Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Macimba skrev:

Og der her pilotfruen beklaget at vi ser på dem som snobbete pga uttalelsene til Ulrik ang toalettvesken. 

Og det gjorde det hele nesten enda kleinere. De har jo en klønete umoden måte å uttrykke seg på begge to. Men godt å ha noe å skylde på da🤗

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrsMacchiato
6 minutter siden, Macimba skrev:

Og der her pilotfruen beklaget at vi ser på dem som snobbete pga uttalelsene til Ulrik ang toalettvesken. 

Ikke at jeg skal støtte opp om Disney-stæsj eller kalle det "god kvalitet", men det er en fryktelig stor overdrivelse å skrive at slike ting blir ødelagt før man tar det i bruk. Går vel an å si at de er fan av LV uten å måtte kalle andre ting for søppel? Det er der snobbeholdningen kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Macimba skrev:

Føler den beklagelsen forsvinner litt etter det siste innlegget til hr pilot. Føler han er god til å fremstille seg på akkurat samme måte som i bloggerne. Og på bloggen til Julianne er det ingen som tar det han skriver ut av kontekst....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Det sier seg selv at her kommer minst en av dem fra en gavmild familie med mye penger. De siste to årene så har de kjøpt ting for over 25 millioner. Da snakker jeg hus (21 mill), båt (3,5 mill) og biler (de har vel hvert fall én dyr og ganske ny bil?) I tillegg så har de et enormt forbruk av luksusartikler og bruker dyre, eksterne tjenester som vaskehjelp og klesvaskehjelp. Så jeg tenker at dette forbruket fortsetter uavhengig av Juliannes inntekt. Hun tjener vel ikke mer enn en mill på bloggen og den er jo nesten som en dråpe i havet i fht forbruket deres.

I tillegg tar både han og hun dyre kosmetiske behandlinger på både hud og hår. Han er så klein blitt atte hjelp! Skal være så glatt i fleisen og flashing av harry merkevarer, strutter rundt med blått Hermés armbånd. Flyfrua har dyr smak men hun virker en smule mer jorda enn han. En smule.  

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Macimba skrev:

For en oppklaring, nå fikk jeg et heeelt annet syn på saken igjen. 😄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Det er åpenbart at flyfrua følger godt med på KG ettersom beklagelsen hennes tar for seg mye av det folk har reagert på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, nicecar skrev:

Det er åpenbart at flyfrua følger godt med på KG ettersom beklagelsen hennes tar for seg mye av det folk har reagert på her.

Ja når bloggere stenger kommentarfeltet må de inn hit for feedback. Veldig greit, for da kan det kalles hat, potetgullspisere og kjerringer etc, det er ikke like lett om eget kommentarfelt. 

Pilotfrue har jo så lite tid og engasjement for bloggen så det enkleste er å la oss gi henne "mat" å skrive om/svare på. Egentlig burde vi alle slutte å diskutere for det eneste vi gjør er å hjelpe henne å holde bloggen gående. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Macimba skrev:

Hva hadde hun forventet etter en slik uttalelse? 🤦‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, nicecar skrev:

Mer sannsynlig en reaksjon på andres motsvar på SoMe.

Både Funky å Ørjan har svart de,å tagget de.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha huff. Det er jo helt klart at han sier Disney - ræl koster 700 kroner for å late som han ikke vet hva det koster, og fremstå som om han synes at 700 kroner er lite penger å betale for er toalettmappe. Når han helt sikkert vet at toalettmapper med tegnefilmmotiv fra Lindex/hm/kappahl koster langt mindre enn 700.

Edit: La til en m

Endret av Pearl2.0
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på pilotfrue før bloggerne, men heiet mye på henne fordi hun var så ærlig om ufrivillig barnløshet som jeg kunne relatere til.

Men jeg merker jeg har fått avsmak når jeg ser at de presser «luksusen» sin frem i nærmest hver eneste episode. Jeg har ikke noe i mot dyre båter og vesker, go ahead, jeg har slikt selv. Jeg syns imidlertid det sier noe om dem og verdiene deres når de går ut av sin vei for å vise hva de har råd til i den skjermtiden de får. Man får ikke inntrykk av at det er så mye annet som betyr noe for dem enn det materielle slik de fremstår. 

Jeg noterte meg at pf svarte at det var vanskelig å ikke vise hverdagen sin osv. Jeg tenker at de fint kan eie og handle ting uten at de må presse det utrykkelig frem i kamera eller alle sosiale medier for det om.. Uten sammenlikning for øvrig syns jeg at andre, feks CBE, er mye mindre «in your face» når det gjelder penger enn pf, men det betyr ikke nødvendigvis at CBE unner seg noe mindre for det..

Endret av SansaS
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt på at CBE fronter "det perfekte liv" som sin greie for å holde seg interessant og at de her to kanskje fremstiller seg som i overkant snobbete for å skille seg ut? Just a thought 🤷‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine og dyre ting, men er det bare jeg som syns alt blir...harry og kleint?🤦🏼‍♀️ 

Lurer på om Julianne egentlig har SÅ dyr og «luksuriøs» smak, eller om det er Ulrik som vil at hun skal ha det...?

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar
39 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Mange fine og dyre ting, men er det bare jeg som syns alt blir...harry og kleint?🤦🏼‍♀️ 

Lurer på om Julianne egentlig har SÅ dyr og «luksuriøs» smak, eller om det er Ulrik som vil at hun skal ha det...?

Hun har jo tidligere gått etter rike gifte menn (som hun selv har skrevet på bloggen sin) så den nyrik-russer smaken er nok hennes egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde en gang at hun var en lykkejeger som fant en staut og jordnær fyr fra Måløy. Men utviklingen har ikke gått til Ulriks fordel. Han har tatt helt av! Måtte få beskjed på sykehus om å legge ned kamera da han ikke forstod selv hvor upassende det var, sminkes som en jente ved en hver event, toalettveskegreia var jo bare til å stappe fjeset godt inn i en pute av, men jeg syntes det tok kaka i dag. Da han stakk et helt mimikkløst ansikt opp i kamera, og dret henne skikkelig ut som "rævva sjåfør" fordi hun hadde vært ani bil 1 med bil 2, så var det ikke bare lite solidarisk, men nesten skummelt. Virket rett og slett ikke helt god. Hun derimot, har vokst på å bli mamma. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mousj skrev:

Jeg trodde en gang at hun var en lykkejeger som fant en staut og jordnær fyr fra Måløy. Men utviklingen har ikke gått til Ulriks fordel. Han har tatt helt av! Måtte få beskjed på sykehus om å legge ned kamera da han ikke forstod selv hvor upassende det var, sminkes som en jente ved en hver event, toalettveskegreia var jo bare til å stappe fjeset godt inn i en pute av, men jeg syntes det tok kaka i dag. Da han stakk et helt mimikkløst ansikt opp i kamera, og dret henne skikkelig ut som "rævva sjåfør" fordi hun hadde vært ani bil 1 med bil 2, så var det ikke bare lite solidarisk, men nesten skummelt. Virket rett og slett ikke helt god. Hun derimot, har vokst på å bli mamma. 

Kanskje hun har vokst med morsrollen på noen områder. Men som mor (og kvinne) så ville jeg hverken likt eller akseptert at mannen min snakket til og om meg, slik han gjorde i denne bil-scenen. Totalt uakseptabelt å tråkke på partneren sin på den måten han gjorde der. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Veslefrikk said:

Kanskje hun har vokst med morsrollen på noen områder. Men som mor (og kvinne) så ville jeg hverken likt eller akseptert at mannen min snakket til og om meg, slik han gjorde i denne bil-scenen. Totalt uakseptabelt å tråkke på partneren sin på den måten han gjorde der. 

VELDIG enig!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mousj skrev:

Jeg hadde også et veldig godt inntrykk av ham i starten, virket som en superflott kjernekar. Husker jeg tenkte at hun var heldig med ham. I kveld da han fortalte om påkjørselen så var han nøye med å si hva slags biler de har.. En rådyr stor BMW og en liten elektrisk BMW. Følte det var det som var viktig å få frem, og at han tok det pent (til tross for at det blir dyrt med reparasjoner.)

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mousj skrev:

Kommer vel ett nytt innlegg i morgen, om hvor feil dette ble fremstilt, med hehe bak hvert poeng. Men tror ikke dette øker fanskaren akkurat, de fremstår som svært usympatiske, overfladiske og rett og slett ufyselige. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det kom ikke heldig ut på tv, men reaksjonen er vel ganske normal. Jeg hadde blitt sur om mannen min kræsjet med våre to biler. Og han hadde blitt sur på meg også - men vi kan jo krangle om det uten at «alle» ser og hører det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...