Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tannbein
Skrevet

Oi oi... Men det går nok bra, de setter jo allerede bort 90 % av daglige gjøremål som klesvask, husvask og barnepass, så de kommer seg nok gjennom dette også. Regner med at keisersnittet er bestilt og at det planlegges like mye puppebilder som sist gang, med brystløft og silikon som den store finalen ved ammeslutt. De er bare så utrolig "flykapteinen fra tjuvholmen gifter seg med sin unge, dumme og deilige blondine". 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Tannbein skrev:

Oi oi... Men det går nok bra, de setter jo allerede bort 90 % av daglige gjøremål som klesvask, husvask og barnepass, så de kommer seg nok gjennom dette også. Regner med at keisersnittet er bestilt og at det planlegges like mye puppebilder som sist gang, med brystløft og silikon som den store finalen ved ammeslutt. De er bare så utrolig "flykapteinen fra tjuvholmen gifter seg med sin unge, dumme og deilige blondine". 

😂😂

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer til pilotfrue og mannen :) 

Lavmål av enkelte å diskutere hvor vidt ivf var nødvendig for paret eller ikke. Hun har selv vært åpen om lave eggreserver i forhold til alder, så det var ikke unødvendig. At de klarte det på egen hånd på sønnen, samt denne gangen, betyr ikke at de gikk gjennom prøverør for oppmerksomheten og pengenes skyld. Hva med å bare, for en gangs skyld, gratulere med familieforøkelse og la andre ligge? 🙄

• Liker 33
Skrevet
5 timer siden, Tannbein skrev:

Mobbing 😕

• Liker 6
Skrevet
22 minutter siden, Lidis88 skrev:

Mobbing 😕

Nei,  mobbing er så ekstremt mye verre enn dette her!

• Liker 21
Skrevet (endret)
54 minutter siden, Lidis88 skrev:

Mobbing 😕

Ville vel heller kalt det krenking.. mobbing er gjentagende psykiske og/Eller fysiske angrep gjort av de samme personene over lengre tid.

Er ikke rart det er inflasjon i begrepet mobbing i dag, og barn roper at de blir mobbet når det i realiteten ofte dreier seg om krenking / krangling, når det sitter voksne personer og drar fram mobbekortet pga noe som faller under krenking. 

Endret av Prelunia
  • Liker 22
Skrevet

Morsomt at folk på kvinneguiden visste hun var gravid lenge før det ble offentlig 😬💪🏻

• Liker 13
Gjest Mumlehumle
Skrevet
13 timer siden, Kosetosta skrev:

Morsomt at folk på kvinneguiden visste hun var gravid lenge før det ble offentlig 😬💪🏻

De har akkurat ikke prøvd å skjule det. De har hintet godt på instastory. 

Skrevet

Jeg begriper bare ikke hvem målgruppen er for dette paret. De har jo overhodet ikke noe interessant å vise verden, den bloggen og Instagrammen kan jo knapt være spennende å lese for nærmeste familie.

• Liker 29
Skrevet

Veldig hyggelig begivenhet, men not so much når det gjelder å være spekulative og tjene penger på det. Men så er det jo litt opp til oss å styre nysgjerrigheten også - trenger vi vite noe om dem? Jeg for min del kjenner ikke at jeg er nysgjerrig i lilletåa engang så jeg kommer ikke til å klikke meg på deres profiler. Gjelder alle influsenere - følger overhode ingen av dem. 

• Liker 14
Skrevet

Det er jo ikke det at det er noe prestasjon å bli gravid akkurat. 

• Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, Nussepus skrev:

Hvis man ønsker å tjene penger på graviditet og småbarnstid, kan det godt fremstilles som en prestasjon, ja - og eksponeres deretter. 

• Liker 7
Skrevet

Hun svarte på en del spørsmål på Instagram story i dag. Det kom spørsmål om hvorfor profilen var lukket/åpen om hverandre. Hun svarte at hun i hovedsak kun ønsker å dele med de som følger henne, men at noen samarbeidspartnere ønsker at hun åpner for alle. Sistnevnte sikkert for større publikum. 

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, Nussepus said:

For noen er det faktisk det. Når det har gått lenge nok uten at man blir gravid eller opplever mange spontanaborter så føles det som en prestasjon å endelig lykkes.

• Liker 21
Skrevet (endret)
5 timer siden, Nussepus skrev:

Tjaa.. For mange som aldri blir det vil det føles som mer enn en prestasjon. Så tenk før du taster! 

Endret av Klink
  • Liker 22
Skrevet
3 hours ago, Plengionika said:

Hun svarte på en del spørsmål på Instagram story i dag. Det kom spørsmål om hvorfor profilen var lukket/åpen om hverandre. Hun svarte at hun i hovedsak kun ønsker å dele med de som følger henne, men at noen samarbeidspartnere ønsker at hun åpner for alle. Sistnevnte sikkert for større publikum. 

Jeg kommer aldri til å følge henne, ville synes det var puteflaut om noen fant ut av det om det så bare var for to minutter. Vil tro mange er som meg og ikke gidder å følge, eller følger i ett minutt også un-følger. Tror ikke denne strategien booster følgertallet i særlig grad i den lange lengden.

• Liker 12
Skrevet
16 minutter siden, lenebu skrev:

Jeg kommer aldri til å følge henne, ville synes det var puteflaut om noen fant ut av det om det så bare var for to minutter. Vil tro mange er som meg og ikke gidder å følge, eller følger i ett minutt også un-følger. Tror ikke denne strategien booster følgertallet i særlig grad i den lange lengden.

Jeg er enig. Jeg tror ikke det er noen god strategi. Om det er for å få følgere eller for samarbeidspartnere for å nå ut til et større publikum. De som ikke følger og er innom de få øyeblikkene det er åpent kommer som du sier ikke til å følge fast ei heller kjøpe noen av produktene det reklameres for. 

• Liker 7
Skrevet
16 hours ago, Plengionika said:

Sikkert derfor de alltid lukker profilen kun når det er noe "spennende" som skjer. ;)

Selvsagt ønsker samarbeidspartnere som betaler henne for å reklamere at profilen er åpen så folk har tilgang til reklamen,

dette burde være "krav" når du lever av å annosere.

• Liker 10
Skrevet

Jeg ser Mr Pilot har lagt ut et litt lite flatterende bilde på Instagram i dag, der hun står å poserer i hudfarget undertøy eller bikini. Kunne vært heldigere med det motivet si.. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...