Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Just now, Carrosen said:

Og begge har gjort instakontoene privat🙄🙄

Det er slik man skaffer høyere følgertall, vettu 💰

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn
1 minutt siden, lenebu skrev:

Det er slik man skaffer høyere følgertall, vettu 💰

Tåpelig. Jeg blir jo å slutte å følge igjen når jeg har fått det bekrefta at hun er gravid. Dette blir som passkontroll for turister, jeg skal ut av landet igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Amatariel skrev:

Oi! Lurer på om det ble IVF eller gikk naturlig også denne gangen. 

Tror nok naturlig. Hun fikk spørsmål om de ville gjøre ivf igjen hvis de skulle ha flere barn og da svarte hu at hu ønsket ikke det og at de lot naturens gang gå

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Litenoggod skrev:

Tror nok naturlig. Hun fikk spørsmål om de ville gjøre ivf igjen hvis de skulle ha flere barn og da svarte hu at hu ønsket ikke det og at de lot naturens gang gå

Bare tull å gå igjennom det første gangen. De hadde ikke prøvd lenge i hele tatt. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pollen skrev:

Bare tull å gå igjennom det første gangen. De hadde ikke prøvd lenge i hele tatt. 

Over 1 år er lenge når man ønsker seg barn over alt på jord. Jeg gikk til privat gynekolog etter 4 måneder fordi jeg holdt på å bli gal. Glad jeg gjorde det for jeg trengte medisinhjelp. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amatariel skrev:

Over 1 år er lenge når man ønsker seg barn over alt på jord. Jeg gikk til privat gynekolog etter 4 måneder fordi jeg holdt på å bli gal. Glad jeg gjorde det for jeg trengte medisinhjelp. 

Det er ikke spesielt lenge nei, inntil 1 år er vanlig 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn
Akkurat nå, Orly skrev:

Det er ikke spesielt lenge nei, inntil 1 år er vanlig 

Enig. Fem år er lenge. Ett år er vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Amatariel skrev:

De hadde ikke prøvd 1 år da de oppsøkte hjelp. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carrosen skrev:

Og begge har gjort instakontoene privat🙄🙄

Skal seff tjene penger på at folk skal se bilde av sønnen holde ett ul bilde. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tåpelig at «offentlige» personer har lukket Instagram konto. Enda mer tåpelig er det når kontoen veksler mellom å være åpen og lukket, alt etter som når de kan få flere følgere. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beklager, men føler at det at de måtte gjøre ivf var skuespill for å få penger i kassa. 
hvis de nå har klart å bli gravid 2 ganger naturlig. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Litenoggod skrev:

Tror det har vært vanskelig med ivf mtp korona tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Hyggelig for dem.

Men ufattelig kynisk å stenge Instagramkontoen, og kalkulert bruke det kommende barnet for å lokke følgere.

For et par! Grøss😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Amatariel skrev:

Det føles lenge ja, men det er ikke det. Er normalt å prøve minst et år før man søker hjelp. De gjorde ikke det. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Finlay skrev:

Hyggelig for dem.

Men ufattelig kynisk å stenge Instagramkontoen, og kalkulert bruke det kommende barnet for å lokke følgere.

For et par! Grøss😣

Ja, det skal være sikkert. Når det kommer en til "trenger" de litt ekstra midler for å få kjøpt større båt også.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Karen123456789 skrev:

Tror det har vært vanskelig med ivf mtp korona tiden.

Det var naturlig. Hun fortalte selv at de hadde mye sex i korona-tiden og at hun ikke bruker prevensjon..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tullete å si at det var unødvendig av pilotparet å søke hjelp tidlig. Hun HADDE lavt antall egg i forhold til alder, så det var det riktige å gjøre. Tror dere virkelig noen gjennomgår slike undersøkelser, uttak av egg osv for lesertall? 
Det var «unødvendig» i den forstand at de har nå vært så heldige å klare det på normal måte to ganger. Men hva hvis ikke? Da hadde det vært veldig viktig å hatt egg på frys. For hvis hun først hadde begynt med uttak ut i 30-årene- ja, det sier seg at oddsen hadde vært dårlig. 
Ønsker de alt godt med baby nr 2. 

Men følge de når de lukker kontoene så beregnende?? Aldri i livet...

https://pilotfrue.blogg.no/1478097924_vi_trenger_hjelp_til_.html

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...