Gå til innhold

hva har du spist idag? 😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frokost - 2 knekkebrød med smøreost.

lunsj - omelett laget på 2 egg, litt lett melk og en skineskive + 1/4 agurk og to mini tomater.

middag -  2 små poteter, 2 fiskepudding skiver, masse gullerot, litt brokkolig og hvit saus.

dessert - vaniljeis med blåbær.

kvels/snacks - frossen frukt og pepperkaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Frokost: 1 brødskive med syltetøy og et kokt egg, melk og kaffe

lunch: 2 brødskiver med pålegg, en rute mørk sjokolade, 1 liten kokoskake, te og vann

mellom: gulrot og agurk, cola zero

middag: litt pytt i panne, en fiskerull, en halv potet, bakte løkringer og salat, vann

kvelds: 3 knekkebrød med kokt egg og annet pålegg, litt nøtter og enda en rute mørk sjokolade, te og cola zero

Ble så sulten etter svømming i kveld, så måtte ha litt ekstra. Men er så sykt sulten denne uken, fysen på alt mulig. Hva skjer..?😮 må jo være pms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Strengt tatt i går):

- 1 croissant, 1 banan og Alpro-iskaffe.

- HK-filét med fullkornscouscous og paprika. 

- Minigulrøtter + valnøtter og paranøtt. Appelsinjuice.

- Kokosmelk-yoghurt med havregryn. Noen ruter mørk sjokolade.

Anonymkode: 4d693...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går:

Frokost - Havregrøt laget på havremelk med peanøttsmør og banan

Lunsj - 2 fullkornskiver og bulgursalat med dressing

Mellom - Mer bulgursalat med dressing

Middag - 2 soyabiffer med enda mer av bulgursalaten (greit når man kan ta restene fra jobb)

Kvelds - Linsesuppe med chili, kokosmelk, gulrot, ris og bønner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salat med sjøormer (krepsehaler). Fiskesuppe med rød karripasta, kokosmelk og torsk. Fransk riesling. 

Anonymkode: 974b9...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost - 2 knekkebrød med et kokt egg. Cappuccino.

lunsj - 1 pitabrød.

mellom/sen lunsj/før trening - 2 knekkebrød med skinkeost.

middag - salat laget på rucculo salat, tomat, kylling, litt pasta, mais, akurk, featost og avokado. Dette er den beste salaten i verden, Anbefales! 

Jeg har kjøpt meg gull brød og to kransekakestenger så blir nok det i kveld + kalorifri julebrus❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost- 3 speilegg, masse beacon, 3 skiver. Appelsin jus.

lunsj - 3 brownie stykker, 2 skiver med nugatti + starbucks frappe tall.

mellom - snickers og twix.

middag - 2 bigmac og pommes frites + cola.

blir smågodt i kveld.

Anonymkode: cbfb1...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Frokost- 3 speilegg, masse beacon, 3 skiver. Appelsin jus.

lunsj - 3 brownie stykker, 2 skiver med nugatti + starbucks frappe tall.

mellom - snickers og twix.

middag - 2 bigmac og pommes frites + cola.

blir smågodt i kveld.

Anonymkode: cbfb1...6c8

Hærlig, Endelig et menneske med ordentlig apetitt, som jeg skulle ha spist det selv😀! I dag har jeg bare fått tid til en og en halv svele og nå er jeg for trøtt til å fikse meg noe å spise, så får ta det igjen i morgen. I går hadde jeg samme frokost som deg pluss majones. Lunchen var en entrecôte på 300gr med salat og stekefett og sitron som dressing. Spiste på max på ettermiddagen - en cheese & bacon pluss meny, 3 pannekaker med krem og syltetøy før jeg la meg. Drakk vann og pepsi max. Også en vårrull.

Anonymkode: 9a52d...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hærlig, Endelig et menneske med ordentlig apetitt, som jeg skulle ha spist det selv😀! I dag har jeg bare fått tid til en og en halv svele og nå er jeg for trøtt til å fikse meg noe å spise, så får ta det igjen i morgen. I går hadde jeg samme frokost som deg pluss majones. Lunchen var en entrecôte på 300gr med salat og stekefett og sitron som dressing. Spiste på max på ettermiddagen - en cheese & bacon pluss meny, 3 pannekaker med krem og syltetøy før jeg la meg. Drakk vann og pepsi max. Også en vårrull.

Anonymkode: 9a52d...1b3

Hehe! Jeg trener masse da, er ikke en sånn person som drikker protein shaker å spiser granolabarer. Da tar jeg heller å bruker de kaloriene på god mat!🙂

Anonymkode: cbfb1...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

En pakke wasa sandwich og te mmelk. Salat. En neve pottis. Litt ost. Ostesmørbrød. To banansjokolader. Mac n cheese. To glass vin 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: 3 skiver med kaviar

Lunsj: 3 skiver med kokt skinke, 1 god morgen yoghurt, 50 gram med frukt-og nøtteblanding

Mellommåltid: 150 gram paprika, 200 gram gulrot

Middag: kantarellsuppe

Kveldsmat: 5 skiver med med div. pålegg

Totalt ca. 3200 kcal

Synes jeg spiser veldig mye i forhold til alle andre her inne, men har ganske stabil vekt, og en BMI på rett under 21. Går minst 10 000 skritt om dagen og trener ca. 3 timer i løpet av uka, men burde det ha så mye å si? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ettertanke: Trådtittelen spør hva, og ikke hvor mye, du har spist idag. Siden det ser ut til at mange er veldig opptatt av antall knekkebrød osv. 

 

Anonymkode: 974b9...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Frokost: 1 brødskive med leverpostei + 1 knekkebrød med makrell i tomat, 1 glass eplejuice, melk og kaffe

lunch: 2 små pannekaker laget av havregryn, egg, banan og soya vanilje melk, yoghurt naturell på toppen pluss litt syltetøy 

middag: 2 brødskiver med salat og eggs benedicte

kvelds: tefat med semulegrøt, 2 mini sjokoladekakestykker (travelt på jobb og hev i meg mat på 5 minutter) 1 knekkebrød med makrell i tomat da jeg kom hjem, melk, vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til ettertanke: Trådtittelen spør hva, og ikke hvor mye, du har spist idag. Siden det ser ut til at mange er veldig opptatt av antall knekkebrød osv. 

 

Anonymkode: 974b9...75f

Herregud, det er jo forkjell på 1 knekkebrød og 10 knekkebrød. 

Anonymkode: cbfb1...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det er jo forkjell på 1 knekkebrød og 10 knekkebrød. 

Anonymkode: cbfb1...6c8

Sier du det, altså? 

Hva er poenget med å skrive antall skiver og gram, kan umulig være sunt å være så besatt av matmengden..

 

Anonymkode: 974b9...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det, altså? 

Hva er poenget med å skrive antall skiver og gram, kan umulig være sunt å være så besatt av matmengden..

 

Anonymkode: 974b9...75f

det er jo ikke interessant hvis man skal skrive det sånn - skive, eple, godteri, knekkebrød, taco osv. Jeg liker å høre om mengden.

Anonymkode: cbfb1...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er jo ikke interessant hvis man skal skrive det sånn - skive, eple, godteri, knekkebrød, taco osv. Jeg liker å høre om mengden.

Anonymkode: cbfb1...6c8

Det beskrives jo hva man hadde som pålegg, hvilken rett til middag etc. Hva i all verden er så interessant ved å høre om mengden mat andre fremmede spiser? Er det for å sammenligne om du spiser mer/mindre? Det oser av usunt forhold til mat.

 

Anonymkode: 974b9...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beskrives jo hva man hadde som pålegg, hvilken rett til middag etc. Hva i all verden er så interessant ved å høre om mengden mat andre fremmede spiser? Er det for å sammenligne om du spiser mer/mindre? Det oser av usunt forhold til mat.

 

Anonymkode: 974b9...75f

So what. La folk gjøre det de vil.

Anonymkode: cbfb1...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...