nurse07 Skrevet 27. april 2017 #741 Del Skrevet 27. april 2017 6 timer siden, frupedersen skrev: 😂😂😂😂 Påklistra merkelig smil Syns han er ganske pen jeg! Og virker både intelligent og morsom! (Derfor litt overraskende at han har valgt seg henne som kone......) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. april 2017 #742 Del Skrevet 27. april 2017 Ulrik har et pent smil, det skal han ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 27. april 2017 #743 Del Skrevet 27. april 2017 Er hun gravid eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 27. april 2017 Forfatter #744 Del Skrevet 27. april 2017 7 minutter siden, Ruccula skrev: Er hun gravid eller ikke? Det er vel det hun ønsker at vi skal spekulere i og klikke oss inn for å sjekke. Hvis hun ikke er gravid er det jo rart at hun legger ut så mange positive innlegg da. Ser folk gratulerer henne i kommentarfeltet og andre igjen som mener det er frekt å gratulere henne når hun ikke har bekreftet noe, men dette tenker jeg hun legger opp til selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 27. april 2017 #745 Del Skrevet 27. april 2017 1 time siden, Puny skrev: Det er vel det hun ønsker at vi skal spekulere i og klikke oss inn for å sjekke. Hvis hun ikke er gravid er det jo rart at hun legger ut så mange positive innlegg da. Ser folk gratulerer henne i kommentarfeltet og andre igjen som mener det er frekt å gratulere henne når hun ikke har bekreftet noe, men dette tenker jeg hun legger opp til selv. Hun har bursdag i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 27. april 2017 Forfatter #746 Del Skrevet 27. april 2017 25 minutter siden, Ella1 skrev: Hun har bursdag i dag. Så fint, hva med i går? I forrigårs? Hun trekker det jo ut med vilje for å få klikk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. april 2017 #747 Del Skrevet 27. april 2017 24 minutter siden, Puny skrev: Så fint, hva med i går? I forrigårs? Hun trekker det jo ut med vilje for å få klikk. Selvfølgelig gjør hun det. Men nå er det 3dje gangen og nå blir det bare for dumt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 27. april 2017 #748 Del Skrevet 27. april 2017 Nå, hva tror dere? Gravid eller ikke? Selv er jeg usikker. De seneste innleggene hennes er positive, og hun virker i godt humør, noe som tyder på at hun kan være gravid. Samtidig er de ikke så positive som jeg tenker de ville vært dersom hun faktisk var gravid. Dessuten skriver hun mye om hvor godt det er å ha familien rundt seg osv., noe man gjerne skriver dersom noe vondt har skjedd. Håper uansett på det beste - nemlig at frua og mannen er gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 27. april 2017 #749 Del Skrevet 27. april 2017 6 minutter siden, Loveheartx skrev: Nå, hva tror dere? Gravid eller ikke? Selv er jeg usikker. De seneste innleggene hennes er positive, og hun virker i godt humør, noe som tyder på at hun kan være gravid. Samtidig er de ikke så positive som jeg tenker de ville vært dersom hun faktisk var gravid. Dessuten skriver hun mye om hvor godt det er å ha familien rundt seg osv., noe man gjerne skriver dersom noe vondt har skjedd. Håper uansett på det beste - nemlig at frua og mannen er gravide. Tenker det samme, men så tenker jeg også at hun kanskje skriver det nettopp slik at vi spekulerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 27. april 2017 #750 Del Skrevet 27. april 2017 Gidder ikke klikke meg inn. Bedre å lese her 🙈 Synes hele greia har blitt så usmakelig egentlig, de bruker noe så vondt, som en prøveprosess kan være, kun til å skaffe mynt i kassa. kan ikke komme på en eneste "god" grunn til å holde på som dem. Dette er dama som misliker folk som soler seg toppløs. Selv lever hun av å spre bena i en gynekolog stol.... alt for penger... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 27. april 2017 #751 Del Skrevet 27. april 2017 Å bruke spekulasjoner rundt graviditet er lavmål. