Kara W Skrevet 20. desember 2016 #81 Skrevet 20. desember 2016 Da var jeg oppdatert igjen (4 episoder på rappen, noen fordeler skal det være å ligge hjemme syk). Godt at barna endelig begynner å skjønne tegningen, men synes godt de kunne fått noen flere voksne med seg på laget. Og nå er det jo bare 5 episoder igjen. Skal vi få noe action ut av mørket og sovetåka er det virkelig på tide at de får fart på seg! 5
Titania Skrevet 20. desember 2016 #82 Skrevet 20. desember 2016 Liker snøfall veldig godt, men syns at ting begynner å ta litt for lang tid Siden hele dagen idag skal tilbringes på tog, får jeg ikke sett episoden når den går, og "smugtittet" på dagens nå nettopp - og ting tar fortsatt tiiid 5
Rumle Skrevet 20. desember 2016 #83 Skrevet 20. desember 2016 Enig at de siste episodene har vært litt trege. Men, nå blir det vel mer som skjer mot slutten får vi håpe
Tonus Skrevet 20. desember 2016 #84 Skrevet 20. desember 2016 Her i huset er det ingen barn, så jeg har sittet og sett hele serien for meg selv Men for en koselig serie, med skikkelig magisk stemning! De begynner å få litt dårlig tid nå da. De rekker vel ikke å avsløre Vinter, redde nissen OG levere pakker med den nye hjelperen (som jeg regner med er Selma) i den siste episoden. 1
Kara W Skrevet 20. desember 2016 #85 Skrevet 20. desember 2016 2 minutter siden, Tonus skrev: Her i huset er det ingen barn, så jeg har sittet og sett hele serien for meg selv Men for en koselig serie, med skikkelig magisk stemning! De begynner å få litt dårlig tid nå da. De rekker vel ikke å avsløre Vinter, redde nissen OG levere pakker med den nye hjelperen (som jeg regner med er Selma) i den siste episoden. Tenkte akkurat det samme. Alt kan jo ikke skje på julaften! Jeg regner med at det må skje noe i VU også, så Ruth og Håkon får vite om alt som har skjedd. 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 21. desember 2016 #86 Skrevet 21. desember 2016 På 19.12.2016 den 22.58, AnonymBruker skrev: Dårlig tv at voksne ikke tør stå frem mot de onde. Synes dette drar ut nå og lite skjer. Lite julrmagi og lite julestemning synes jeg. Kald og kjedelig serie snøfall. Anonymkode: 5ca5a...7be Sannheten er ofte dårlig TV, særlig hvis man ikke vil høre den.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #87 Skrevet 21. desember 2016 Gleder meg til fredag, da er Julius tilbake😃 Anonymkode: d94be...46b 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #88 Skrevet 21. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til fredag, da er Julius tilbake😃 Anonymkode: d94be...46b Skal de lete etter han i hele to dager til? følte julius gjorde halve serien. Skulle gjerne hatt han tilbake allerede. Anonymkode: f07da...91b 1
Millimani Skrevet 21. desember 2016 #89 Skrevet 21. desember 2016 Det er bra han snart kommer tilbake nå
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #90 Skrevet 21. desember 2016 Stål er så utrolig feig og patetisk og lar kjærringa styra. Tydeligvis at det er feminister som har laget denne serien..... Anonymkode: ab6ee...674 1
Maleficenta Skrevet 21. desember 2016 #91 Skrevet 21. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stål er så utrolig feig og patetisk og lar kjærringa styra. Tydeligvis at det er feminister som har laget denne serien..... Anonymkode: ab6ee...674 Mange menn er dessverre sånn i det virkelige liv 2
Maleficenta Skrevet 21. desember 2016 #92 Skrevet 21. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal de lete etter han i hele to dager til? følte julius gjorde halve serien. Skulle gjerne hatt han tilbake allerede. Anonymkode: f07da...91b Enig. Var han som skapte julestemning 2
Maleficenta Skrevet 21. desember 2016 #93 Skrevet 21. desember 2016 Digger forresten at Hege Schøyen er orakelet 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. desember 2016 #94 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Kara W Skrevet 21. desember 2016 #95 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stål er så utrolig feig og patetisk og lar kjærringa styra. Tydeligvis at det er feminister som har laget denne serien..... Anonymkode: ab6ee...674 I hvilket univers mener du han fremstår som drømmemannen? Eller er det Winter som er en hver feminists våte drøm? Eller er det sånn at et hvert forsøk på å skrive en svak mann er feil? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #96 Skrevet 21. desember 2016 8 timer siden, Millimani skrev: Det er bra han snart kommer tilbake nå Ja, og snart er serien ferdig også. Anonymkode: 32d4d...56e 1
Maleficenta Skrevet 21. desember 2016 #97 Skrevet 21. desember 2016 Åh jeg trodde jeg skulle klikke da de fant mørkeboka hos winter og de sto kjempelenge og dilla og så igjennom de brevene når de visste de hadde dritdårlig tid. Jeg bare ååh. Kan dere ikke se på det der etterpå? KOM dere uuut 6
Millimani Skrevet 21. desember 2016 #98 Skrevet 21. desember 2016 6 minutter siden, Maleficenta skrev: Åh jeg trodde jeg skulle klikke da de fant mørkeboka hos winter og de sto kjempelenge og dilla og så igjennom de brevene når de visste de hadde dritdårlig tid. Jeg bare ååh. Kan dere ikke se på det der etterpå? KOM dere uuut Akkurat det tenkte jeg også! Ble bare mer og mer irritert på at de dro ut tiden der inne enda så travelt de egentlig hadde det.
Maleficenta Skrevet 21. desember 2016 #99 Skrevet 21. desember 2016 13 minutter siden, Millimani skrev: Akkurat det tenkte jeg også! Ble bare mer og mer irritert på at de dro ut tiden der inne enda så travelt de egentlig hadde det. Hehe ja. Men sånn føler jeg er typisk alle serier. De gjør det sikkert med vilje for å skape mer spenning
melatonin Skrevet 21. desember 2016 #100 Skrevet 21. desember 2016 Kjempe søt serie! Ikke sett den 21. enda. Savner Julius, kunne ønske han var mer med. Håper vi får se hva som skjer med Vinter når han blir avslørt. Og har fått så medfølelse for Ruth. Er veldig glad i denne serien og koser meg med den! Terningkast 6 fra meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå