ingeniørfrue Skrevet 17. mai 2017 #881 Del Skrevet 17. mai 2017 2 timer siden, Ultiva skrev: Ja det er forferdelig drøyt hva enkelte klarer å lire av seg i kommentarfeltet der. Virker nesten som personlige vendettaer. https://imgur.com/a/wweh7 Det er ikke lenge siden hun hadde åpent kommentarfelt etter et innlegg og da haglet det også inn med fæle, hatske kommentarer. Veteranblogger Caroline Berg Eriksen har vel uttalt at 90 % av kommentarene hennes er positive. Så da kan man jo undre seg over hvorfor det er så ekstremt mye edder og galle hos Pilotfrua. Ja det var denne jeg la merke til.... folk er direkte onde.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. mai 2017 #882 Del Skrevet 18. mai 2017 9 timer siden, eksiltronder skrev: Om siste mens er 20.mai er hun jo ikke 1 mnd før 20.juni - og dermed 9 mnd i februar. Kan jo ikke telle med den måneden man blir gravid... Jeg ble gravid i januar, har termin i oktober. 9 timer siden, nyher skrev: En går da ikke flere uker tilbake bare pga siste mens. Jeg er gravid på IVF nå og slik ble i hvert fall ikke min termin regnet ut. Det er hennes forklaring, ikke min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 18. mai 2017 #883 Del Skrevet 18. mai 2017 14 timer siden, Ny Bruker skrev: Hennes siste mens blir da i mai og siden man regner d\fra siste mens, så stemmer det at termin kan være i januar. 4 timer siden, Ny Bruker skrev: Det er hennes forklaring, ikke min Det kom ikke veldig tydelig frem at du var uenig i det opprinnelige innlegget ditt, derav t-skje-forklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. mai 2017 #884 Del Skrevet 18. mai 2017 Trist at de sliter med å få barn, håper det snur for dem. Sånn sett bort ifra det, så klarer jeg ikke komme over hva denne fruen har skrevet før om gifte menn, penger, yrker, status, uthenging av Annette marie osv...😑 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. mai 2017 #885 Del Skrevet 18. mai 2017 27 minutter siden, Maydis8 skrev: Trist at de sliter med å få barn, håper det snur for dem. Sånn sett bort ifra det, så klarer jeg ikke komme over hva denne fruen har skrevet før om gifte menn, penger, yrker, status, uthenging av Annette marie osv...😑 Akkurat "uthegningen" av Anette-Marie er det vel ingen grunn til å være fornærmet på vegne av AM for, siden hun ikke ble det selv. Rett hadde hun også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 18. mai 2017 #886 Del Skrevet 18. mai 2017 59 minutter siden, Maydis8 skrev: Trist at de sliter med å få barn, håper det snur for dem. Sånn sett bort ifra det, så klarer jeg ikke komme over hva denne fruen har skrevet før om gifte menn, penger, yrker, status, uthenging av Annette marie osv...😑 Har ikke fått meg meg det med gifte menn, hva var dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 18. mai 2017 #887 Del Skrevet 18. mai 2017 2 timer siden, ingeniørfrue skrev: Har ikke fått meg meg det med gifte menn, hva var dette? Hun skrøt om hvordan hun pleide å forføre gifte menn. Sympatisk. What goes around... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 18. mai 2017 #888 Del Skrevet 18. mai 2017 På 17.5.2017 den 20.41, Ultiva skrev: Ja det er forferdelig drøyt hva enkelte klarer å lire av seg i kommentarfeltet der. Virker nesten som personlige vendettaer. https://imgur.com/a/wweh7 Det er ikke lenge siden hun hadde åpent kommentarfelt etter et innlegg og da haglet det også inn med fæle, hatske kommentarer. Veteranblogger Caroline Berg Eriksen har vel uttalt at 90 % av kommentarene hennes er positive. Så da kan man jo undre seg over hvorfor det er så ekstremt mye edder og galle hos Pilotfrua. Hun der Line burde virkelig ikke slenge ut noen kommentarer om at folk er dum. Jeg ble nesten litt stresset av å lese kommentarene hennes pga de var så dårlig bygget opp. Når noen bruker så mange punktum etter hver eneste setning, så sier det mye om personen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 18. mai 2017 #889 Del Skrevet 18. mai 2017 31 minutter siden, JessicaL skrev: Hun skrøt om hvordan hun pleide å forføre gifte menn. Sympatisk. What goes around... Jeg fant de innleggene... litt spesielt at hun får seg selv til å virke så "stakkarslig". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 18. mai 2017 #890 Del Skrevet 18. mai 2017 Fikk hun ikke bunaden i år? http://m.imgur.com/ygeRdcj 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. mai 2017 #891 Del Skrevet 18. mai 2017 6 timer siden, neiognei skrev: Akkurat "uthegningen" av Anette-Marie er det vel ingen grunn til å være fornærmet på vegne av AM for, siden hun ikke ble det selv. Rett hadde hun også. Ja jeg er så syyyykt fornærmet🙄 Hallo, våkn opp a... jeg reagerte på hvordan hun skrev det innlegget... er jo ikke mye kontakt mellom de i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AkkuratJa Skrevet 19. mai 2017 #892 Del Skrevet 19. mai 2017 Hvem er Anette-Marie?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. mai 2017 #893 Del Skrevet 19. mai 2017 8 timer siden, Cesil skrev: Fikk hun ikke bunaden i år? http://m.imgur.com/ygeRdcj Jo men hun har hatt bunad tidligere også. Hun solgte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. mai 2017 #894 Del Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, AkkuratJa skrev: Hvem er Anette-Marie?! En tidligere blogger. http://www.anettemarie.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 19. mai 2017 #895 Del Skrevet 19. mai 2017 Stakkars. Det siste blogginnlegget var trist å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 19. mai 2017 #896 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg har tidligere forsvart bloggingen til pilotfrue ut fra at hennes blogg kan være en hjelp for andre og i så måte samfunnsnyttig. Men med tiden blir jeg mer og mer overbevist om at hennes hensikt ikke er å hjelpe andre. Hennes blogging handler om hva som tjener henne, og det som tjener henne er å få klikk på bloggen slik at hun kan tjene penger. Egentlig er dette et trist sammensurium av hennes tunge prosess og hennes klikkorientering, og jeg synes det er en smakløs kombinasjon. Jeg synes det er vanskelig å finne henne sympatisk rett og slett. http://pilotfrue.blogg.no/1494970044_en_flelsesladet_dag.html I dette innlegget legger hun ut "hint". Det har skjedd noe og hun vil fortelle mer senere. Så lar hun det gå tre dager før hun, i dag, deler med leserne hva som har skjedd. Jeg synes det er spekulativt. Mange vil nok være uenig med meg og mene at "det er hennes blogg, så hun kan gjøre som hun vil". Det kan hun selvfølgelig, men jeg liker ikke det spekulative i å si A for så å vente med å si B, en altfor velkjent metode for å få leserne til å klikke seg inn. Den samme metoden som hun bruker når hun skal "avsløre" om hun er gravid, fordi hun nettopp vet at det gir klikk. Det finnes ikke en eneste god grunn til å blogge på denne måten med mindre det handler om å tjene mer penger, og det gjør det vanskelig å svelge henne som en blogger som ikke er like kynisk som alle andre. Hadde hun hatt et genuint ønske om å være en blogg som hadde verdi for andre enn henne selv, så misbruker hun ikke tillitsforholdet på denne måten. Da hadde hun holdt ting for seg selv til hun var klar for å dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 19. mai 2017 #897 Del Skrevet 19. mai 2017 4 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg har tidligere forsvart bloggingen til pilotfrue ut fra at hennes blogg kan være en hjelp for andre og i så måte samfunnsnyttig. Men med tiden blir jeg mer og mer overbevist om at hennes hensikt ikke er å hjelpe andre. Hennes blogging handler om hva som tjener henne, og det som tjener henne er å få klikk på bloggen slik at hun kan tjene penger. Egentlig er dette et trist sammensurium av hennes tunge prosess og hennes klikkorientering, og jeg synes det er en smakløs kombinasjon. Jeg synes det er vanskelig å finne henne sympatisk rett og slett. http://pilotfrue.blogg.no/1494970044_en_flelsesladet_dag.html I dette innlegget legger hun ut "hint". Det har skjedd noe og hun vil fortelle mer senere. Så lar hun det gå tre dager før hun, i dag, deler med leserne hva som har skjedd. Jeg synes det er spekulativt. Mange vil nok være uenig med meg og mene at "det er hennes blogg, så hun kan gjøre som hun vil". Det kan hun selvfølgelig, men jeg liker ikke det spekulative i å si A for så å vente med å si B, en altfor velkjent metode for å få leserne til å klikke seg inn. Den samme metoden som hun bruker når hun skal "avsløre" om hun er gravid, fordi hun nettopp vet at det gir klikk. Det finnes ikke en eneste god grunn til å blogge på denne måten med mindre det handler om å tjene mer penger, og det gjør det vanskelig å svelge henne som en blogger som ikke er like kynisk som alle andre. Hadde hun hatt et genuint ønske om å være en blogg som hadde verdi for andre enn henne selv, så misbruker hun ikke tillitsforholdet på denne måten. Da hadde hun holdt ting for seg selv til hun var klar for å dele. Jeg er enig! Å drive en sånn "to be continued..." om sin egen barnløshet og prøverørsforsøk virker litt spekulativt.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 19. mai 2017 #898 Del Skrevet 19. mai 2017 7 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg har tidligere forsvart bloggingen til pilotfrue ut fra at hennes blogg kan være en hjelp for andre og i så måte samfunnsnyttig. Men med tiden blir jeg mer og mer overbevist om at hennes hensikt ikke er å hjelpe andre. Hennes blogging handler om hva som tjener henne, og det som tjener henne er å få klikk på bloggen slik at hun kan tjene penger. Egentlig er dette et trist sammensurium av hennes tunge prosess og hennes klikkorientering, og jeg synes det er en smakløs kombinasjon. Jeg synes det er vanskelig å finne henne sympatisk rett og slett. http://pilotfrue.blogg.no/1494970044_en_flelsesladet_dag.html I dette innlegget legger hun ut "hint". Det har skjedd noe og hun vil fortelle mer senere. Så lar hun det gå tre dager før hun, i dag, deler med leserne hva som har skjedd. Jeg synes det er spekulativt. Mange vil nok være uenig med meg og mene at "det er hennes blogg, så hun kan gjøre som hun vil". Det kan hun selvfølgelig, men jeg liker ikke det spekulative i å si A for så å vente med å si B, en altfor velkjent metode for å få leserne til å klikke seg inn. Den samme metoden som hun bruker når hun skal "avsløre" om hun er gravid, fordi hun nettopp vet at det gir klikk. Det finnes ikke en eneste god grunn til å blogge på denne måten med mindre det handler om å tjene mer penger, og det gjør det vanskelig å svelge henne som en blogger som ikke er like kynisk som alle andre. Hadde hun hatt et genuint ønske om å være en blogg som hadde verdi for andre enn henne selv, så misbruker hun ikke tillitsforholdet på denne måten. Da hadde hun holdt ting for seg selv til hun var klar for å dele. Helt enig!! Jeg pleier si til barna mine at kan de ikke si B trenger de heller ikke si A. Det samme gjelder pilotfrue som faktisk er voksen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 19. mai 2017 #899 Del Skrevet 19. mai 2017 38 minutter siden, Pås skrev: Jeg er enig! Å drive en sånn "to be continued..." om sin egen barnløshet og prøverørsforsøk virker litt spekulativt.. Men det fungerer jo tydeligvis og da er jo hensikten oppnådd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 19. mai 2017 #900 Del Skrevet 19. mai 2017 5 timer siden, Pås skrev: Jeg er enig! Å drive en sånn "to be continued..." om sin egen barnløshet og prøverørsforsøk virker litt spekulativt.. Jeg gjentar meg selv: Frua driver butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå