Gå til innhold

Pilotfrue

Puny

Anbefalte innlegg

Huff stakkar :( Kjente jeg fikk skikkelig vondt inni meg når jeg leste det i media. Kjenner de ikke, ei heller leser bloggen fast, men er så grusomt å se graviditetsinnlegg nesten rett nedenfor :( 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet kan jammen meg være urettferdig iblant.. håper de en dag får barnet de så sårt ønsker seg, på den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 7.48, Puny skrev:

Er hun sponset at denne spiren klinikken for hun nevner dem ved navn så ofte hun kan. I så tilfelle bør jo hvert innlegg merkes? Er jo også litt rart at de bare tilfeldigvis valgte en klinikk 50 mil unna der de bor...

Vi kunne valgt en offentlig som lå ca 1t unna men valgte en annen pga brukererfaringer, og hvor suksessfull de var.

Er ikke slik at den nærmeste alltid er den beste å bruke....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Herregud. Så utrolig synd, og så fantastisk at hun deler usensurert - dette hjelper garantert andre i lignende situasjon. Jeg krysser fingrene for dere videre! Det går bra tilslutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig glad når jeg gikk inn her nå og ser at tråden ikke har blitt ryddet en eneste gang. Bra folkens :D

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis har de sett at det er mulig, og er det mulig å bli gravid én gang med prøverør, er det mulig å lykkes igjen! Håper spiren sitter neste gang!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Valetta skrev:

Huff stakkars :(

Begynt å lage gravidbok allerede og alt...fylt ut og limt inn graviditet osv...

Ønsker de selvfølgelig lykke til videre, men jeg håper de klarer å være litt nøkterne når neste strek dukker opp. Det har jeg bestandig vært selv om jeg ikke har slitt med å bli gravid, føler at man kun har graviditeten til "låns" de første 12 uker.

Jeg forstår godt at de valgte å dele nyheten tidlig da de har vært så ekstremt åpne på bloggen hele veien. Selv om det å stille opp på Go' Morgen Norge når hun var 5 små uker på vei var noe de færreste kvinner hadde våget; risikoen for spontanabort er høy i uke 5 og fremdeles 10 % i uke 6. De har jo en veldig positiv innstilling, jeg tror ikke at de engang tenkte tanken på at det kunne ende i spontanabort. Jeg tenkte også på den gravidboken hun allerede hadde begynt å fylle ut med tekst og bilder; hjerteskjærende. Jeg er så lei meg på deres vegne, hun har jo heller ikke en "vanlig" jobb som kan få henne vekk fra disse tunge tankene nå :tristbla:

Jeg krysser fingrene for at eskimo nr 2 (som de kaller egget de har på frys) er utstyrt med ishakke og klorer seg fast (eller som sjefen min sa når jeg måtte avsløre min siste graviditet allerede i uke 7; "slapp av vennen min, denna sitter som dritt i kram snø!")! Ønsker dem alt godt :dagens-rose: 

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Så synd, var redd for dette, blir alltid det når folk går ut så tidlig med nyheten. Håper hun ikke opplever at åpenheten gjør det verre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fromage skrev:

Huff, ble helt lei meg da jeg så overskriften via nettavisen og skjønte hva den gikk ut på. Må føles helt forferdelig ut etter så mye håp og glede. Håper neste sitter godt fast. 

Nettavisen eier ikke skam

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig at neste gang, så venter hun til uke 12 med å fortelle om den store nyheten! Har veldig vondt av henne nå❤

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, MintyBreeze skrev:

Håper inderlig at neste gang, så venter hun til uke 12 med å fortelle om den store nyheten! Har veldig vondt av henne nå❤

Blir ikke noe mindre vondt å miste om hun venter med å dele på bloggen. Hun har vært åpen hele veien, og flere i samme posisjon som henne finner nok trøst i bloggen, samtidig som Julianne kanskje finner trøst i leserne.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Nettavisen eier ikke skam

hun blogger vel via netttavisen/side2 og det siste innlegget til bloggerne dems ligger jo alltid som "nyhetssaker" (om det er absolutt alltid vet jeg ikke, men har iallefall sett det i mange mnd). tror ikke pilotfrue uansett har noe "imot" at det blir omtalt, de har jo valgt å la media/leserne følge det såpass tett. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er negativt at hun har delt det så tidlig. Da har hun hatt mange å dele først den gode, og så den veldig triste nyheten, med. Man er kanskje ikke like alene med sorgen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg er imponert over Julianne som klarer å ignorere smerten en stund og fokusere helt på bruden og sin egen oppgave som forlover! Kan umulig være lett å smile og dele en så lykkelig dag når man nettop har spontanabortert, så jeg synes hun er flink! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Akj skrev:

Må si jeg er imponert over Julianne som klarer å ignorere smerten en stund og fokusere helt på bruden og sin egen oppgave som forlover! Kan umulig være lett å smile og dele en så lykkelig dag når man nettop har spontanabortert, så jeg synes hun er flink! 

Enig. Det må være beintøft! Hun er kjempeflink. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudealutt

Hun er sterk, eller må være sterk siden hun skal være forlover. Det er kanskje godt for de å komme seg ut av huset litt, være sammen med andre.

Jeg har veldig vondt av dem begge to. Jeg vet det er mange som går gjennom det samme, men det er tøffere når hun må ha hjelp for å bli gravid, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kvalm av enkelte kommentarer under det siste innlegget hennes. Jeg fatter ikke at folk klarer å lire av seg så mye hatefullt og stygt til et medmenneske i sorg. Noen burde blitt fratatt muligheten til å være på internett til de hadde bevist at de klart å oppføre seg. :sinna:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...