Gå til innhold

Når pyntes treet?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år skal vi ikke ha tre. siden jeg har termin lille juleaften og vi orker ikke og drive med tre i år. ellers er det alltid det siste jeg gjør lille julaften. blir ofte tre-fire om natten før jeg er ferdig, men det er liksom noe jeg er vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det på lille julaften når jeg kommer hjem fra jobb. (Kl.17.00)

Da pynter jeg og lille jenta mi, imens pappaen er på jobb, så lager vi en goood kveldsmat og har den klar til pappaen er hjemme kl.21.00, så ser vi grevinnen og hovmesteren! Gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille julaften er tradisjonen så lenge vi skal være hjemme på julaften. Hvis vi skal andre steder på julaften pynter vi det to-tre dager før. Her i huset spilles det julemusikk og vi har på oss nisseluer når vi pynter treet! Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvelden lille julaften, etter at småttisene har lagt seg. Ser på Grevinnen og hovmesteren, tar meg et glass rødvin og pynter i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi pleier alltid å pynte treet om kvelden på lille julaften, men ettersom vi reiser til utlandet i julen kommer vi sannsynligvis til å pynte det et par dager før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tradisjonen tro pyntes treet på etter middag på lille julaften. Og hele familien deltar i pyntinga. Og etterpå er det bare kos med gløgg og julekaker resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja treet her skal pyntes på lillejulaften, det er da jeg er vant til å gjøre det, og som noen her sier, så er det jo noe av det beste med lillejulaften. Pleier å pynte treet mens jeg hører på juleprogram på tven, kjempekoselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...