Gjest O.G. Skrevet 8. oktober 2019 #8461 Skrevet 8. oktober 2019 47 minutter siden, Minipilla skrev: Jeg digger når bloggere som dette ramser opp alle ting som gjør dagene sååå travle...pt timer, manikyr, pedikyr, besøk av venner, lunch...ja akk disse travle dagene altså! Helt vilt vanskelig liv for flyfrua.
Sol79 Skrevet 8. oktober 2019 #8462 Skrevet 8. oktober 2019 "I morgen er programmet mer hektisk. Da står fiksing av negler og pedikyr på planen, levering av bil til skift av dekk, jobb med samarbeidpartnere og trening på planen." 🙈🙈 31
Tipitapa Skrevet 9. oktober 2019 #8463 Skrevet 9. oktober 2019 3 timer siden, Sol79 skrev: "I morgen er programmet mer hektisk. Da står fiksing av negler og pedikyr på planen, levering av bil til skift av dekk, jobb med samarbeidpartnere og trening på planen." 🙈🙈 Sånne ting vi dødelige må rekke i tillegg til jobb, med andre ord 🤷🏼♀️🙈 .....eller, det er jo «jobb» det der. Skjønner godt at man trenger au pair, vaskehjelp, firma til å vaske klærne, etc med den timeplanen der 😂 28
Gjest O.G. Skrevet 9. oktober 2019 #8464 Skrevet 9. oktober 2019 9 timer siden, Sol79 skrev: "I morgen er programmet mer hektisk. Da står fiksing av negler og pedikyr på planen, levering av bil til skift av dekk, jobb med samarbeidpartnere og trening på planen." 🙈🙈 Fatter ikke at hun ikke ordner med neglene sine selv.
DianaV Skrevet 9. oktober 2019 #8465 Skrevet 9. oktober 2019 16 timer siden, Snurrepurre skrev: Måtte inn og den nye Ulrik - skvatt til litt, for nå minner han mest om Jan Thomas...! Må si meg enig i det, det er noe med den der fiksinga som ødelegger mer enn den liksom skal "fikse". 11
Gjest O.G. Skrevet 9. oktober 2019 #8466 Skrevet 9. oktober 2019 46 minutter siden, DianaV skrev: Må si meg enig i det, det er noe med den der fiksinga som ødelegger mer enn den liksom skal "fikse". Enn å være over førti og fremdeles så usikker på eiga utseende.....
MaleficentAurora Skrevet 9. oktober 2019 #8467 Skrevet 9. oktober 2019 Bevares meg hvor "travle" dager både fruen her og de andre bloggere har det🤦♀️🙄 8
Milio Skrevet 9. oktober 2019 #8468 Skrevet 9. oktober 2019 Mener ikke å peke fingre nå egentlig og opprinnelig har jeg ikke tenkt så mye på familier som bruker au pair, gitt at barna ikke går i barnehage. Men nå har jeg selv et barn på samme alder som denne familien, og han går 100% i barnehage. De få timene etter barnehage er magiske for meg. Jeg ønsker å bruke så mye tid som mulig med han før han legger seg. Og da klarer jeg ikke forstå bruken av au pair i tillegg. Skal man ikke være sammen med barnet den tiden og i helgene? Eller skal au pairen gå rundt uten jobb? Og hva med den lille som bruker 100% av dagen på å bli passet av andre enn foreldrene? Hva med tilknytningen til mor og far? Jeg forstår bare ikke. 30
Gjest Mango1234 Skrevet 9. oktober 2019 #8469 Skrevet 9. oktober 2019 2 timer siden, Milio skrev: Mener ikke å peke fingre nå egentlig og opprinnelig har jeg ikke tenkt så mye på familier som bruker au pair, gitt at barna ikke går i barnehage. Men nå har jeg selv et barn på samme alder som denne familien, og han går 100% i barnehage. De få timene etter barnehage er magiske for meg. Jeg ønsker å bruke så mye tid som mulig med han før han legger seg. Og da klarer jeg ikke forstå bruken av au pair i tillegg. Skal man ikke være sammen med barnet den tiden og i helgene? Eller skal au pairen gå rundt uten jobb? Og hva med den lille som bruker 100% av dagen på å bli passet av andre enn foreldrene? Hva med tilknytningen til mor og far? Jeg forstår bare ikke. Rekner med at au pairen skal hente i barnehagen, dette er vanlig der jeg bor. Da får barna en kortere dag i barnehagen noe som er bra mtp stressnivået i barnehagen. Så kommer foreldrene hjem til vanlig til og tilbringer ettermiddagen med barnet mens aupairen gjør andre ting/har fri.
Paradisio Skrevet 9. oktober 2019 #8470 Skrevet 9. oktober 2019 16 timer siden, Sol79 skrev: "I morgen er programmet mer hektisk. Da står fiksing av negler og pedikyr på planen, levering av bil til skift av dekk, jobb med samarbeidpartnere og trening på planen." 🙈🙈 Jeg lurer på hvordan hun presterer å bli utslitt til daglig når dette er det mest hektiske hun kan finne på å gjøre på en ukedag. 18
Paradisio Skrevet 9. oktober 2019 #8471 Skrevet 9. oktober 2019 2 timer siden, Milio skrev: Mener ikke å peke fingre nå egentlig og opprinnelig har jeg ikke tenkt så mye på familier som bruker au pair, gitt at barna ikke går i barnehage. Men nå har jeg selv et barn på samme alder som denne familien, og han går 100% i barnehage. De få timene etter barnehage er magiske for meg. Jeg ønsker å bruke så mye tid som mulig med han før han legger seg. Og da klarer jeg ikke forstå bruken av au pair i tillegg. Skal man ikke være sammen med barnet den tiden og i helgene? Eller skal au pairen gå rundt uten jobb? Og hva med den lille som bruker 100% av dagen på å bli passet av andre enn foreldrene? Hva med tilknytningen til mor og far? Jeg forstår bare ikke. Jeg reagerer på at ungen hennes er i barnehagen fra 08-16 (kommer frem i bloggen) når hun ikke gjør annet enn å gå hjemme. Man ser jo at hennes definisjon av en "hektisk hverdag" ikke er den samme for alle oss andre dødelige, så merkelig er det at hun ikke kan gi barnet kortere dager. 20
Sol Rampelyset Skrevet 9. oktober 2019 #8472 Skrevet 9. oktober 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Sol, admin.
Gjest O.G. Skrevet 9. oktober 2019 #8473 Skrevet 9. oktober 2019 Krenkende kanskje, men for vi med løgn?
smalls Skrevet 9. oktober 2019 #8474 Skrevet 9. oktober 2019 Helt latterlig når bloggere skal fortelle om hvor hektisk og slitsom dag/uke de har hatt, for er jo faktisk ting som vi normale må gjøre ved siden av jobben. Skulle gjerne sett Julianne i en 9 to 5 job. Hun hadde vel fått sjokk! 11
Pås Skrevet 9. oktober 2019 #8475 Skrevet 9. oktober 2019 5 timer siden, Mango1234 skrev: Rekner med at au pairen skal hente i barnehagen, dette er vanlig der jeg bor. Da får barna en kortere dag i barnehagen noe som er bra mtp stressnivået i barnehagen. Så kommer foreldrene hjem til vanlig til og tilbringer ettermiddagen med barnet mens aupairen gjør andre ting/har fri. Men dette forstår jeg ikke: au-pair henter tidligere, greit nok: kanskje 14.30, men foreldrene kommer hjem til vanlig tid? Fru pilot er jo hjemme? Da bringer au-pair barnet hjem til fru pilot i 14-15-tiden så hun kan bruke resten av dagen med barnet, er det ALT au-pair skal gjøre? 10
Gjest Mango1234 Skrevet 9. oktober 2019 #8476 Skrevet 9. oktober 2019 5 minutter siden, Pås skrev: Men dette forstår jeg ikke: au-pair henter tidligere, greit nok: kanskje 14.30, men foreldrene kommer hjem til vanlig tid? Fru pilot er jo hjemme? Da bringer au-pair barnet hjem til fru pilot i 14-15-tiden så hun kan bruke resten av dagen med barnet, er det ALT au-pair skal gjøre? Det var en annen tidligere i tråden som tenkte/tror/mente at au pairen skulle hente barnet i barnehagen etter en full dag for så å passe på barnet på ettermiddagen/kvelden. Jeg jobber i barnehage ett sted der det er relativt «vanlig» med au pair. I noen tilfeller er også mødrene hjemmeværende. Jeg sier bare at det pleier å foregå ca slik: mor eller far leverer barn i barnehagen om morgenen, au pair henter i ca 14 tiden og er sammen med barnet i ett par timer mens foreldrene jobber (evt fikser negler, trener, blogger som i dette tilfelle). Så er foreldrene sammen med barnet sitt som normalt om ettermiddagen/kvelden (rekner jeg med). Au pairen skal helt sikkert gjøre andre oppgaver også, som å gå tur med hundene, husarbeid.. Ikke vet jeg,
Paradisio Skrevet 9. oktober 2019 #8477 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Da har fru flypilot begynt å reklamere for dåseservietter på instakontoen, hun mener nemlig at vi mødre ikke tar vare på oss selv hvis vi ikke går med en sånn pakke i veska til enhver tid. Endret 9. oktober 2019 av Paradisio 21
Justlooking Skrevet 9. oktober 2019 #8478 Skrevet 9. oktober 2019 6 timer siden, Paradisio skrev: Jeg reagerer på at ungen hennes er i barnehagen fra 08-16 (kommer frem i bloggen) når hun ikke gjør annet enn å gå hjemme. Man ser jo at hennes definisjon av en "hektisk hverdag" ikke er den samme for alle oss andre dødelige, så merkelig er det at hun ikke kan gi barnet kortere dager. Så trist.. Jobber sammen med flere foreldre som snur på kronene for å jobbe redusert pga barn. En leverer sent og en henter tidlig og omvendt. De tar fri en eller to dager i uken for å ha barna hjemme. De gjør alt de kan for å se barna sine mest mulig.... Selv om det kan gå utover både penger og jobb. De sier at denne tiden får de ikke tilbake og går gjerne ned i levestandard og kan gå glipp av karrieremuligheter. Folk er jammen forskjellige! 20
marthes Skrevet 9. oktober 2019 #8479 Skrevet 9. oktober 2019 16 minutter siden, Paradisio skrev: Da har fru flypilot begynt å reklamere for dåseservietter på instakontoen, hun mener nemlig at vi mødre ikke tar vare på oss selv hvis vi ikke går med en sånn pakke i veska til enhver tid. Haha så kleint! Hun sitter å shaver legger ved kjøkkenbenken (ref det produkter for noen uker siden som har vist seg å bare være svindel som de egentlig sa til media at de ikke støttet, men reklamen ligger der enda.... alt for penga ), mens nå sitter hun i bilen og «vasker» dåsa.... tror ikke jeg hadde følt meg som en dårlig mor, hvis jeg hadde barn, om jeg ikke vaska dåsa med servietter... pleier å vaske den i dusjen med intimsåpe jeg.. 21
Gjest Gazpacho Skrevet 10. oktober 2019 #8480 Skrevet 10. oktober 2019 10 timer siden, Paradisio skrev: Da har fru flypilot begynt å reklamere for dåseservietter på instakontoen, hun mener nemlig at vi mødre ikke tar vare på oss selv hvis vi ikke går med en sånn pakke i veska til enhver tid. Jeg lurer på den generelle hygienen til disse bloggerne som må ha med seg intimvaskservietter og intimparfyme i veskene sine. Dusjer de ikke regelmessig slik som oss andre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå