Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Jeg forsto ut fra et kommentarfelt at hun/de var blitt vegetarianere, også grilles det hamburger to poster senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Regine. skrev:

Jeg forsto ut fra et kommentarfelt at hun/de var blitt vegetarianere, også grilles det hamburger to poster senere?

Sorry. Denne skulle på CBE og ikke pilotfrue tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
6 timer siden, Regine. skrev:

Sikkert vegetarburgere. Fotballfrueparet bare legger ut åte slik at de skal få kritikk, for så å smelle i bordet med at dette selvfølgelig var vegetar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
16 timer siden, Heartland skrev:

Utseende er en ting, jeg tenker mer oppførsel. Hvis man ser bort fra akkurat denne biten som omhandler eksponering av barn, så synes jeg Fotballfrue oppfører seg som 35, mens Pilotfrue oppfører seg som 20.

Uenig. Julianne har et langt mer modent og reflektert forhold til kropp. Julianne er også mer åpen om at livet har sine opp og nedturer mens Caroline bare skal perfeksjonere og rosemale alt fordi hun vil misunnes og fremstå som ufeilbarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Inocybe skrev:

Beklager akkurat den delen fikk jeg ikke med meg 🙈
Ellers så vet jeg ikke. Synes begge virker veldig lite selvstendige og henger støtt og stadig på mennene sine. 

Det er jeg helt enig i, det er 24/7 virker det som 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
9 timer siden, Inocybe skrev:

Beklager akkurat den delen fikk jeg ikke med meg 🙈
Ellers så vet jeg ikke. Synes begge virker veldig lite selvstendige og henger støtt og stadig på mennene sine. 

Eg synes det er flott at de har så godt sammen og bruker mye tid sammen. At de har ett trygt og godt ekteskap skal ikke være negativt. Skulle gjerne hatt det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Trude4 skrev:

Eg synes det er flott at de har så godt sammen og bruker mye tid sammen. At de har ett trygt og godt ekteskap skal ikke være negativt. Skulle gjerne hatt det samme. 

Tror du forveksler det å ha et trygt og nært ekteskap og ha det godt i hverandres selskap med det å være uselvstendige og usikre på seg selv når ikke mannen er tilstede. Slik disse bloggdamerne virker til å være. Jeg synes dynamikken i begge ekteskap framstår som ulikevektig og usunn. Fatter ikke at noen kan se opp til disse som forbilder for parforhold. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inocybe skrev:

Tror du forveksler det å ha et trygt og nært ekteskap og ha det godt i hverandres selskap med det å være uselvstendige og usikre på seg selv når ikke mannen er tilstede. Slik disse bloggdamerne virker til å være. Jeg synes dynamikken i begge ekteskap framstår som ulikevektig og usunn. Fatter ikke at noen kan se opp til disse som forbilder for parforhold. 

Nettopp. Det ser perfekt ut fra utsiden og ved første øyekast, men forholdene virker overfladiske. Spesielt avslørende er forholdet  mellom J & U på podden, det er ikke et forhold jeg hadde trivdes i akkurat. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Castor Troy skrev:

Nettopp. Det ser perfekt ut fra utsiden og ved første øyekast, men forholdene virker overfladiske. Spesielt avslørende er forholdet  mellom J & U på podden, det er ikke et forhold jeg hadde trivdes i akkurat. 

Veldig plastikk i mine øyner. De kommer hele tiden veldig dårlig ut for hvert podd episode som legges ut. Skulle nesten tro at det var far og datter enn mann å kone.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein

De sier at de ikke orker å "bare si jaaa puselusken" og "søte søte deg". De foretrekker å "være ærlige med hverandre". Men det er en VISS mellomting mellom å si "snuskepus" med babystemme til hverandre hele tiden, og det som de faktisk driver med,  som er å arrestere hverandre for hver minste lille feilformulering.

Jeg har faktisk likt de to siste poddene deres, som har handlet om faktiske problemstillinger i corona-tiden. Men stort sett så sitter de og greier ut om nærmest ubetydelige hendelser i 10-15 minutter før de bytter tema til neste ubetydelige hendelse og det blir så sjuukt kjedelig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, galmamma skrev:

hvorfor gjør hun den greia med øynene på bildene? ser jo helt psyko ut

Hvilke bilder? Kommer ikke inn på bloggen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, bloggen er nede nå. Spent på hvorfor! Kanskje har det noe med det skin-match svindelet ho har drevet og reklamert for🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er så trist når hun deler videoer i storyen sin av aupairen som er sammen med sønnen hennes. 😔 Dette er altså videoer som aupairen først har delt på sin profil og som Pilotfrue videredeler.

Trist pga. eksponering, men også fordi jeg synes sønnen skal være med foreldrene. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Maneo skrev:

Jeg synes det er så trist når hun deler videoer i storyen sin av aupairen som er sammen med sønnen hennes. 😔 Dette er altså videoer som aupairen først har delt på sin profil og som Pilotfrue videredeler.

Trist pga. eksponering, men også fordi jeg synes sønnen skal være med foreldrene

Dette blir for dumt. De færreste foreldre er sammen med barna sine 24/7. Er det ikke lov å ha barnevakt? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Selma1984 skrev:

Dette blir for dumt. De færreste foreldre er sammen med barna sine 24/7. Er det ikke lov å ha barnevakt? 

Nei, jeg synes ikke det blir for dumt, det er _min_ mening. En au pair er ikke det samme som barnevakt. Guttungen har full plass i barnehagen, og i tillegg har de au pair. Da er det ikke snakk om barnevakt en helg i ny og ne.

Endret av Maneo
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Selma1984 skrev:

I disse tider er de fleste barn sammen med foreldra 24/7 ...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pøbelkråka skrev:

I disse tider er de fleste barn sammen med foreldra 24/7 ...

Dette blir vel som å banne i kirken, men jeg skulle gjerne hatt litt tid alene i disse dager. Syns ikke det er så rart at de er sammen. Ser ut som J jobber fra kontoret også og bhg er stengt, så når de har mulighet skjønner jeg at de benytter seg av den. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Plengionika skrev:

Dette blir vel som å banne i kirken, men jeg skulle gjerne hatt litt tid alene i disse dager. Syns ikke det er så rart at de er sammen. Ser ut som J jobber fra kontoret også og bhg er stengt, så når de har mulighet skjønner jeg at de benytter seg av den. 

Disse tidene kan ikke være fasiten, det er unntakstilstander. Men au pairen har da vært i denne familien før denne krisen kom og passet guttungen når han ikke var i barnehagen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maneo skrev:

Disse tidene kan ikke være fasiten, det er unntakstilstander. Men au pairen har da vært i denne familien før denne krisen kom og passet guttungen når han ikke var i barnehagen. 

Joda, og det har jeg sagt meg enig i flere ganger i tråden tidligere. Nå tenkte jeg spesifikt på sitatet om at man i disse tider er med barna sine stort sett 24/7 og at jeg har forståelse for at det kan være mye, spesielt med hjemmekontor i tillegg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...