Viking-girl Skrevet 16. april 2018 #3721 Skrevet 16. april 2018 Syns de var fint kledd i lyseblått begge to jeg. Sikkert ikke så vanskelig når de har egen stylist, men fint kledd var de. 1
Pås Skrevet 16. april 2018 #3722 Skrevet 16. april 2018 Har veldig sansen for at hun bare ler av at hun har lagt på seg, godt å se en blogger som koser seg med stor mage! 33
Gjest O.G. Skrevet 17. april 2018 #3723 Skrevet 17. april 2018 19 timer siden, Chrisssi skrev: Jeg har i grunnen syntes at han har vært en ganske ok kar, men en voksen mann som ikke takler overleppa si, det blir noe stakkarslig over det. Synes faktisk han kommer dårlig ut av Bloggerne, for mye wannabe over fyren. Det er også veldig sært med alle disse Louis Vuitton greiene de omgir seg med, de har en merkelig stil Veldig rart å fokusere på det, men han er ikke min type mann, så jeg skjønner sikkert ingenting av det.
Hummingbird2 Skrevet 17. april 2018 #3724 Skrevet 17. april 2018 20 timer siden, Pås skrev: Har veldig sansen for at hun bare ler av at hun har lagt på seg, godt å se en blogger som koser seg med stor mage! Hmmmm, hun har jo vært veldig tydelig i bloggen på at hvert eneste gram skal bort og at hun tyr til kirurgi hvis ting ikke blir som før. Så akkurat dette klarer ikke jeg å ha sansen for.... 11
Miranda16 Skrevet 17. april 2018 #3725 Skrevet 17. april 2018 Uansett er det ironisk at man tar botox i hele ansiktet for å se yngre ut, men ender med å se 10 år eldre. Dette gjelder ikke bare piloten 21
Xstrella Skrevet 17. april 2018 #3726 Skrevet 17. april 2018 2 timer siden, Hummingbird2 skrev: Hmmmm, hun har jo vært veldig tydelig i bloggen på at hvert eneste gram skal bort og at hun tyr til kirurgi hvis ting ikke blir som før. Så akkurat dette klarer ikke jeg å ha sansen for.... Huff enda en cbe. Og hun har penger til det, hvis hun ikke blir sponset da. Kropp selger på alle arenaer. Bare trist. Bloggere er nr 1 i å skape kroppspress! 4
Gjest O.G. Skrevet 17. april 2018 #3727 Skrevet 17. april 2018 1 time siden, Miranda16 skrev: Uansett er det ironisk at man tar botox i hele ansiktet for å se yngre ut, men ender med å se 10 år eldre. Dette gjelder ikke bare piloten De bør be om pengene tilbake.
Sol79 Skrevet 17. april 2018 #3728 Skrevet 17. april 2018 Hva jobber hun med egentlig? Hvordan har de så mye penger? 1
Gjest Vitting Skrevet 17. april 2018 #3729 Skrevet 17. april 2018 1 minutt siden, Sol79 skrev: Hva jobber hun med egentlig? Hvordan har de så mye penger? Familien hennes er greit bemidlet.
decker Skrevet 17. april 2018 #3730 Skrevet 17. april 2018 Eg kjem og i frå ein såkalla bemidlet familie, men det har aldri falt meg inn at eg skulle leva på det resten av livet. Sjølvsagt fekk eg ein fordel med forskot på arv til bolig og sånn, men eg trur eg hadde krepert viss eg berre hadde gått heime og pynta meg. Og ikkje minst levd på foreldra mine sine pengar som vaksen, det hadde vore flaut. No veit eg jo lite om utdanning og yrkeslivet til flyfrua, så kanskje ho har noko å falla tilbake på, og kanskje dei som meg har fått forskot på arv til bolig og klarer å leva på inntekta hans og spons. 10
Gjest Avocado Skrevet 17. april 2018 #3731 Skrevet 17. april 2018 27 minutter siden, decker skrev: Eg kjem og i frå ein såkalla bemidlet familie, men det har aldri falt meg inn at eg skulle leva på det resten av livet. Sjølvsagt fekk eg ein fordel med forskot på arv til bolig og sånn, men eg trur eg hadde krepert viss eg berre hadde gått heime og pynta meg. Og ikkje minst levd på foreldra mine sine pengar som vaksen, det hadde vore flaut. No veit eg jo lite om utdanning og yrkeslivet til flyfrua, så kanskje ho har noko å falla tilbake på, og kanskje dei som meg har fått forskot på arv til bolig og klarer å leva på inntekta hans og spons. Julianne har samme journalist-utdannelse som Caroline Berg Eriksen (2 år på Norges Kreative Fagskole). I tillegg så er hun make up-artist og PT. Hvis hun ikke hadde lykkes som blogger så hadde hun nok tjent under snittet.
Gjest Avocado Skrevet 17. april 2018 #3732 Skrevet 17. april 2018 50 minutter siden, Sol79 skrev: Hva jobber hun med egentlig? Hvordan har de så mye penger? Tror begge familiene har en del penger. De tjener nok en drøy million i året begge to men et hus til 22 mill er ekstremt mye i forhold til inntektene deres. Så har nok blitt mye forskudd på arv. De har jo også en båt til 3 mill. Så enten er det familiens penger eller så har de vanvittig mye gjeld og betaler bare renter. Funkisvillaen deres får hvert fall huset til Caroline Berg Eriksen til å se ut som ei gammel rønne. Hadde kjøpt meg luksusvilla selv jeg, om jeg hadde hatt en rik familie som sponset meg 😄
Gjest xx girl xx Skrevet 17. april 2018 #3733 Skrevet 17. april 2018 1 time siden, Avocado skrev: Tror begge familiene har en del penger. De tjener nok en drøy million i året begge to men et hus til 22 mill er ekstremt mye i forhold til inntektene deres. Så har nok blitt mye forskudd på arv. De har jo også en båt til 3 mill. Så enten er det familiens penger eller så har de vanvittig mye gjeld og betaler bare renter. Funkisvillaen deres får hvert fall huset til Caroline Berg Eriksen til å se ut som ei gammel rønne. Hadde kjøpt meg luksusvilla selv jeg, om jeg hadde hatt en rik familie som sponset meg 😄 Pilotfrue er den nye FF. Tror nok CBE har fått litt konkurranse der.
Viking-girl Skrevet 17. april 2018 #3734 Skrevet 17. april 2018 Hun ser frisk og sunn ut! Kjempeflott. 16
Gjest Forumassistent Skrevet 18. april 2018 #3735 Skrevet 18. april 2018 Tråden er ryddet for personangrep. Hanne Mari, forumansvarlig
Jordbærogfløte Skrevet 18. april 2018 #3736 Skrevet 18. april 2018 (endret) Flott at det var en vellykket boklansering for Julianne, men hvor ble det av annonsemerkingen?? Her er det sponset i stor stil. . . Og er det bare jeg som er lei av ordene sykt og sinnsykt? Særlig fra voksne mennesker. Endret 18. april 2018 av Jordbærogfløte 12
Gjest Asti Skrevet 18. april 2018 #3738 Skrevet 18. april 2018 Blogginnlegget "En vellykket boklansering" inneholder flere bilder av glass med innhold som kan assosieres med alkoholholdig drikke. Det er brudd på alkoholloven. Viser til Helsedirektoratet sitt brev til Caroline Berg Eriksen der dette står: https://imgur.com/a/BtRMi Dokumentasjon: https://imgur.com/a/zdkLe8M
Foya Skrevet 19. april 2018 #3739 Skrevet 19. april 2018 10 timer siden, Asti skrev: Blogginnlegget "En vellykket boklansering" inneholder flere bilder av glass med innhold som kan assosieres med alkoholholdig drikke. Det er brudd på alkoholloven. Viser til Helsedirektoratet sitt brev til Caroline Berg Eriksen der dette står: https://imgur.com/a/BtRMi Dokumentasjon: https://imgur.com/a/zdkLe8M Det kommer vel an på om hun reklamerer for alkoholen eller ikke? Det er ikke ulovlig å vise eller skrive om alkohol så lenge det ikke er reklame. Men om hun reklamerer for det er det et problem. 2
Rubella Skrevet 19. april 2018 #3740 Skrevet 19. april 2018 (endret) 8 minutter siden, Foya skrev: Det kommer vel an på om hun reklamerer for alkoholen eller ikke? Det er ikke ulovlig å vise eller skrive om alkohol så lenge det ikke er reklame. Men om hun reklamerer for det er det et problem. Jo, hvis man reklamerer for noe annet, f.eks. ei bukse, og står med et vinglass i hånda mens man viser fram buksa, er det høyst ulovlig. Det er ulovlig å inkludere alkohol i reklamer uansett om det ikke er alkoholen som reklameres for. Endret 19. april 2018 av Rubella 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå