Gå til innhold

Normalt at 19-/20-åringer tenner på 30-åringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk høre av en 19-åring at jeg er sexy. Fikk helt sjokk, da jeg trodde jeg var altdor gammel til å bli sett på som sexy av en så ung fyr. 

Anonymkode: f4b31...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger, for noen gutter, for noen jenter, om noen menn, om noen kvinner, men ikkje alltid. 

Tredve er ikkje akkurat femti heller da. Good for you.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske vanlig i min verden,i hvert fall. Jeg er en kvinnelig lærer på 30 år som møter tidligere elever på 18-20 nesten hver gang jeg er ute. Alltid noen av dem som prøver seg(de innleder selvfølgelig ofte med "jeg var sååå forelsket i deg da jeg hadde deg som lærer." Selv skjønner jeg ikke greia. Jeg liker ikke yngre menn.

Anonymkode: ceb24...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig. Jeg er 22 år og tente på en gråhåret eldre dame 2 meter under bakken. Hun kan ha vært i 70-årene, men litt vanskelig å presisere. 

Anonymkode: ade43...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er ganske vanlig. Jeg er 22 år og tente på en gråhåret eldre dame 2 meter under bakken. Hun kan ha vært i 70-årene, men litt vanskelig å presisere. 

Anonymkode: ade43...814

?

Anonymkode: 493b4...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror d er ganske vanlig- jeg har ihvertfall drager på "smågutta" så d holder og er vel 15 år eldre enn dem:) 

Anonymkode: 0beea...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig blant jenter som har daddy issues. De som aldri hadde en bra farsfigur

Anonymkode: c300e...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Saphyria skrev:

Noen ganger, for noen gutter, for noen jenter, om noen menn, om noen kvinner, men ikkje alltid. 

Tredve er ikkje akkurat femti heller da. Good for you.

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34 og fikk meg en på 20 for noen netter lol

Anonymkode: 95dce...1b5

Jeg er førti og holder på med en på førti.... so what.....

Anonymkode: f4949...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært motsatt, at du hadde vært 19 og fyren 30, hadde det vel vært greit, eller? Rart fenomen. Hvis mannen er eldre bryr ingen seg, hvis dama er noen år eldre, blir det så jævla mange spørsmål.

Anonymkode: 8c4e2...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er førti og holder på med en på førti.... so what.....

Anonymkode: f4949...bfc

Og du siterer mitt innlegg, fordi..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er vanlig blant jenter som har daddy issues. De som aldri hadde en bra farsfigur

Anonymkode: c300e...00b

Er det det det er altså? Hva med damer som har hatt en god får og liker eldre menn for forhold da? 

Anonymkode: 92a14...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode og mtp min omgangskrets vil jeg si at det du TS opplevde, er mer normalt enn unormalt.
Selv tenner jeg på menn som er eldre enn meg. Eller la oss si fra min alder og 10-15 år eldre enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19-20 var jeg aldri tiltrukket noen eldre enn 10 år eldre enn meg. Det er stort sett det samme enda nå som jeg er i 40 årene. Jeg kjenner riktignok en gift mann på 67 som kunne ha vært aktuell om han var singel, det er hele personligheten hans som gjør det til en akseptabel mulighet pluss at han ser ung ut for alderen. Men en jeg flørter med fir tiden er noen få år yngre enn meg og det kjenner jeg er ok. Det er ikke for mye. Eller kanskje han vil synes jeg er for gammel osv. Ikke vet jeg. 

Men om en i 20-30+ forsøkte seg så hadde jeg nok lurt på hvorfor han tror jeg er tilgjengelig for sex eller forhold med han. Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta han seriøs.

Jeg syns det virker som om  det er IN på en måte at så unge går etter de i høyere alder. For jeg klarer ikke se at noen virkelig deler felles verdier og mål med så stor aldersforskjell.

Anonymkode: 35106...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det det det er altså? Hva med damer som har hatt en god får og liker eldre menn for forhold da? 

Anonymkode: 92a14...cf5

Vil tro det er mer uvanlig. Kanskje mer vanlig blant de rundt 18 da de er mer naive og ser på kompliment fra eldre menn som noe som betyr mer. De er jo eldre, så de må jo vite hva de snakker om, ikke sant. Men den illusjonen knuses senere når de forstår at mennesker er mennesker og alder er ingen garanti for visdom

Anonymkode: c300e...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Jeg er kvinne, og opplever pågang fra 19-20-åringer og oppover. Ble lettere sjokkert over at de vil ha seg med en dame som er 10 år eldre, og attpåtil har barn. Jeg selv kunne fint tent på en 40-årig mann, men jeg hadde ikke trodd at unge menn/gutter tente på en så "gammel" kvinne, når de har sjangs på jevnaldrende damer. 

Anonymkode: f4b31...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt menn som er litt eldre enn meg. Før kunne jeg like menn som var opptil 11 år eldre. Men nå synker grensen mer og mer etterhvert som jeg blir eldre. 

Men er ikke interessert i menn som er mange år yngre enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Jeg er kvinne, og opplever pågang fra 19-20-åringer og oppover. Ble lettere sjokkert over at de vil ha seg med en dame som er 10 år eldre, og attpåtil har barn. Jeg selv kunne fint tent på en 40-årig mann, men jeg hadde ikke trodd at unge menn/gutter tente på en så "gammel" kvinne, når de har sjangs på jevnaldrende damer. 

Anonymkode: f4b31...f5a

De ser vel noe positivt i deg også da, og det i seg selv må være positivt. Ta det som et kompliment. Hvis du skulle møte en fyr du liker, spiller det vel ikke noen rolle om han er 40 eller 20. Du vil jo være midt i mellom uansett. :)

Anonymkode: 8c4e2...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...