Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Herregud. Er dere på KG seriøst så lite opplyst at dere tror det er inntektene fra blogg influencere lever av i dag? Ser det igjen og igjen at det blir sagt at de kan umulig tjene noe bra med så og så lite treff på bloggen osv. Blogg er utdødd. Pengene kommer inn i andre kanaler. 

personlig driver jeg en liten ig-konto med 16.000 følgere, jeg tar 3000,- per reklameinnlegg, Naturligvis pluss produktet jeg skal reklamere for. Er det noe som er vanskelig å reklamere for på en fresh måte tar jeg 5000,-. Det er for ett(!) innlegg. Kreves det flere innlegg legger jeg på 1000,- per ekstra innlegg, kreves det story i tillegg til bilde i feed krever jeg 1500,- per story. Jeg drar stort sett inn mellom 10-15k i mnd på reklameinnlegg. Og jeg driver som sagt en liten konto med helt gjennomsnittlig engasjement. Tenk dere selv hvor mye godt etablerte influencere som f. Eks pilotfasen, CBE osv kan dra inn🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bygdedyret skrev:

Herregud. Er dere på KG seriøst så lite opplyst at dere tror det er inntektene fra blogg influencere lever av i dag? Ser det igjen og igjen at det blir sagt at de kan umulig tjene noe bra med så og så lite treff på bloggen osv. Blogg er utdødd. Pengene kommer inn i andre kanaler. 

personlig driver jeg en liten ig-konto med 16.000 følgere, jeg tar 3000,- per reklameinnlegg, Naturligvis pluss produktet jeg skal reklamere for. Er det noe som er vanskelig å reklamere for på en fresh måte tar jeg 5000,-. Det er for ett(!) innlegg. Kreves det flere innlegg legger jeg på 1000,- per ekstra innlegg, kreves det story i tillegg til bilde i feed krever jeg 1500,- per story. Jeg drar stort sett inn mellom 10-15k i mnd på reklameinnlegg. Og jeg driver som sagt en liten konto med helt gjennomsnittlig engasjement. Tenk dere selv hvor mye godt etablerte influencere som f. Eks pilotfasen, CBE osv kan dra inn🤦🏼‍♀️

Det er jo en veldig kjent sak at de nevnte bloggerne drar inn mellom 50 og 70K for reklameinnlegg på Insta.

Sammenlignet med utenlandske influencere er det lommerusk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deltidsmamma

Jeg vet hun sier at hun ikke er gravid men i antrekket i siste blogg innlegg ser det sånn ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke noen bra klesstil. Det må være lov å kommentere på, siden hun skal være en «influenser» når det gjelder mote. Klærne ser ofte kjipe og syntetiske ut, store dressjakker og vide slamsete bukser, synlig undertøy -  ikke mye inspirerende. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.2.2020 den 22.45, Smugleseren skrev:

Har aldri klikket meg inn på den bloggen, og etter det jeg leser her, er det ikke noe jeg kommer til å gjøre heller. Orker ikke å lese blogger som er full av reklame. Folk skal skrive fordi de liker det, -ikke fordi de blir betalt for å reklamere for et produkt du ikke trenger

Jeg sluttet å gi den bloggen klikk for lenge siden, men følger sporadisk med her inne. Helt utrolig at hun har festet seg i topp 10 med det svadaet jeg leser at hun formidler.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2020 den 22.15, Deltidsmamma skrev:

Jeg vet hun sier at hun ikke er gravid men i antrekket i siste blogg innlegg ser det sånn ut

Endret av Krokodillen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, vintage skrev:

Jeg sluttet å gi den bloggen klikk for lenge siden, men følger sporadisk med her inne. Helt utrolig at hun har festet seg i topp 10 med det svadaet jeg leser at hun formidler.

Der er jeg helt enig. Hender jeg klikker innom en veldig sjelden gang for å se om det er noe interessant der, men det er det aldri.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey
4 minutter siden, Pauline skrev:

Hvor ser dere tatoveringen?

Instaen til piloten. Ligger også på Jodel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
På 28.2.2020 den 15.04, Bygdedyret skrev:

Hvordan merker du disse innleggene? Snikreklamerer du i forkant slik CBE gjør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
På 1.3.2020 den 22.15, Deltidsmamma skrev:

Fy fader for en unødvendig kommentar. Hva vil du med den, annet enn å såre? Julianne er en av de få rosabloggerne som ikke suger inn magen og poserer seg spent i hjel på bilder, og det syns jeg vi skal rose henne for. Jeg klikket meg inn på bloggen hennes etter en lang pause og det slo meg hvor flott hun ser ut nå, mye bedre enn på veldig lenge👌 Men den tatoveringen til Ulrik var fullstendig krise 😳 Blodharry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dævendøtte
15 minutter siden, Cati skrev:

Uff, den tatoveringen var ikke noe spesielt fresh...

Synes den var kul jeg, merkelig nok. 

Lignet på fruen og jeg likte motivet. Nesten skuffet over at jeg likte den som jeg gjorde ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blåklokka* skrev:

Kjære vene, var ikke mye klasse over den tatoveringen... 

Ja den var classy. Står i stil med paret forøvrig👍🏻

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig harry og smakløs tatovering, spesielt med den skriften over, er vel fra en annen tatovering... Minner ikke mye om Julianne akkurat, ser bare ut som en stensil fra et hvilket som helst nakenblad. 

I podden snakker de om at de leser kommentarer fra leserne på poddsiden, kan vi også se disse kommentarene eller er det skjult for alle andre en dem?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Lenge siden jeg har vært innom, og må bare samtykke i at denne bloggen synger på siste verset. Motivasjonen ser ut til å handle om å tjene penger på reklame samt å lokke folk inn på podcasten. Det er virkelig lett gjennomskuelig at hun bare prøver å tyne ut siste rest, for det er totalt mangel på kvalitativt innhold. 

Annonsørene burde holde seg langt unna, for makan til uinspirert blogging skal man lete lenge etter, spesielt med tanke på at hun jobber fulltid med dette. 

Endret av CecilieX
Manglet et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...