Det som irriterer meg litt er at de åpner og lukker profilen sin titt og ofte, for å få flere følgere. Pilotfrue har også et enormt behov for oppmerksomhet og gjør ting med vilje for å provosere. Det er så lett å gjennomskue. Jeg synes heller ikke noe om at de alltid kjøper masse dyre gaver til hverandre og skal vise dette til "alle" sine følgere. Flesteparten i Norge har ikke råd til dyre vesker og sko. I blant i podcasten klager de også på økonomien sin og skal liksom spare penger, men da forstår jeg ikke hvorfor sønnen skal få masse gaver før det i det hele tatt er julaften og at de MÅ kjøpe så dyre gaver til hverandre? De står fritt til å gjøre hva de vil, men jeg synes de noen ganger kan være litt selvmotsigende. :)

Jeg følger ikke mange bloggere i SoMe, men jeg liker å titte innom når jeg har tid, men ikke å få all den reklamen min i feeden hver dag. Altså at når jeg føler for det, så tar jeg en titt på deres bilder og story. Det er et poeng de kanskje ikke har tenkt på, men jeg forstår jo de ønsker masse følgere fordi da får de flere samarbeidspartnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke blir flau over å legge ut video av sko fra Gucci som hun sier hun har fått fra barnet sitt på 2,5 år... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Hockeypulver skrev (På 5.1.2021 den 13.38):

At hun ikke blir flau over å legge ut video av sko fra Gucci som hun sier hun har fått fra barnet sitt på 2,5 år... 

De skoene var da lite fine, og minner om billige fake plastsko fra Europris. Hun blir selvsagt ikke flau, for i hennes verden i den bobla hun lever i, så er dette storveis.  Alt som kan se dyrt ut må vises...

Endret av Twistdott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay

Fatter ikke hvordan de har råd til å opprettholde denne livsstilen de tilsynelatende har. Julegaver innad i familien til mange tusen kroner, finansiert av dagpenger fra NAV, og det hun tjener på å gni seg inn med noe som mest av alt ser ut som blomsterjord. Helt sinnssykt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både herr og fru er jo helt skamløse med tanke på hva de er villig til å selge. Nakenvideo er det jo selv om man ikke ser brystvortene eller tissen hennes. 

Deres forbruk er jo også så kvalmende sinnssvakt. Jeg forstår ikke hva folk føler de får igjen av å følge henne...? Følger henne ikke i noen kanaler. Hun skal ikke tjene en eneste krone på å ha meg som følger.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perleugla skrev (49 minutter siden):

Både herr og fru er jo helt skamløse med tanke på hva de er villig til å selge. Nakenvideo er det jo selv om man ikke ser brystvortene eller tissen hennes. 

Deres forbruk er jo også så kvalmende sinnssvakt. Jeg forstår ikke hva folk føler de får igjen av å følge henne...? Følger henne ikke i noen kanaler. Hun skal ikke tjene en eneste krone på å ha meg som følger.

Jeg følger de ikke lenger, men de fleste følger de vel for å ha noe å le av? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Twistdott
Finlay skrev (2 timer siden):

Fatter ikke hvordan de har råd til å opprettholde denne livsstilen de tilsynelatende har. Julegaver innad i familien til mange tusen kroner, finansiert av dagpenger fra NAV, og det hun tjener på å gni seg inn med noe som mest av alt ser ut som blomsterjord. Helt sinnssykt er det.

Jeg kan ikke forså annen enn at de har et oppkomme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeypulver skrev (På 5.1.2021 den 13.38):

kvalmende, de har et sinnsykt forbruk. Skikkelig trashy, men hun tror nok at det storveis og at folk beundrer dem. Mens det i realiteten bare er til å spy ut av

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (På 6.1.2021 den 23.54):

kvalmende, de har et sinnsykt forbruk. Skikkelig trashy, men hun tror nok at det storveis og at folk beundrer dem. Mens det i realiteten bare er til å spy ut av

Om det noen gang har vært noen tvil om at Gucci og LV er harry, så kan vi legge den diskusjonen død. For nå er det virkelig Harry😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (På 6.1.2021 den 17.14):

De skoene var da lite fine, og minner om billige fake plastsko fra Europris. Hun blir selvsagt ikke flau, for i hennes verden i den bobla hun lever i, så er dette storveis.  Alt som kan se dyrt ut må vises...

Litt spesielt å ha det enorme behovet for å vise frem materiell status. Det er jo bare harry og tomt i mine øyne 😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...