Maleficenta Skrevet 23. desember 2016 #121 Skrevet 23. desember 2016 2 timer siden, Ella1 skrev: Jeg og, men fikk litt Twin Peaks- assosiasjoner når jeg hørte at hun snakket baklengst Å? Hehe. Har aldri sett twin peaks
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #122 Skrevet 23. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eneste jeg lurer på er hvordan de skal få julius gjennom tømmerstokken 😂 Døra er jo låst var godt og se julius igjen, gikk litt fort ja. Men kan tenke meg det fort kunne blitt for skummelt om de skulle vert lenge i mørket. Det er jo tross alt barne tv Anonymkode: f07da...91b Å hjelpes Fortsatt i 1980? Anonymkode: ab6ee...674
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #123 Skrevet 23. desember 2016 Serien kommer seg, men Winter fikk for mye plass. Jeg tror Ruth og Winter finner tonen og alle flytter til Snøfall. Winter blir myk og normal. Nei ikke vet jeg. Koselig nå på slutten, men 15 episoder har vært kjedelige. Anonymkode: 5ca5a...7be
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #124 Skrevet 23. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hjelpes Fortsatt i 1980? Anonymkode: ab6ee...674 Eeh nei, men en 3-4 åring synest gjerne mørket er litt skummlere enn du gjør Anonymkode: f07da...91b 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #125 Skrevet 23. desember 2016 Tror Ruth blir med tilbake til Snøfall med Selma og Kasper. Det er jo bestemt at Selma skal til en ny familie, så det vil de nok unngå Bare å ta med Håkon og Kjell med på lasset også, hvis det blir plass i sleden Anonymkode: ab6ee...674 1
Maleficenta Skrevet 24. desember 2016 #126 Skrevet 24. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Serien kommer seg, men Winter fikk for mye plass. Jeg tror Ruth og Winter finner tonen og alle flytter til Snøfall. Winter blir myk og normal. Nei ikke vet jeg. Koselig nå på slutten, men 15 episoder har vært kjedelige. Anonymkode: 5ca5a...7be Hmm lurer på når han falt på gulvet og gispet om det var ondskapen som for ut av kroppen hans? Kanskje han angrer i siste episode og hjelper julius?
Vill bringebær Skrevet 24. desember 2016 #127 Skrevet 24. desember 2016 Åå som jeg grein med dagens episode. For eb fin serie!! 4
snøfrisk Skrevet 24. desember 2016 #128 Skrevet 24. desember 2016 Ja, jeg gråt også! Synd det er over! Håper de lager en oppfølgende film, serie, eller noe, slik at vi får vite hvordan det går! 5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #129 Skrevet 24. desember 2016 Typisk de onde og slemme trenger kjærlighet og omsorg. Sett ikke kjeltringer i fengsel, men kurs og rehabilitering i omsorg og kjærlighet. De onde blir gode når de endelig blir sett og hørt. Fin avslutning. Fineste julekalenderen etter jul i skomakergata. Skulle bare ønske de på snøfall satt rundt juletreet og feiret stort med alle sammen før serien sluttet. Anonymkode: 5ca5a...7be 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 24. desember 2016 #130 Skrevet 24. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Millimani Skrevet 24. desember 2016 #131 Skrevet 24. desember 2016 Fantastisk flott serie Håper det kommer en oppfølger av et eller annet slag
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 24. desember 2016 #132 Skrevet 24. desember 2016 Fantastisk serie. Da jeg så de slapp kulene fra sleden, kom jeg til å tenke på Lorna Byrne som sier at hun ser engler, og som forteller at englene slipper kuler av lys ned på jorden og inn i hjemmene til alle mennesker akkurat rundt jul.
Maleficenta Skrevet 25. desember 2016 #133 Skrevet 25. desember 2016 Fantastisk slutt på serien. Synd at den er over. Håper og på film. 1
Maleficenta Skrevet 25. desember 2016 #134 Skrevet 25. desember 2016 På Saturday, December 24, 2016 den 13.54, AnonymBruker skrev: Typisk de onde og slemme trenger kjærlighet og omsorg. Sett ikke kjeltringer i fengsel, men kurs og rehabilitering i omsorg og kjærlighet. De onde blir gode når de endelig blir sett og hørt. Fin avslutning. Fineste julekalenderen etter jul i skomakergata. Skulle bare ønske de på snøfall satt rundt juletreet og feiret stort med alle sammen før serien sluttet. Anonymkode: 5ca5a...7be Men nå ble ikke Winter ond før han tok på den steinen. Nå angret han jo.
Kara W Skrevet 26. desember 2016 #135 Skrevet 26. desember 2016 Det er greit at Winter ble tilgitt, men jeg skulle gjerne sett noe mer av etterspillet, for jeg tviler på at resten av byen tilgir ham like lett som Julius gjorde. Jeg skulle gjerne sett hvordan livet i Snøfall ble etter alt dette. 2
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. desember 2016 #136 Skrevet 26. desember 2016 6 timer siden, Kara W skrev: Det er greit at Winter ble tilgitt, men jeg skulle gjerne sett noe mer av etterspillet, for jeg tviler på at resten av byen tilgir ham like lett som Julius gjorde. Jeg skulle gjerne sett hvordan livet i Snøfall ble etter alt dette. Ja syns de "skyndte" seg litt på slutten, de to siste episodene kunne vært strekt ut over flere episoder.
Maleficenta Skrevet 26. desember 2016 #137 Skrevet 26. desember 2016 7 timer siden, Kara W skrev: Det er greit at Winter ble tilgitt, men jeg skulle gjerne sett noe mer av etterspillet, for jeg tviler på at resten av byen tilgir ham like lett som Julius gjorde. Jeg skulle gjerne sett hvordan livet i Snøfall ble etter alt dette. Moren til Pil inviterte han på middag... 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #138 Skrevet 26. desember 2016 Jeg tenker at innbyggerne i Snøfall er "enkle" skapninger, som lever beskyttede liv og ikke har blitt utfordret til å tenke kritisk eller stille spørsmål ved noe. De trives i saueflokkmentaliteten, og foretrekker at en karismatisk nissefar forteller dem hva de skal gjøre og hvordan de skal leve. Så de vil nok raskt glemme alt det Winter gjorde, og fortsette med sin idylliske tilværelse. Anonymkode: 90b73...c6f
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. desember 2016 #139 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at innbyggerne i Snøfall er "enkle" skapninger, som lever beskyttede liv og ikke har blitt utfordret til å tenke kritisk eller stille spørsmål ved noe. De trives i saueflokkmentaliteten, og foretrekker at en karismatisk nissefar forteller dem hva de skal gjøre og hvordan de skal leve. Så de vil nok raskt glemme alt det Winter gjorde, og fortsette med sin idylliske tilværelse. Anonymkode: 90b73...c6f Ja litt som oss...
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #140 Skrevet 29. desember 2016 Kommer det etterfølger tro? Julekongen ble jo film året etter. De har også nesten samme sang i introen. Neste jul kommer Julekongen. Anonymkode: 5ca5a...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå