Gå til innhold

De perfekte julegavene for gutta


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Hvis det er noen som har ideer til julegaver til gutter/menn så skriv de her ( ialle prisklasser).

Her er mine forslag:

klær, boksere, sokker, ps2spill (eller evt. til en annen spillkonsoll), parfyme og deodorant, treningsklær, fuzball-spill (sånn som de hadde i friends), duppeditt-ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjøper sannsynligvis vinterjakke eller ski til sambo.

Andre ideer kan være abonnement på et blad, bok, sko, medlemsskap på treningssenter, verktøy, fiskeutstyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo ønsker seg boka "1001 filmer jeg må se før jeg dør" - (husker ikke helt tittelen men det er i den gata der ihvertfall)

Ellers huske rjeg ikke hva han ønsker seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min ønsker seg "noen kule" mansjettknapper... av alle ting... ikke det morsomste å gi bort, kanskje, men hva gjør man ikke for sin kjære? :) det hadde nesten vært gøyere å gi et spill(ps2 eller data), men kryper han nok ikke ut av hula før i april......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo ønsker seg boka "1001 filmer jeg må se før jeg dør" - (husker ikke helt tittelen men det er i den gata der ihvertfall)

:hoho:

Den heter nesten akkurat det - nemlig "1001 filmer du må se før du dør". Veldig bra bok, bruker den som oppslagsverk på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bøker kan være en god idè hvis han har fått sokkepar og boxere mange år på rad.

Skal gi min samboer Podus, flat firer i julegave, samt Pondus kalender.

Hvis mannen er opptatt av hus og klær osv, så kan boka fra homsepatruljen være et bra valg (syns den ser så morsom ut, men min samboer mener ikke det samme der da, men noen der ute passer det helt klart til)

Det finnes også ei kokebok som heter Mannfolkmat. Der er det samlet mange gode oppskrifter krydret med litt mannfolkhumor. Kan anbefales til de som er glad i matlaging.

Ellers så syns jeg verktøy er greit å kjøpe (særlig hvis man får goder av det selv....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ellers så syns jeg verktøy er greit å kjøpe (særlig hvis man får goder av det selv....)

He, det blir vel nesten som å kjøpe en støvsuger til kjerringa det vel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engel, ikke pålogget

Min mann har fått lov til å bestille seg Xbox til julegave, og han er i 7. himmel! :ler: Bedre julegave kunne ikke han fått! (den er bitte litt til meg også da...)

I tillegg kommer han til å få en pyjamasbukse (som han elsker å subbe rundt i på søndagsmorgenene) og litt annet småtteri på selve juleaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Hunden vår har kjøpt Springer til pappaen sin (sånn man setter på sykkelen så hunden kan løpe ved siden av). :)

Men vet ikke helt hva jeg skal gi fra meg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min blir alltid glad for kjøkkengreier ( :o ); skarpe, dyre kniver, artige elektriske maskiner, kokebøker, eksklusive oljer, krydder og eddiker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke sikker på hva det blir, men jeg har tenkt på:

- Ny harddisk til dataen

- 2 nye vinterdekk

- Playstation og spill

- Sekk fylt med treningstøy (Fikk ideen her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe dress jeg. Kan aldri få for mange! Med tilhørende skjorte, sko og slips blir det så bra så.

Og så kjøper vi oss ps2 spill til oss selv, fra oss selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...