Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
17 minutter siden, RompeRusk skrev:

Kanskje verdt å nevne at hun ikke ønsket å bli intervjuet av ham, og han svarte med at han "håper hun får fødselsdepresjon". Sjarmerende type.. Nå er jeg generelt sett anti-bloggere, men den overreaksjoner fra hans side synes jeg var drøy 

Det har jeg ikke fått med meg. Men hun skrev et ganske uflatterende blogginnlegg om Hegseth. Så hvis han sa det, er det nok sagt med en god dose sarkasme og ironi. Men nå mangler jo både frua og piloten humor, så de har nok tatt det bokstavelig. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Det har jeg ikke fått med meg. Men hun skrev et ganske uflatterende blogginnlegg om Hegseth. Så hvis han sa det er det nok sagt med en god dose sarkasme og ironi. Men nå mangler jo både frua og piloten humor, så de har nok tatt det bokstavelig. 

Eksakt! 

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Det har jeg ikke fått med meg. Men hun skrev et ganske uflatterende blogginnlegg om Hegseth. Så hvis han sa det er det nok sagt med en god dose sarkasme og ironi. Men nå mangler jo både frua og piloten humor, så de har nok tatt det bokstavelig. 

https://www.tv2.no/underholdning/10065276/

Det startet med at jeg ble invitert til 70 spørsmål-spalten i VG, som jeg synes er veldig morsom. Jeg hadde egentlig veldig lyst til å være med på den. Men jeg var ikke klar over at det bare var Hegseth som gjorde de intervjuene, så da takket jeg rett og slett nei, sier hun til TV 2.

Avslaget ble ikke godt tatt imot av VG-journalisten. I podcasten Harm og Hegseth forteller Hegseth om da de to møttes på Høstlanseringen i august:

«Jeg møtte noen på høstlanseringen til TV 2 på torsdag, da møtte jeg noen som jeg skulle lage 70 spørsmål med som sa: «Jeg respekterer ikke Morten som journalist, så det nekter jeg». Da kunne jeg vært moden, men så møter jeg den bloggeren og bare «heeei», også så ser hun på meg også bare gir jeg henne (freselyd). Jeg ga henne hateblikket. Håper hun fikk fødselsdepresjon», sier Skal vi danse-aktuelle Hegseth til kompanjong Vegard Harm i episoden som ble publisert 31. august

Uavhengig av (manglende) humor, forhistorie etc så er dette ufattelig umodent og drøyt. Kan ikke tro at noen kan støtte hegseth

• Liker 27
Skrevet (endret)
12 minutter siden, RompeRusk skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/10065276/

Det startet med at jeg ble invitert til 70 spørsmål-spalten i VG, som jeg synes er veldig morsom. Jeg hadde egentlig veldig lyst til å være med på den. Men jeg var ikke klar over at det bare var Hegseth som gjorde de intervjuene, så da takket jeg rett og slett nei, sier hun til TV 2.

Avslaget ble ikke godt tatt imot av VG-journalisten. I podcasten Harm og Hegseth forteller Hegseth om da de to møttes på Høstlanseringen i august:

«Jeg møtte noen på høstlanseringen til TV 2 på torsdag, da møtte jeg noen som jeg skulle lage 70 spørsmål med som sa: «Jeg respekterer ikke Morten som journalist, så det nekter jeg». Da kunne jeg vært moden, men så møter jeg den bloggeren og bare «heeei», også så ser hun på meg også bare gir jeg henne (freselyd). Jeg ga henne hateblikket. Håper hun fikk fødselsdepresjon», sier Skal vi danse-aktuelle Hegseth til kompanjong Vegard Harm i episoden som ble publisert 31. august

Uavhengig av (manglende) humor, forhistorie etc så er dette ufattelig umodent og drøyt. Kan ikke tro at noen kan støtte hegseth

Da har du ikke hørt mye på «Harm & Hegseth»! Det er morsomt og satt på spissen som ALT de gjør 😂 At man klarer å ta seg nær av humor er for meg komplett uforståelig! (Og ja! Har faktisk vært innlagt p.g.a. alvorlig fødselsdepresjon selv, men hørte snutten nå, og det er satt veldig på spissen! Jeg klarte ikke å bli krenka av det!)

Endret av Hummingbird2
  • Liker 21
Skrevet

Det Hegseth sa var selvfølgelig drøyt, men han sa på den nyeste podden at han har beklaget og lagt seg flat for det han sa til Julianne. Han var også enig om at han gikk for langt, men sa at hun er fortsatt sur etter at han sa unnskyld til henne privat.

Jeg syntes fortsatt at det var litt barnslig av Julianne å skrive et helt innlegg om det, spesielt å si at podden kom til å få flere lyttere pga henne, som om hun er mer kjent enn Harm & Hegseth :fnise:

• Liker 16
Skrevet
52 minutter siden, spagbol skrev:

Det Hegseth sa var selvfølgelig drøyt, men han sa på den nyeste podden at han har beklaget og lagt seg flat for det han sa til Julianne. Han var også enig om at han gikk for langt, men sa at hun er fortsatt sur etter at han sa unnskyld til henne privat.

Jeg syntes fortsatt at det var litt barnslig av Julianne å skrive et helt innlegg om det, spesielt å si at podden kom til å få flere lyttere pga henne, som om hun er mer kjent enn Harm & Hegseth :fnise:

Ja, hehe, tenkte det samme... Morten og Vegard når jo ut til maaaange flere 😁

• Liker 10
Skrevet (endret)

Det ble sagt som en SPØK. Folk må seriøst slutte å være så selvhøytidelige og bli krenka av en humoristisk kommentar. Faktisk skuffende at han ba om unnskyldning. Hvis det er noen som burde be om unnskyldning er det Pilotfrue med det innlegget sitt. Hun må komme seg ned på jorda. Personlig synes jeg det er drøyt å bli så vonbroten over noe tull. Ikke lenge siden hun uttalte på bloggen at hun driter i menneskerettighetene. Det burde sette ting i perspektiv.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 26
Skrevet
17 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Det ble sagt som en SPØK. Folk må seriøst slutte å være så selvhøytidelige og bli krenka av en humoristisk kommentar. Faktisk skuffende at han ba om unnskyldning. Hvis det er noen som burde be om unnskyldning er det Pilotfrue med det innlegget sitt. Hun må komme seg ned på jorda. Personlig synes jeg det er drøyt å bli så vonbroten over noe tull. Ikke lenge siden hun uttalte på bloggen at hun driter i menneskerettighetene. Det burde sette ting i perspektiv.

Enig! Folk må da tåle litt humor ;) 

• Liker 8
Gjest ClickB4it
Skrevet

Flyfrua har sagt langt verre ting enn det Hegseth gjorde.

Skrevet

Kan noen forklare hvorfor de har en fest ("festival" som beskrevet av Anne Brith) hjemme hos seg, med filmcrew og samling av D-kjendiser i Norge?

Gjest xx girl xx
Skrevet
Akkurat nå, Vitting skrev:

Kan noen forklare hvorfor de har en fest ("festival" som beskrevet av Anne Brith) hjemme hos seg, med filmcrew og samling av D-kjendiser i Norge?

Tror det er innflytningsfesten. Piloten har skjorta åpen med noe glitter / perle greier på brystkassa. Lekkert og maskulint... 

Skrevet
26 minutter siden, xx girl xx skrev:

Tror det er innflytningsfesten. Piloten har skjorta åpen med noe glitter / perle greier på brystkassa. Lekkert og maskulint... 

Ja, lurte på hva han hadde på brøstet da han gjorde seg til foran kamera..

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, lurte på hva han hadde på brøstet da han gjorde seg til foran kamera..

Kleint.no

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Nussepus skrev:

Kleint.no

Jepp 😂

• Liker 5
Skrevet

Nok en gang virker det også som Julianne egentlig er litt usikker på seg selv / ikke den som står og roper høyest i slike lag, og som om Ulrik er den som tar ordet og elsker å stå i folkemengder med øynene på han - til tross for hans ytringer om hvor usikker han er på seg selv. Antakeligvis elsker han å få bekreftelse på at han "er noe" gjennom direkte oppmerksomhet. I grunnen føler jeg at han egentlig orkestrerer veldig mye av det de gjør, og det har vi jo sett før på fester hvor han er veldig frampå med .. ja. Det meste. Interessant dynamikk de imellom.

Må være interessant å være naboene deres også, med jazzmusiker på tak...

Skrevet
1 minutt siden, Vitting skrev:

Nok en gang virker det også som Julianne egentlig er litt usikker på seg selv / ikke den som står og roper høyest i slike lag, og som om Ulrik er den som tar ordet og elsker å stå i folkemengder med øynene på han - til tross for hans ytringer om hvor usikker han er på seg selv. Antakeligvis elsker han å få bekreftelse på at han "er noe" gjennom direkte oppmerksomhet. I grunnen føler jeg at han egentlig orkestrerer veldig mye av det de gjør, og det har vi jo sett før på fester hvor han er veldig frampå med .. ja. Det meste. Interessant dynamikk de imellom.

Må være interessant å være naboene deres også, med jazzmusiker på tak...

Det er jo en vanlig skjevfordeling hos par med stor aldersforskjell..

Men enig i hva du sier..

• Liker 7
Skrevet

Materiale til bloggerne er det vel egentlig bare tenker jeg. Kleint med glitter og åpen skjorte men... ikke overrasket med tanke på hva jeg egentlig tenker om han da.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Hvis Ulrik skulle ønske enda mere glam kan han sikkert få steppe inn som erstatter for programleder Anders Hoff i Skal vi danse 😂.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 8
Skrevet
På 7.9.2018 den 22.18, Hummingbird2 skrev:

Dette. Oppfører seg som kongelige. Flaut.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...