Gå til innhold

Kjæresten min er kjempe sint for noe han har gjort!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I blant når han har blitt for  full har han tisset i sengen. Noe han har gjort igjen i natt, bare at vi sov borte.. Så han tar en dusj mens jeg tar av sengetøy, sjekker skaden, prøver å finne potetmel for å prøve å redde madrassen, vasker ++. Så etter laasng tid kommer han tilslutt ut av dusjen, svarer meg frekt gang på gang, ikke et takk eller noe. Sjekker ikke hvordan det går med senga, tramper bort til stuen og slokner der.

Fy søren så frekk!! 

Lurer veldig på hva han har å si når han våkner igjen da!!

Anonymkode: a8003...1ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skulle latt han vaske opp sitt eget søl.

Anonymkode: ef12d...12b

Da jeg først oppdaget det mektet han, så står jeg på mitt. Bare det å få han ut av sengen var krig, måtte be han ta av boxer for å legge i pose, det var en krig. Boxer havna på gulvet så jeg måtte be han to ganger om å ta den opp og legge i posen rett ved sidenav. Så uffer han seg over meg og kjefter på meg. Svaret han at han får være så irritert han bare vil, dette er ikke jeg som har gjort. Får sure ja og nei svar bare og alt er et ork. Han er fortsatt full og sinnsykt trøtt så det å få han til å gjøre vaskejobben hadde ikke skjedd.

Anonymkode: a8003...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vi ha en prat om hvordan han svarer også? Det er utrolig sårende!

Anonymkode: a8003...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg først oppdaget det mektet han, så står jeg på mitt. Bare det å få han ut av sengen var krig, måtte be han ta av boxer for å legge i pose, det var en krig. Boxer havna på gulvet så jeg måtte be han to ganger om å ta den opp og legge i posen rett ved sidenav. Så uffer han seg over meg og kjefter på meg. Svaret han at han får være så irritert han bare vil, dette er ikke jeg som har gjort. Får sure ja og nei svar bare og alt er et ork. Han er fortsatt full og sinnsykt trøtt så det å få han til å gjøre vaskejobben hadde ikke skjedd.

Anonymkode: a8003...1ae

Du skulle bare gått og spist deg frokost med de du er på besøk hos (om det er tilfellet). Uansett hvor grumpy han er så er det hans egen feil at han ble så full. (har en mann selv som har tissa i senga i fylla, og han fikk pent stå opp bakfull og rengjør på morgenkvisten).

Anonymkode: ef12d...12b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde en slik ex, gud så slitsomt!! det sjedde ofte desverre veldig slitsomt, han var også periode dranker,,

uff hadde blitt sur om jeg var deg!!

Anonymkode: 7078a...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg først oppdaget det mektet han, så står jeg på mitt. Bare det å få han ut av sengen var krig, måtte be han ta av boxer for å legge i pose, det var en krig. Boxer havna på gulvet så jeg måtte be han to ganger om å ta den opp og legge i posen rett ved sidenav. Så uffer han seg over meg og kjefter på meg. Svaret han at han får være så irritert han bare vil, dette er ikke jeg som har gjort. Får sure ja og nei svar bare og alt er et ork. Han er fortsatt full og sinnsykt trøtt så det å få han til å gjøre vaskejobben hadde ikke skjedd.

Anonymkode: a8003...1ae

Da hadde jeg nok overlatt alt til ham. Skammen, forklaringen til de dere overnatter hos, ansvaret for å kjøpe ny madrass, ja alt. Jeg hadde ikke løftet en finger, for som du sier; dette er det ikke du som har gjort.   

Det eneste jeg ville ha gjort i denne situasjonen er å avslutte forholdet. En sånn mann kunne jeg ikke forholdt meg til. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle bare gått og spist deg frokost med de du er på besøk hos (om det er tilfellet). Uansett hvor grumpy han er så er det hans egen feil at han ble så full. (har en mann selv som har tissa i senga i fylla, og han fikk pent stå opp bakfull og rengjør på morgenkvisten).

Anonymkode: ef12d...12b

Det beste er å gjøre med en gang for å redde seng, madrass og dyne for lukt.

Anonymkode: a8003...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde en slik ex, gud så slitsomt!! det sjedde ofte desverre veldig slitsomt, han var også periode dranker,,

uff hadde blitt sur om jeg var deg!!

Anonymkode: 7078a...be7

Det har skjedd 3 ganger nå på 1.5 år.

Anonymkode: a8003...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Da hadde jeg nok overlatt alt til ham. Skammen, forklaringen til de dere overnatter hos, ansvaret for å kjøpe ny madrass, ja alt. Jeg hadde ikke løftet en finger, for som du sier; dette er det ikke du som har gjort.   

Det eneste jeg ville ha gjort i denne situasjonen er å avslutte forholdet. En sånn mann kunne jeg ikke forholdt meg til. 

Hehe, jeg gir ikke opp folk pga filleting jeg.

Anonymkode: a8003...1ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nok flau og sint på seg selv? Hvordan har han håndtert det de andre gangene?

Anonymkode: 9fdee...2d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg gir ikke opp folk pga filleting jeg.

Anonymkode: a8003...1ae

Spørs om de dere har overnattet hos også ser på det som en filleting. Fint at du er storhjertet, men hvis det har skjedd tre ganger på halvannet år så ville det for meg vært et stort problem. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg var ikke de bare tissinga i senga som gjorde jeg ville avslutte forholde men også oppførsel generelt ...

Anonymkode: 7078a...be7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for meg var ikke de bare tissinga i senga som gjorde jeg ville avslutte forholde men også oppførsel generelt ...

Anonymkode: 7078a...be7

Du ser kun oppførsel i en sak, husk det.

Anonymkode: a8003...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok flau og sint på seg selv? Hvordan har han håndtert det de andre gangene?

Anonymkode: 9fdee...2d8

Skjønner jo at han er det, men det går an å svare litt ordentlig fordet. 😊

Han er like bortkommen de andre gangene, ikke fult så frekk da.

Anonymkode: a8003...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er denne "mannen" din Ts? Sånt finner du deg ikke i. Neste gang som flere her sier, gå og spis frokost mens han vasker madrassen og skifter nytt sengetøy. På tide at han blir voksen og tar ansvar for sine egne handlinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Hvor gammel er denne "mannen" din Ts? Sånt finner du deg ikke i. Neste gang som flere her sier, gå og spis frokost mens han vasker madrassen og skifter nytt sengetøy. På tide at han blir voksen og tar ansvar for sine egne handlinger.

Han er 27 år. Får angst av sinte mennesker så jeg sitter her med angst til han våkner. Han har aldri gjort meg noe annet enn å svare frekt en gang i blant. Er ikke hjemme hos meg selv så vet ikke helt hva jeg kan spise og ikke heller.

Anonymkode: a8003...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...