Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
46 minutter siden, Litenoggod skrev:

Er det meg eller har Ulrik fikset på utseende sitt? 🙊

Det er ikke deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Det er ikke deg.

Tenkte det samme da jeg så han på God Kveld Norge eller noe. Meget stram i masken han der blitt.

• Liker 12
Skrevet
35 minutter siden, Pæddan skrev:

Tenkte det samme da jeg så han på God Kveld Norge eller noe. Meget stram i masken han der blitt.

Jeg så bare bildet av han fra bloggen hennes om podkasten og han har jo fikset på hele ansiktet og håret. Eller sminker han seg🙊

• Liker 9
Skrevet

Hvor er hjelmen???

Ref IG.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Flyfrua kunne ha gjort en liten innsats og gredd håret litt før hun la ut de nye bloggbildene. Og hvem er det som pusser tenner mens de lager seg mat? Hele den fotoshooten er bare pinlig.

Endret av Paradisio
  • Liker 9
Skrevet
10 minutter siden, Paradisio skrev:

Flyfrua kunne ha gjort en liten innsats og gredd håret litt før hun la ut de nye bloggbildene. Og hvem er det som pusser tenner mens de lager seg mat? Hele den fotoshooten er bare pinlig.

Dette var virkelig flott kritikk. Omtrent som om jeg skulle gjort det selv da jeg gikk på barneskolen og baksnakket en klassekamerat. 

• Liker 10
Skrevet
42 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg så bare bildet av han fra bloggen hennes om podkasten og han har jo fikset på hele ansiktet og håret. Eller sminker han seg🙊

Nå måtte jeg jammen innom og kikke, men jeg ble mest opptatt av kontakta på veggen jeg - operert vekk den også, gitt. På bilde 2 😅

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, vintage skrev:

Nå måtte jeg jammen innom og kikke, men jeg ble mest opptatt av kontakta på veggen jeg - operert vekk den også, gitt. På bilde 2 😅

😂så det ikke før du sa det!

Skrevet
7 minutter siden, vintage skrev:

Herregud så pinlig 🙈

• Liker 7
Skrevet

Det er slutt på den tiden man kunne si "bilder lyver ikke" dessverre.

• Liker 10
Skrevet
36 minutter siden, vintage skrev:

Den passert sikkert ikke inn i bilde nr 2 da🤷🏼‍♀️

• Liker 7
Skrevet

Viser jo hvor seriøst hun tar jobben 😂

• Liker 7
Skrevet

🤣🤣🤣 redigere bort stikk kontakta🤣🤣 

men seriøst jeg var inne å tittet på insta på begge to, og Ulrik har fikset på seg. Håret og brynene er hvertfall fikset

• Liker 13
Skrevet

Jeg digger når bloggere som dette ramser opp alle ting som gjør dagene sååå travle...pt timer, manikyr, pedikyr, besøk av venner, lunch...ja akk disse travle dagene altså!

• Liker 48
Skrevet
2 timer siden, Paradisio skrev:

Ja, enig! Vil de demonstrere multitasking av øverste klasse iført badekåper fra Missoni? Nei, jeg «missonner» dem ikke en smule 😂

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, enig! Vil de demonstrere multitasking av øverste klasse iført badekåper fra Missoni? Nei, jeg «missonner» dem ikke en smule 😂

Usaklig kritikk herfra, men gud så HESELIGE badekåper. Noe som koster flesk dette eller? Nyrike russere altså:fnise:

• Liker 17
Skrevet
6 minutter siden, Pæddan skrev:

Usaklig kritikk herfra, men gud så HESELIGE badekåper. Noe som koster flesk dette eller? Nyrike russere altså:fnise:

Ja, har aldri syntes at det mønsteret er noe pent. Håndklær, puter og nå badekåper 😂. Koster noen lapper, ja, men ligger ikke i det øverste sjiktet.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Måtte inn og se den nye Ulrik - skvatt til litt, for nå minner han mest om Jan Thomas...! 

Endret av Snurrepurre
  • Liker 18
Skrevet
59 minutter siden, Litenoggod skrev:

🤣🤣🤣 redigere bort stikk kontakta🤣🤣 

men seriøst jeg var inne å tittet på insta på begge to, og Ulrik har fikset på seg. Håret og brynene er hvertfall fikset

Ble sånn «Finn fem feil» feeling😂

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...