Gå til innhold

julebord


ann-k

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varmedress! Det blir julebord i stallen i år, og jeg skal ikke være med på noen andre.. :-( Lurer på om jeg skal velge grønn, blå, eller svart varmedress.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sikkert en kjole. Blir ikk julebord på 2 uker så jeg vet enda ikke hvilken kjole jeg skal ha. Er ikke ferdig med julehandel enda, så det blir gjerne en ny kjole til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg var på julebord på fredag, og hadde svart kjole med perlebroderi i svart, halterneck og avansert ryggskjæring; en slags Y som ble kneppet fast i kjolen (dårlig til å beskrive :roll: ) i tillegg svarte åpne sko med høye hæler og snøring oppover leggen, og svart veske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på julebord på fredag, og planlegger å gå i mørk lilla halterneck-kjole med perlebroderier. Den går til rett under kneet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Hadde på meg hvit stripet bukse ( mulig det er dte som kalles pinstripet? i hvertfall tynne tynne svarte striper) svart pologenser og rosa dressjakke, og rosa belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort knelang halterneck kjole, høye støvletter til. Brosje i sølv på kjolen/ sort skjørt som svinger ut ved knærne, rød silketopp til, pensko med rund tupp og stiletthel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juebord 1: Lang gyldenfarget kjole, svart sjal og svarte høyhelte sandaler

Julebord 2: Knelangt skjørt, tøff topp + høyhelte støvletter

Julebord 3: Knelang svart kjole, høyhelte støvletter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på julebord fredag, og det blir sort silkeskjørt som strutter litt, sort topp med 3/4 ermer og masse glitter og litt utringning, sorte, spisse stillettstøvletter. I tillegg skal jeg smøre meg inn med shimmer bodylotion sånn at jeg skinner masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg skal på julebord neste søndag. Skal ha:

Lang rød kjole, svarte lave sandaler med no strass-greier på, svart fløyelsveske og en svart pels-sak over skuldrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på julebord idag og skal ha på meg svart chiffontopp med grått bånd og paljetter, svart smalt skjørt og høyhælte svarte sandaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...