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, men det er litt kynisk å gjøre dette mot leserne som hun jo har lokket til seg og som jo er blitt veldig involvert i hennes prosess. Nå pumper hun altså opp klikktallene på bloggen, på egen Insta OG mannens. Spekulativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. april 2017 #752 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg driter i om hun er gravid eller ikke. Men synes det er smakløst slik hun holder på. Mister all sympati og medfølelse med henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 27. april 2017 #753 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Etter forrige forsøk var dere opptatt av at hun skulle skjerme seg selv og ikke være så raskt ute med å dele. Nå er det galt at hun gjør nettopp det. Jeg forstår ikke..? Endret 27. april 2017 av Clarity 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. april 2017 #754 Del Skrevet 27. april 2017 Hun skjermer seg ikke. Hun spekulerer i folks nysgjerrighet for å tjene penger. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 27. april 2017 #755 Del Skrevet 27. april 2017 Hvordan kan hun skjerme seg og la være å dele tidlig, uten at enkelte vil påpeke at det er å spekulere i folks nysgjerrighet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 27. april 2017 #756 Del Skrevet 27. april 2017 1 minutt siden, Clarity skrev: Hvordan kan hun skjerme seg og la være å dele tidlig, uten at enkelte vil påpeke at det er å spekulere i folks nysgjerrighet? Droppet å nevne prøveforsøket før etter at ting var litt mer sikkert? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. april 2017 #757 Del Skrevet 27. april 2017 Altså - bruk litt logisk resonering da. Hun deler alt fra glisende mann med spermtest i hånda - til skrævende i gynekologstol. Men når dagen for det EGENTLIGE interessante kommer, nei da er vi helt tyst. Forrige gang postet hun også annonser mens leserne ventet og klikket og klikket seg inn. Dette er ren taktikk, ikke kom å si noe annet. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 27. april 2017 #758 Del Skrevet 27. april 2017 Hun er garantert gravid. Hvit, tettsittende bukse og bluse med åpen rygg som viser hele rumpa er dagens bursdagsantrekk. Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde aldri gått for et slikt antrekk hvis jeg nettopp hadde fått mensen eller antok at den var like om hjørnet og spesielt ikke på bursdagen min med hjemmet fullt av svigerfamilie på besøk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 27. april 2017 #759 Del Skrevet 27. april 2017 Så dere skal altså legge føringer for hva hun skal dele og når hun skal dele det? Hun har jo hele tiden ytret at hun har et ønske om å være åpen om denne prosessen, noe hun også har vært. Etter to mislykkede forsøk skrev hun et innlegg om at hun fremover vil fortsette å dele, men at det heretter vil skje i et annet tempo enn tidligere. Nettopp dette har dere flere ganger påpekt at hun burde gjøre - skjerme seg selv altså. Når mener dere hun egentlig skulle nevnt selve innsettet? Etter at hun har tatt en positiv graviditetstest? Er det da dere mener ting er litt mer sikkert? Eller skulle hun heller delt det etter at de tre første månedene i graviditeten er overstått? Jeg mener hun må få lov til å dele hva hun vil, når hun vil. Hun vil jo være åpen om prosessen, det er jo det som er selve poenget. Selvfølgelig venter hun da ikke med å fortelle om selve innsettet til hun har fått bekreftet en graviditet. Det sier seg vel selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 27. april 2017 #760 Del Skrevet 27. april 2017 8 minutter siden, Clarity skrev: Så dere skal altså legge føringer for hva hun skal dele og når hun skal dele det? Hun har jo hele tiden ytret at hun har et ønske om å være åpen om denne prosessen, noe hun også har vært. Etter to mislykkede forsøk skrev hun et innlegg om at hun fremover vil fortsette å dele, men at det heretter vil skje i et annet tempo enn tidligere. Nettopp dette har dere flere ganger påpekt at hun burde gjøre - skjerme seg selv altså. Når mener dere hun egentlig skulle nevnt selve innsettet? Etter at hun har tatt en positiv graviditetstest? Er det da dere mener ting er litt mer sikkert? Eller skulle hun heller delt det etter at de tre første månedene i graviditeten er overstått? Jeg mener hun må få lov til å dele hva hun vil, når hun vil. Hun vil jo være åpen om prosessen, det er jo det som er selve poenget. Selvfølgelig venter hun da ikke med å fortelle om selve innsettet til hun har fått bekreftet en graviditet. Det sier seg vel selv. Enig med deg 👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå