Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #9081 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Synes dem virker veldig falsk mot hverandre uansett. Han har fått seg ei ung kone som han kan vise fram. Hun har fått seg en mann som tjerner godt til fylle opp garderoben hennes med dyre merker. Begge prøver for hardt. Hva med p bare la det gå naturlig for seg. Har hørt litt av podden og ikke noe mer. Klarte ikke å høre på sytingen til J om mannen. Jeg trodde faktisk de hadde et veldig godt forhold før jeg hørte poddene. Ble nesten lei meg på deres vegne da jeg hørte hvordan de omtalte hverandre. 10
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #9082 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Jeg trodde faktisk de hadde et veldig godt forhold før jeg hørte poddene. Ble nesten lei meg på deres vegne da jeg hørte hvordan de omtalte hverandre. Er dette flere har påpekt lengre bak i tråden her. De framstiller forholdet veldig falskt. Og når dem skal omtale hverandre så gjøre det med sleivt og overdrevet smil fra J; og et steinansikt fra mannen når han skal si sitt om henne. Dette kommer tydlig fram i bloggerne når dem var med. 7
marthes Skrevet 14. februar 2020 #9083 Skrevet 14. februar 2020 Alltid tenkt at han har kone sånn ar han har en kone å vise til.... i tilfelle noen skulle være i tvil... hvis dere skjønner. Det tenker jeg iallefall. 22
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #9084 Skrevet 14. februar 2020 13 minutter siden, marthes skrev: Alltid tenkt at han har kone sånn ar han har en kone å vise til.... i tilfelle noen skulle være i tvil... hvis dere skjønner. Det tenker jeg iallefall. Har vært inne på tanken selv, men tror han heller er en type som vil ha fasaden på stell. Ung pen kone, riktig adresse, biler møbler osv. Det er nok også mye usikkerheter inni bildet, tenker særlig på leppekomplekset. 24
Bloggleseren Skrevet 15. februar 2020 #9085 Skrevet 15. februar 2020 On 2/14/2020 at 3:34 PM, Lamoramp said: Jeg har aldri lest bloggen til Julianne, men hørt alle poddene. Hun virker som et utrolig snilt, klokt og sympatisk menneske. Derfor er det utrolig trist å høre hvordan hun blir snakket til av Ulrik. Han lar det henge i lufta hele tiden at han mener hun ikke: Har en ordentlig jobb, er fornuftig nok. Julianne roser Ulrik mye, tar også mye selvkritikk. Ulrik snakker nedsettende til henne («Jeg husker ikke førsteinntrykket av deg, eller jo, jeg trodde du var lett på tråden, det var ikke mye motstand der», hvem faen sier sånt til kjæresten sin???), sier han liker naturlige jenter best (implisitt at han ikke liker henne best), og vil ALDRI gi Julianne ros eller rett, bare i de tilfellene hvor det setter Julianne i dårlig lys («ja, du er kostbar og ufornuftig, det har du helt rett i») osv osv noen andre enn meg som får ekle vibber av dette? Han virker ikke som en god ektemann i det hele tatt...bryter jo henne ned:( Huff 😞 Har ikke hørt poddene, men det der høres jo skikkelig tragisk ut. 4
Hilde444 Skrevet 16. februar 2020 #9086 Skrevet 16. februar 2020 Lett og høre at forholdet deres ikke er bra. Trist. 7
Malum Skrevet 16. februar 2020 #9087 Skrevet 16. februar 2020 Jeg tror ikke dere skal se bort ifra at dette er noe de bevisst spiller på for å holde på interessen. 6
Castor Troy Skrevet 16. februar 2020 #9088 Skrevet 16. februar 2020 (endret) 5 timer siden, Malum skrev: Jeg tror ikke dere skal se bort ifra at dette er noe de bevisst spiller på for å holde på interessen. Jeg tror ikke de er så gode skuespillere 😂 Da fortjener de en pris isåfall. Hvis man vil sjekke ut skuespiller prestasjonene deres kan man høre introen på podden deres der de reklamerer for noe greier. Endret 16. februar 2020 av Castor Troy 11
Nicco Skrevet 16. februar 2020 #9089 Skrevet 16. februar 2020 På 14.2.2020 den 16.35, Castor Troy skrev: Jeg trodde faktisk de hadde et veldig godt forhold før jeg hørte poddene. Ble nesten lei meg på deres vegne da jeg hørte hvordan de omtalte hverandre På 14.2.2020 den 20.13, marthes skrev: Alltid tenkt at han har kone sånn ar han har en kone å vise til.... i tilfelle noen skulle være i tvil... hvis dere skjønner. Det tenker jeg iallefall. Det her var da veldig til spekulering!
Nicco Skrevet 16. februar 2020 #9090 Skrevet 16. februar 2020 På 14.2.2020 den 16.34, Uglesjel skrev: Synes dem virker veldig falsk mot hverandre uansett. Han har fått seg ei ung kone som han kan vise fram. Hun har fått seg en mann som tjerner godt til fylle opp garderoben hennes med dyre merker. Begge prøver for hardt. Hva med p bare la det gå naturlig for seg. Har hørt litt av podden og ikke noe mer. Klarte ikke å høre på sytingen til J om mannen. Nå tjener vel hun mest i heimen🤷🏻♀️ 2
Castor Troy Skrevet 16. februar 2020 #9091 Skrevet 16. februar 2020 (endret) 16 minutter siden, Nicco skrev: Det her var da veldig til spekulering! Ja det er vel de vi gjør her i tråden, kommer med meninger basert på det vi ser og hører fra dem. Man kan være enig eller uenig i disse meningene 😊 Endret 16. februar 2020 av Castor Troy 2
Castor Troy Skrevet 16. februar 2020 #9092 Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, Nicco skrev: Nå tjener vel hun mest i heimen🤷🏻♀️ Er ikke så sikker på det. Har bare hørt hun tar ut 40 000 i lønn til seg selv hver måned. Hva hennes bedrift har av inntekter er vel ikke kjent offentlig.
Nicco Skrevet 16. februar 2020 #9093 Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Ja det er vel de vi gjør her i tråden, kommer med meninger basert på det vi ser og hører fra dem. Man kan være enig eller uenig i disse meningene 😊 Så spekulering ang noens legning og forsøk på å skule denne er innafor? 1
Nicco Skrevet 16. februar 2020 #9094 Skrevet 16. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Er ikke så sikker på det. Har bare hørt hun tar ut 40 000 i lønn til seg selv hver måned. Hva hennes bedrift har av inntekter er vel ikke kjent offentlig. Hun tar ut 60k 2
Castor Troy Skrevet 16. februar 2020 #9095 Skrevet 16. februar 2020 Akkurat nå, Nicco skrev: Så spekulering ang noens legning og forsøk på å skule denne er innafor? Jeg tror han er heterofil og har skrevet det lenger opp i tråden. Ingen spekulering 2
Castor Troy Skrevet 16. februar 2020 #9096 Skrevet 16. februar 2020 1 minutt siden, Nicco skrev: Hun tar ut 60k Ja det stemmer, er økt nå, hun er ganske åpen om det i Q&A på bloggen. 2
Nicco Skrevet 17. februar 2020 #9097 Skrevet 17. februar 2020 23 timer siden, Hilde444 skrev: Lett og høre at forholdet deres ikke er bra. Trist. Du kan høre ut fra en podkast at et forhold ikke er bra? Du verden! 6
Hilde444 Skrevet 17. februar 2020 #9098 Skrevet 17. februar 2020 45 minutter siden, Nicco skrev: Du kan høre ut fra en podkast at et forhold ikke er bra? Du verden! Ikke vanskelig det nei. 11
Nicco Skrevet 17. februar 2020 #9099 Skrevet 17. februar 2020 14 minutter siden, Hilde444 skrev: Ikke vanskelig det nei. Oj oj for noen evner🦩
Gjest Gazpacho Skrevet 17. februar 2020 #9100 Skrevet 17. februar 2020 (endret) På 16.2.2020 den 10.16, Malum skrev: Jeg tror ikke dere skal se bort ifra at dette er noe de bevisst spiller på for å holde på interessen. Ja kanskje det? Men jeg syns det er litt merkelig at de velger å være både syrlige og oppgitte på hverandre på podcasten, jeg trodde egentlig at en vellykket fasade var det viktigste av alt for dem. Alle kan tross alt fake intens forelskelse i korte stunder. Bare se på regelmessige bilder fra Caroline Berg Eriksen og mannen hvor hun f eks ligger med hodet i fanget hans og de gir hverandre hengivne og forelskede blikk mens han trykker på selvutløseren. Det er absolutt veldig fint at Julianne og Ulrik ikke velger å skjuler det vanlige hverdagslivet slik som Caroline og Lars Kristian gjør. Men jeg skjønner ikke hvorfor Julianne og Ulrik vil få forholdet sitt til å fremstå dårligere enn hva det (forhåpentligvis) er. Negativ oppmerksomhet er ikke akkurat bra det heller, bare se på skandaledronninga Anne Brith Davidsen. Endret 17. februar 2020 av Gazpacho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå