Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Justlooking skrev:

Helt normalt er det vel kanskje ikke med kun ett barn? 

Jo, de er da ikke au pair hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig sånn at 40 år gamle Ulrik fikk flashy Gucci sko og belte til jul? De derre med grønt og gull... og det beltet med den logoen. Hjelpes!! Dette blir jo bare verre og verre 🤦🏼‍♀️ Hadde jeg aaaaaldri turt å legge ut offentlig en gang.... 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Har hørt på podden deres. Aner ikke hvorfor, men nå slettet jeg hele greia. Så overfladisk og opptatt av seg selv!! Ikke har de noe særlig fint samspill seg i mellom heller. Han er litt nedlatende til henne, mens hun er hånlig mot han...
De snakket noe om å bli mer sparsom i forhold til mat, men hvorfor da sløse på alt annet??

Han prøver i det minste å være litt nedpå for offentligheten men hun tvinger det overfladiske ut av han.

Samtale om at han fikk MacBook pro i bursdagsgave og han mente han ikke trengte en dyr gave. Julianne: «Haha, Veldig morsomt». 

Ulrik prøver å snakke om at det er bra for kropp å helse å trene. Julianne: «jeg trener ikke for å ta vare på helsa mi» «jeg har bestilt speil på treningsrommet for å se på meg selv når jeg trener»

Jeg kan se på ganske mye rart av reality og «tåler» mye tull, men her er grensa virkelig nådd. 

Følger henne på Instagram også, reagerer sånn på at når de skal vise barnet noe (bursdagsgave, juletre, nisse i stua osv) så går begge to og filmer han. Hva med å legge ned kamera litt? Eller såfall sette opp kamerastativ om de absolutt må filme? Eller hva med at en filmer om gangen??

Nei, nå er det full boikott fra meg....

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 13.52, Cati skrev:

Er det virkelig sånn at 40 år gamle Ulrik fikk flashy Gucci sko og belte til jul? De derre med grønt og gull... og det beltet med den logoen. Hjelpes!! Dette blir jo bare verre og verre 🤦🏼‍♀️ Hadde jeg aaaaaldri turt å legge ut offentlig en gang.... 

Mulig det bare er meg, men hvorfor skal ikke en 40-åring kunne bruke de skoene egentlig?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være den tørreste og mest intetsigende podden jeg har hørt noen gang! De hadde (tror jeg) noe manus eller budskap. Kan noen fortelle meg hvem som har glede av å følge/høre på sånt vas?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Poyse skrev:

Det må være den tørreste og mest intetsigende podden jeg har hørt noen gang! De hadde (tror jeg) noe manus eller budskap. Kan noen fortelle meg hvem som har glede av å følge/høre på sånt vas?

Etter å ha hørt 2-3 min. av første sending før jeg ga opp, tenker jeg at den må være for spesielt interesserte, f.eks. moren/søsken etc. Har aldri vært fristet til å teste på nytt i hvert fall 😅

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sol79 skrev:

Mulig det bare er meg, men hvorfor skal ikke en 40-åring kunne bruke de skoene egentlig?

Nei, for all del! Bare å bruke, bare jeg som synes de er skikkelig heslige kanskje 🤣 Synes det var så mye av disse på tenåringsjentene en periode, det var derfor jeg lurte 😅. Synes liksom ikke jeg kunne se de for meg på en middelaldrende mann 😊.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 11.47, tingi85 skrev:

De snakket noe om å bli mer sparsom i forhold til mat, men hvorfor da sløse på alt annet??
(...)
Ulrik prøver å snakke om at det er bra for kropp å helse å trene. Julianne: «jeg trener ikke for å ta vare på helsa mi» «jeg har bestilt speil på treningsrommet for å se på meg selv når jeg trener»

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Jeg fjernet litt av i innlegget ditt, slik jeg slapp sitere hele😊

Ang den sparingen. Jeg gjør det samme. Jeg sløser svært lite på mat, ikke bare for å spare penger, men for å flytte de over til klesbudsjettet 😅😎 (dvs betaler ikke mer enn jeg må på mat, strøm, telefon)

Jeg tolket speil-kommentaren som at hun får økt motivasjon av speil, ikke fordi hun elsker å se seg selv i spesielt.

