Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Gazpacho skrev:

Ja kanskje det? Men jeg syns det er litt merkelig at de velger å være både syrlige og oppgitte på hverandre på podcasten, jeg trodde egentlig at en vellykket fasade var det viktigste av alt for dem. Alle kan tross alt fake intens forelskelse i korte stunder. Bare se på regelmessige bilder fra Caroline Berg Eriksen og mannen hvor hun f eks ligger med hodet i fanget hans og de gir hverandre hengivne og forelskede blikk mens han trykker på selvutløseren. Det er absolutt veldig fint at Julianne og Ulrik ikke velger å skjuler det vanlige hverdagslivet slik som Caroline og Lars Kristian gjør. Men jeg skjønner ikke hvorfor Julianne og Ulrik vil få forholdet sitt til å fremstå dårligere enn hva det (forhåpentligvis) er. Negativ oppmerksomhet er ikke akkurat bra det heller, bare se på skandaledronninga Anne Brith Davidsen.

Tror Julianne og Ulrik fyller en del behov/kriterier de ser etter hos en partner for hverandre, men om de er lykkelige og trives sammen er noe annet. 

Endret av Castor Troy
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Noen som har hørt siste episode? 

Ja.

Reprise av alle de som har kommet før.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Ja. Evig Sahara ørken på episodene deres. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Showmustgoon skrev:

Hvis du lurte på den "spesielle avgjørelsen",så er det at U skal tatovere en halveis toppløs J i portrettstil på siden av ribbekassen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gazpacho
22 minutter siden, J.. skrev:

Hvis du lurte på den "spesielle avgjørelsen",så er det at U skal tatovere en halveis toppløs J i portrettstil på siden av ribbekassen.

De er så harry at det eneste som mangler nå er at de blir med i neste sesong av Ullared. Jeg kan ikke fatte at den fyren faktisk er utdannet pilot. Det eneste de bryr seg om er store logoer og kunstig forskjønnelse. Money can't buy you class. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, J.. skrev:

Ja gleder meg til å se resultatet. Han var ikke helt sikker på størrelsen, men håper den blir så stor som mulig 😛 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gazpacho skrev:

De er så harry at det eneste som mangler nå er at de blir med i neste sesong av Ullared. Jeg kan ikke fatte at den fyren faktisk er utdannet pilot. Det eneste de bryr seg om er store logoer og kunstig forskjønnelse. Money can't buy you class. 

Ifølge Julianne var jo Ulrik råner under ungdomstiden, henger vel litt igjen her tenker jeg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, J.. skrev:

Takk! ☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gazpacho skrev:

Han tok utdannelsen i Florida i USA. Det tar ca to år. Kjenner til par-tre stykker som har utdannet seg på samme sted og de klarte det helt fint selv om de fartet og festet mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
7 timer siden, Castor Troy skrev:

Ja gleder meg til å se resultatet. Han var ikke helt sikker på størrelsen, men håper den blir så stor som mulig 😛 

Ja vi får håpe at den blir diger. Og at han slenger på veskehundene Stella og Ramp også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gazpacho skrev:

Ja vi får håpe at den blir diger. Og at han slenger på veskehundene Stella og Ramp også 😁

De vil uansett hevde den er classy og smakfull 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gazpacho
31 minutter siden, Justlooking skrev:

Han tok utdannelsen i Florida i USA. Det tar ca to år. Kjenner til par-tre stykker som har utdannet seg på samme sted og de klarte det helt fint selv om de fartet og festet mye. 

Pilotutdannelse er ikke engang en bachelor? 😱 Fikk litt flyskrekk nå merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gazpacho skrev:

Pilotutdannelse er ikke engang en bachelor? 😱 Fikk litt flyskrekk nå merker jeg..

Samme varighet i Norge, men prislappen bikker en million da

hadde vært gøy å fly med Ulrik en gang 😄

Endret av Castor Troy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Samme varighet i Norge, men prislappen bikker en million da

Det er billigere å ta det i USA, men du kan ta det på to år her også ja. Begge deler er privat og må betales selv. Men studielån har de fleste uansett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen er 95% reklame, og ellers svarer hun som regel kort og småfrekt.

Allikevel mener hun at bloggen er verdig til å ligg øverst på topplisten.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SigridElise skrev:

Bloggen er 95% reklame, og ellers svarer hun som regel kort og småfrekt.

Allikevel mener hun at bloggen er verdig til å ligg øverst på topplisten.. 

Ja jeg synes det svaret var litt merkelig... Hvem ba henne gjøre rede for det 😂

Minner om Loreal - because im worth it

Endret av Castor Troy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 12.2.2020 den 19.22, Gazpacho skrev:

Jeg syns hun virker lat og lite opplyst. Hun orker ikke å vaske sitt eget hus eller sine egne klær, hun har full barnehageplass og til og med au pair selv om hun bare har ett barn og absolutt null tidsklemme. Og ikke liker hun å lage mat heller. Ulrik virker ofte oppgitt over latskapen og kunnskapsnivået hennes, men han setter vel pris på andre kvaliteter som hun har da (relativt ung og meget blond?). 

Hadde lett gjort det samme om jeg var henne. 

Har tenkt tanken mange ganger på å skaffe meg en personlig assistent/kokk/vaskehjelp selv, men det blir vel litt for drøyt å bruke 600 000 kr i året på noe sånt. Selv om jeg kanskje kunne hatt råd  om jeg prioriterte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Apropos fantastisk! Ulrik ER en fantastisk ektemann. Jeg føler meg heldig som har vært kona hans i 4 år og føler meg enda heldigere som skal få lov til å være kona hans livet ut. Jeg elsker virkelig den fyren og det håper jeg inderlig at dere ser <3»

Noen leser her inne😂

Endret av Pollen
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...