decker Skrevet 23. juli 2019 #7701 Skrevet 23. juli 2019 24 minutter siden, Paradisio skrev: Kan du skrive på norsk? «Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.» https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ 30
OnFire Skrevet 23. juli 2019 #7702 Skrevet 23. juli 2019 2 timer siden, Paradisio skrev: Standardfraser: "Jeg stikker bare innom for å si hei.." "Når det er sagt,.." "Eller hva?" (Uten at leserne har noen form for mulighet til å svare på det hun spør om..) "Når X begynner i barnehagen skal jeg blogge oftere!" " (Les: *putt inn hva som helst*)" "Mamsen og papsen har kost seg de siste dagene.." "Dette er mitt favorittprodukt!" (Hvilket som helst søppelprodukt hun har fått sponsa) Man trenger i grunn ikke å lese bloggen for å forstå hva blogginnlegget består av, dama er monoton, har null skriveferdigheter og gjentar seg selv i det uendelige. Med en gang bloggen faller litt ned på blogglisten, sørger hun for å skrive ett eller annet provoserende innlegg, vifte litt med puppa eller hva som enn må til for å få den opp igjen - i verste fall kjøper hun noen svindyre sko fra LV eller en random veske for å vise at nå, ja nå har hun gjort seg fortjent til den veska/skoa/whatever. Sa du forutsigbar? Puppene er vel det eneste interessante? Men hovedsakelig kvinnelige lesere? 3
Paradisio Skrevet 23. juli 2019 #7703 Skrevet 23. juli 2019 ..og der kom jura frem på pilotfruemannen sin IG-konto. 8
vintage Skrevet 23. juli 2019 #7704 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, Paradisio skrev: ..og der kom jura frem på pilotfruemannen sin IG-konto. For ikke å snakke om alle festivalbåndene han har klart å få på seg i løpet av sommeren 😂 15
Pås Skrevet 23. juli 2019 #7705 Skrevet 23. juli 2019 3 minutter siden, vintage skrev: For ikke å snakke om alle festivalbåndene han har klart å få på seg i løpet av sommeren 😂 Så flaut! Sånn holdt vi på da vi var rundt 14... HVORFOR har han på seg alle? 🤔 28
Ast Skrevet 23. juli 2019 #7706 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, Paradisio skrev: ..og der kom jura frem på pilotfruemannen sin IG-konto. Er det slettet nå? Ser verken på story eller feed, enda jeg virkelig prøver å se etter!
Jordbærogfløte Skrevet 23. juli 2019 #7708 Skrevet 23. juli 2019 (endret) 22 minutter siden, Ast skrev: Er det slettet nå? Ser verken på story eller feed, enda jeg virkelig prøver å se etter! Samme her.. Ser ingen jur utenom hans eget bryst der han poserer med sønnen sin. 😂 Endret 23. juli 2019 av Jordbærogfløte 3
Jordbærogfløte Skrevet 23. juli 2019 #7709 Skrevet 23. juli 2019 (endret) Hun annonserer før kjøkkenutstyr, interiørting og dekketøy i det siste annonseinnlegget på bloggen. Det skal visstnok bare se pent ut hjemme, for hun lager knapt mat og vasker ikke kåken. Lite troverdig av henne. En matblogger som hadde annonsert for noe slikt hadde vært 100 % mer troverdig.. 🙈 Endret 23. juli 2019 av Jordbærogfløte 8
Paradisio Skrevet 23. juli 2019 #7710 Skrevet 23. juli 2019 (endret) Dobbelpost. Endret 23. juli 2019 av Paradisio 1
Paradisio Skrevet 23. juli 2019 #7711 Skrevet 23. juli 2019 1 time siden, Ast skrev: Er det slettet nå? Ser verken på story eller feed, enda jeg virkelig prøver å se etter! Jura var visst fra i går eller i dag tidlig, for jeg så de før han filma seg og x på vei inn i hagen. Han blir vel pent nødt til å be kona stille opp på et puppebilde til snart ettersom det ikke var mange nok som fikk det med seg denne gangen Snapsnutten var sånn her: flyfrua ammet mens han filmet henne og skrev over med teksten: "Melk til østersen" eller noe lignende. 2
smalls Skrevet 23. juli 2019 #7712 Skrevet 23. juli 2019 3 timer siden, Pås skrev: Så flaut! Sånn holdt vi på da vi var rundt 14... HVORFOR har han på seg alle? 🤔 Husker jeg som 17 åring (eller hvor gammel jeg var) gikk rundt med Hovefestivalbånde lenge etterpå. Min første festival og så kry. Men sært å gå sånn som 40 åring 19
Moongirl Skrevet 23. juli 2019 #7713 Skrevet 23. juli 2019 5 timer siden, vintage skrev: For ikke å snakke om alle festivalbåndene han har klart å få på seg i løpet av sommeren 😂 Haha...seriøst...🤣🤣 5
Gulleplutt Skrevet 24. juli 2019 #7714 Skrevet 24. juli 2019 At denne bloggen overlever og drar inn penger er for meg et mysterium. Før hun fikk barn hadde hun et og annet friskt innlegg. Nå går det i selvfølgeligheter, svada og en mengde totalt uinteressante og særdeles lite gjennomarbeidede reklameinnlegg. Fatter ikke at annonsørene gidder. 23
BuffaloDuck Skrevet 24. juli 2019 #7715 Skrevet 24. juli 2019 On 7/23/2019 at 4:09 PM, vintage said: For ikke å snakke om alle festivalbåndene han har klart å få på seg i løpet av sommeren 😂 Måtte le litt av den IG-posten hvor han har bilde av den plattformen på Palmesus, og så zoomer han inn på det som tydeligvis er hans isse/panne. Viktig å få med at han var en av fiffen på den plattformen tydeligvis. Han virker ganske tørst og opptatt av status. 33
Jordbærogfløte Skrevet 24. juli 2019 #7716 Skrevet 24. juli 2019 Ulrik vil tydeligvis være kongen av både luften, vannet og landjorden. Det blir to for mye 😂. 23
Moongirl Skrevet 24. juli 2019 #7717 Skrevet 24. juli 2019 46 minutter siden, BuffaloDuck skrev: Måtte le litt av den IG-posten hvor han har bilde av den plattformen på Palmesus, og så zoomer han inn på det som tydeligvis er hans isse/panne. Viktig å få med at han var en av fiffen på den plattformen tydeligvis. Han virker ganske tørst og opptatt av status. Ja, flau post😳 13
Snurrepurre Skrevet 24. juli 2019 #7718 Skrevet 24. juli 2019 3 timer siden, BuffaloDuck skrev: Måtte le litt av den IG-posten hvor han har bilde av den plattformen på Palmesus, og så zoomer han inn på det som tydeligvis er hans isse/panne. Viktig å få med at han var en av fiffen på den plattformen tydeligvis. Han virker ganske tørst og opptatt av status. Å herre... litt pinlig post, ja.. 11
Maneo Skrevet 26. juli 2019 #7719 Skrevet 26. juli 2019 Hun skrev vel at de hadde brukt 16.000 på festivaler i sommer? 😱 4
Gjest Forum-Moderator Skrevet 27. juli 2019 #7720 Skrevet 27. juli 2019 Ryddemelding: brukerdebatt, svar til slettet innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå