Gå til innhold

Normalt at 19-/20-åringer tenner på 30-åringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk høre av en 19-åring at jeg er sexy. Fikk helt sjokk, da jeg trodde jeg var altdor gammel til å bli sett på som sexy av en så ung fyr. 

Anonymkode: f4b31...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger, for noen gutter, for noen jenter, om noen menn, om noen kvinner, men ikkje alltid. 

Tredve er ikkje akkurat femti heller da. Good for you.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske vanlig i min verden,i hvert fall. Jeg er en kvinnelig lærer på 30 år som møter tidligere elever på 18-20 nesten hver gang jeg er ute. Alltid noen av dem som prøver seg(de innleder selvfølgelig ofte med "jeg var sååå forelsket i deg da jeg hadde deg som lærer." Selv skjønner jeg ikke greia. Jeg liker ikke yngre menn.

Anonymkode: ceb24...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig. Jeg er 22 år og tente på en gråhåret eldre dame 2 meter under bakken. Hun kan ha vært i 70-årene, men litt vanskelig å presisere. 

Anonymkode: ade43...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er ganske vanlig. Jeg er 22 år og tente på en gråhåret eldre dame 2 meter under bakken. Hun kan ha vært i 70-årene, men litt vanskelig å presisere. 

Anonymkode: ade43...814

?

Anonymkode: 493b4...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror d er ganske vanlig- jeg har ihvertfall drager på "smågutta" så d holder og er vel 15 år eldre enn dem:) 

Anonymkode: 0beea...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig blant jenter som har daddy issues. De som aldri hadde en bra farsfigur

Anonymkode: c300e...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Saphyria skrev:

Noen ganger, for noen gutter, for noen jenter, om noen menn, om noen kvinner, men ikkje alltid. 

Tredve er ikkje akkurat femti heller da. Good for you.