Gå til innhold

Daten ville ikke ha sex med meg fordi jeg veier 70 kilo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har møttes flere ganger og det har jo ligget i kortene at vi skal ha sex. Det var faktisk jeg som tok opp temaet vekt og da ble det vel bare naturlig at han spurte. Ts 

Anonymkode: 11902...34c

Jeg syntes ikke det er naturlig at han spurte. Jeg trodde virkelig alle menn visste at: 

Er det en ting du aldri spør en kvinne om så er det hva hun veier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er ikke så veldig lav, jeg er 168 cm. Han mener 70 kilo på noen under 190 cm er helt uaktuelt. Han har gitt meg komplimenter for kroppen og digget nakenbildene til og med men når han fikk høre hva jeg veier så var han ikke interessert lengre:( skikkelig lei meg nå. Jeg er så forelsket i han. Åååååhhh

Anonymkode: 11902...34c

Seriøst? Han ser hvordan du ser ut og bare pga at han vet de nøyaktige tallene påvekta og høyden din, så mister an interessen? Glem den taperen der da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ceacea skrev:

Nettopp 👍 mange foretrekker søte lubne jenter! Ser yngre ut,med renere trekk. Du er nok drømmedame for kjæresten min ☺ Selv er jeg altfor tynn med mine 48kg.! Og 1,65 i høyde.

Først vil jeg si at dette er ikke noe personangrep mot deg, men et budskap til alle som har lignende meninger som deg. Hva er greia egentlig om at man kun er deilig, sexy, attraktiv (you name it) hvis man har stor rumpe, store pupper - rett og slett mye/litt ekstra fett på kroppen? Altså, jeg syns dere damer er utrolig lekre med det, men det jeg er ganske lei av, og som jeg syns (for å være ærlig) er nedlatende, er å si at kvinner fra ca. 1.68 og oppover som veier under ca. 65 kg er syltynne og da mindre deilig for menn og en eventuell kjæreste. Menn har faktisk ulike preferanser. Man er like kvinnelig uavhengig av størrelse på pupper, rumpe og hofter. Og til deg ceacea, hvis kjæresten din driver å snakker med stjerner i øynene om kvinner med en annen kroppsfasong enn deg, da syns jeg du fortjener en bedre kjæreste. Og nei, du er ikke altfor tynn. Kroppen din er helt sikkert perfekt akkurat slik den er :) Og til ts - du fortjener en mann som elsker kroppen din - og iallfall ikke lar det stoppe han fra å ha sex med deg.

Endret av Diamond99
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så idiotisk. Forelskelsen hadde forduftet ganske fort for min del etter en sånn kommentar.

Anonymkode: c8124...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt latterlig. Du fortjener bedre TS og han fortjener ikke å ha sex med noen. Dump han.

Anonymkode: ef6d5...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. 

Anonymkode: 858b6...1f2

Hehe, jeg veier 75 kg og er 160 cm høy. Er godt mer trent enn mine "normale" venninner. Har mye bedre kondis og er mye sterke fysisk. 

Anonymkode: 9e65e...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Jeg er 173 og veier 70 kg. Jeg var på et tidspunkt 65 kg, jeg trente veldig mye kondisjon, og alle sa at nå var jeg altfor tynn, det kledde ikke høyden min. Mistet puppene og rumpa. Jeg var helt enig i at det var for lav vekt. Så jeg har heller kuttet ned på kardioen og trener mer styrke istedenfor. Gikk opp igjen til 70 kg og synes selv jeg er helt normal - har former og litt å ta i og kjæresten min elsker kroppen min :) Jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får gå mer ned i vekt igjen - for da mister jeg "de deilige formene" mine som han sier :fnise: Dropp den ekle fyren der, jeg spyr.

Anonymkode: 07040...ff3

Slike svar i tråder som dette er så typisk, og ingen hever et øyenbryn.

Jeg lurer på hva folk ville sagt hvis noen fortalte at kjæresten deres sa "Jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får gå opp mer i vekt - for da mister jeg den deilige kroppen min". Da hadde vi nok sett hylekoret her ja.

Jeg sier ikke at det ene er bedre enn det andre, men bare at jeg stusser på at jenter finner seg i at typen "kontrollerer dem" til å ha en høy vekt, mens alle ville skreket "dump drittsekken" hvis typen hadde kontrollert noen til å holde en lav vakt.

Anonymkode: 8b5a0...cc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slike svar i tråder som dette er så typisk, og ingen hever et øyenbryn.

Jeg lurer på hva folk ville sagt hvis noen fortalte at kjæresten deres sa "Jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får gå opp mer i vekt - for da mister jeg den deilige kroppen min". Da hadde vi nok sett hylekoret her ja.

Jeg sier ikke at det ene er bedre enn det andre, men bare at jeg stusser på at jenter finner seg i at typen "kontrollerer dem" til å ha en høy vekt, mens alle ville skreket "dump drittsekken" hvis typen hadde kontrollert noen til å holde en lav vakt.

Anonymkode: 8b5a0...cc0

Høy vekt med hermetegn. Sier ikke at vekten din er for høy. Jeg bare kommenterer dobbeltmoralen på KG og i samfunnet generelt.

Anonymkode: 8b5a0...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike svar i tråder som dette er så typisk, og ingen hever et øyenbryn.

Jeg lurer på hva folk ville sagt hvis noen fortalte at kjæresten deres sa "Jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får gå opp mer i vekt - for da mister jeg den deilige kroppen min". Da hadde vi nok sett hylekoret her ja.

Jeg sier ikke at det ene er bedre enn det andre, men bare at jeg stusser på at jenter finner seg i at typen "kontrollerer dem" til å ha en høy vekt, mens alle ville skreket "dump drittsekken" hvis typen hadde kontrollert noen til å holde en lav vakt.

Anonymkode: 8b5a0...cc0

Det er jo bare en måte å si at han er fornøyd med vekten hennes på og at han ikke vil hun skal endre seg. Han kan ikke kontrollere henne til noe hun ikke vil eller som ikke er sunt for henne. 

Anonymkode: 607ce...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare en måte å si at han er fornøyd med vekten hennes på og at han ikke vil hun skal endre seg. Han kan ikke kontrollere henne til noe hun ikke vil eller som ikke er sunt for henne. 

Anonymkode: 607ce...f43

Enig i den, men jeg tror tonen ville vært en annen her på KG og i samfunnet hvis typen hadde vært fornøyd med vekten hennes på 55 kg og hun fikk beskjed om å ikke gå opp i vekt fordi han ikke vil at hun skal endre seg.

Anonymkode: 8b5a0...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en type! Syns du er sexy helt til han får vite vekta? Jeezezzz! 14 1/2 år eller? Dropp ham! Husk det han sa FØR dere kom inn på vekt, ta det med deg videre og innse at en som er så dust i huet mest sannsynlig har en haug med andre skrudde virkelighetsoppfatninger også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde legge opp til sex med ham, røske av ham buksene og skryte av hvor deilig penisen hans er, for så å spørre hvor lang og tjukk den egentlig er. Når han svarer, dytt ham unna og si at nei den er altfor liten etter din smak så dette gidder du ikke likevel. Så forlater du tosken.

Slemt? Ja. Smålig? Jepp. Men sikkert utrolig deilig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. 

Anonymkode: 858b6...1f2

Så hvis man ikke klarer et 4-timers markaløp så er man "rund og god"?

Så det er her skuffen med de sløve knivene har blitt av ja.

TS: jeg er like høy som deg, og når jeg veier 70 kg er jeg fin i fasongen og flott. Selvsagt kunne jeg presset meg ned i 65, men da begynner jeg å bli tynn. For min kropp, så er 70 bra. Det er så absolutt ikke 10-15 over "normalt"! Jeg hadde sett syk ut hvis jeg veide 55 kg. Han daten din er ikke særlig intelligent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. 

Anonymkode: 858b6...1f2

Muskler veier mer enn fett. Cecilia Brækhus er vel ikke så langt unna målene til Ts (litt, men ikke langt). 55 kg op 168 cm er tynt og kun få i denne vektklassen er i stand til markaløp, da er side spinkliser som Kristin Størmer Steira og Theres Johaug, eller mer vanlige men uten muskler. 

Ts, fyren virker fiksert på tall. Si ATF u tok feil, veide deg igjen og du var faktisk bare 60 😊

Anonymkode: 1c254...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være den mannlige utgaven av prinsessesyndromet. Han skal ha en prinsesse, og han har jo lært seg at en prinsesse i eventyret ikke veier 70 kilo, så da blir det uaktuelt. Spiller ikke noen rolle hvordan hun ser ut, for det tallet vet han er feil uansett, ifølge eventyrfasiten. 

Anonymkode: b506a...745

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. 

Anonymkode: 858b6...1f2

Du bør skaffe deg mer erfaring. Det kan nemlig like gjerne hende at damen er ekstremt godt trent og banker deg både på den ene og den andre måten. Han som prøvde å voldta meg i en mørk trappeoppgang da jeg, som er 1.62 høy og den gangen veide 72 kilo, fikk bl.a. erfare det... Det var 72 ekstremt godt trente kilo han prøvde seg på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...