Gå til innhold

Julekalender på TV

Anbefalte innlegg

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Ruth skriver brev til julenissen, utrolig bra :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til Julius kommer tilbake :) Veldig spent på hva som skjer da, og hva som skjer med Ruth og Selma. Utrolig søtt at Ruth også skrev brev til julenissen :nisse:

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Millimani skrev:

Gleder meg til Julius kommer tilbake :) Veldig spent på hva som skjer da, og hva som skjer med Ruth og Selma. Utrolig søtt at Ruth også skrev brev til julenissen :nisse:

Liker Ruth. Håper Selma vil flytte til henne igjen og at snøfall blir et sted de drar på besøk til.

• Liker 1
Skrevet

Endelig fant de ham :strix: Men synes det gikk litt for fort og greit når de først satt igang.  Jeg skulle gjerne sett at de begynte litt før, og så hadde brukt noen episoder ute i mørket.  Men serien er fortsatt helt topp, altså!  Gleder meg veldig til morgendagens episode.

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, Maleficenta skrev:

Liker Ruth. Håper Selma vil flytte til henne igjen og at snøfall blir et sted de drar på besøk til.

Håper og tror Ruth og Kjell finner sammen.

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Kara W skrev:

Endelig fant de ham :strix: Men synes det gikk litt for fort og greit når de først satt igang.  Jeg skulle gjerne sett at de begynte litt før, og så hadde brukt noen episoder ute i mørket.  Men serien er fortsatt helt topp, altså!  Gleder meg veldig til morgendagens episode.

Litt enig der. Men dagens episode var ganske spennende likevel

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Kara W skrev:

Jeg er veldig enig! :bond: 

Skrevet
1 time siden, Kjetil E skrev:

Jeg også :rodmer: 

• Liker 1
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
1 time siden, Kjetil E skrev:

Kjell er ikke helt hennes type, tror ikke det skjer.

Skrevet
1 minutt siden, Den Lille Heksa skrev:

Kjell er ikke helt hennes type, tror ikke det skjer.

Man skal aldri si aldri :jepp: 

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
28 minutter siden, Rumle skrev:

Man skal aldri si aldri :jepp: 

Hvis det skjer går det ikke lang tid før hun er på kg og lurer på om han kommer til å forandre seg. 

Skrevet
1 minutt siden, Den Lille Heksa skrev:

Hvis det skjer går det ikke lang tid før hun er på kg og lurer på om han kommer til å forandre seg. 

:laugh: Sikkert! 

• Liker 1
Skrevet

Ruth og Kjell? Trodde de var to forskjellige generasjoner, jeg... Kan ikke se for meg det, altså. Ruth MÅ heller ikke ha en mann, nå må hun og Selma finne tilbake igjen til hverandre, og fokusere på å bygge opp sin lille familie...

Anonymkode: 90b73...c6f

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også at det gikk litt for fort i gårsdagens episode. Nå har det vært 10-15 episoder hvor INGENTING har skjedd. Og så brenner de plutselig alle tre trekløver-oppgavene på en gang, så kjapt at man nesten ikke får det med seg, OG henter ut Julius samtidig?

Men min sjuårige datter digget episoden VELDIG. :)

Anonymkode: 90b73...c6f

• Liker 5
Skrevet

Eneste jeg lurer på er hvordan de skal få julius gjennom tømmerstokken 😂 Døra er jo låst 

var godt og se julius igjen, gikk litt fort ja. Men kan tenke meg det fort kunne blitt for skummelt om de skulle vert lenge i mørket. Det er jo tross alt barne tv :P 

Anonymkode: f07da...91b

• Liker 4
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

var godt og se julius igjen, gikk litt fort ja. Men kan tenke meg det fort kunne blitt for skummelt om de skulle vert lenge i mørket. Det er jo tross alt barne tv :P 

Pompel og Pilt's tid er forbi heldigvis :fnise:

Skrevet
13 timer siden, Kjetil E skrev:

Nei. Kjell er jo gammel nok til å være sønnen hennes.

Nei på en måte håper jeg litt Ruth kan flytte til snøfall. Nå har hun begynt å se verden mer gjennom et barns øyne, så tror hun hadde trivdes kjempegodt på et sånt sted

Skrevet
13 timer siden, Kjetil E skrev:

Jeg tror også at dette kan bli utfallet. Selma ønsket seg jo en familie og det får hun om Ruth og Kjell finner sammen :)

Jeg skulle ønske at de alle 4 kunne flytte til Snøfall og bli der. Ruth har jo myknet veldig til, så jeg tror hun kommer til å bli en snill og tøysete mamma når hun kommer helt ut av skallet.

Snøfall har engasjert både oss foreldre og besteforeldre i familien. Vi har kost oss og spekulert gjennom hele serien :ler:

• Liker 1
Skrevet
På 21.12.2016 den 16.09, Maleficenta skrev:

Digger forresten at Hege Schøyen er orakelet

Jeg og, men fikk litt Twin Peaks- assosiasjoner når jeg hørte at hun snakket baklengst :overrasket:

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

Gw:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...