Ulrik har en herlig radio-stemme, og en behagelig dialekt. Synes ikke Julianne heller har så verst stemme. De snakker rolig og tydelig, i motsetning til andre større podcaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, acna skrev:

Ulrik har en herlig radio-stemme, og en behagelig dialekt. Synes ikke Julianne heller har så verst stemme. De snakker rolig og tydelig, i motsetning til andre større podcaster.

Enig ang Ulrik.

Julianne har en fin stemme,men den kneggingen inn i mikrofon samt ett elendig ordforråd er til å bli gal av.

"Blabla.. eller.. heter det det? Er det det man sier?" minst 4-5 ganger pr pod,hver eneste gang..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Enig ang Ulrik.

Julianne har en fin stemme,men den kneggingen inn i mikrofon samt ett elendig ordforråd er til å bli gal av.

"Blabla.. eller.. heter det det? Er det det man sier?" minst 4-5 ganger pr pod,hver eneste gang..

Dette sier nok en god del om hvor usikker hun faktisk er på seg selv. Det samme tenker jeg om flashing av dyre merkeprodukter og ekstravagant livsstil. Man trenger ikke å strebe etter å vise fram alt det der om man er en person som står trygt i seg selv. Man får jo håpe, for hennes skyld, at hun blir voksen en gang.

Endret av Malum
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malum skrev:

Dette sier nok en god del om hvor usikker hun faktisk er på seg selv. Det samme tenker jeg om flashing av dyre merkeprodukter og ekstravagant livsstil. Man trenger ikke å strebe etter å vise fram alt det der om man er en person som står trygt i seg selv. Man får jo håpe, for hennes skyld, at hun blir voksen en gang.

Enig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Malum skrev:

I følge henne selv (ref: siste podkast) så ble hun voksen og mye mer respektert av alle når hun ble gift..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, acna skrev:

Jeg fjernet litt av i innlegget ditt, slik jeg slapp sitere hele😊

Ang den sparingen. Jeg gjør det samme. Jeg sløser svært lite på mat, ikke bare for å spare penger, men for å flytte de over til klesbudsjettet 😅😎 (dvs betaler ikke mer enn jeg må på mat, strøm, telefon)

Jeg tolket speil-kommentaren som at hun får økt motivasjon av speil, ikke fordi hun elsker å se seg selv i spesielt.

Om det er mer penger til å leve de vil ha, er det 1000 andre poster de kan kutte ned på. Au papir feks...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tingi85 skrev:

I følge henne selv (ref: siste podkast) så ble hun voksen og mye mer respektert av alle når hun ble gift..

Det var spesielt. Blir man voksen og respektert bare av å gifte seg? Hva med de som ikke ønsker å gifte seg, blir de aldri voksne og respekterte? I mitt enfold trodde jeg man ble voksen med alder og erfaring og respektert pga integritet og kunnskap 😊

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen overkjører henne. Det er rett pinlig! Har sansen for nordfjordinger,men alvorlig talt. Spiller J dum eller er hun så usikker?? 

Latterlig at han skal prate hele tiden!! 

Endret av Ice_83
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor de heller ikke ansetter en ung jente som bor i nærheten som nettopp er ferdig med videregående i stedet for å hente en au pair langveisfra? En som er sprek, kjenner den norske kulturen og kan språket barnet har som morsmål..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Lurer på hvorfor de heller ikke ansetter en ung jente som bor i nærheten som nettopp er ferdig med videregående i stedet for å hente en au pair langveisfra? En som er sprek, kjenner den norske kulturen og kan språket barnet har som morsmål..

Er veldig mye billigere med au pair dessverre...!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...