Gå til innhold

Knulle tinderdate - dårlig gjort hvis man ikke er interessert i noe seriøst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør han det blir det garantert en klagetråd senere om at det store sexbehovet hans førte til at hun ble gravid og nå vil hun ikke ta abort for tenk hun er 37 år gammel og kan ikke kaste bort sjansen.....

Anonymkode: ae725...507

Ja, det bekymrer ikke meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en dame jeg møtte på Tinder etpar ganger nå. Dama er både hyggelig, søt og sexy, men jeg føler allikevel ikke nok for henne til at det kan bli noe seriøst. Hun engasjerer meg rett og slett ikke nok. Merker at hun er interessert i meg da. Og i dag har hun spurt om hun kan komme og besøke meg hjemme i leiligheten min. Det blir i såfall 3 daten. Vi har så langt bare møttes på byen. Ingen klining eller sex foreløpig. Men når hun nå vil komme hjem til meg så tar jeg det nesten for gitt at hun har lyst til å ta ett steg videre.

Kjenner jeg har et moralsk dilemma. Jeg vet som sagt at det ikke vil oppstå noen magiske følelser mellom oss. Samtidig er dama såpass sexy at jeg som mann (med litt seksuelt underskudd de siste månedene) har lyst til å ligge med henne. Hun på sin side er veldig tydelig på at hun er ute etter noe seriøst. Hun er 37 år og barnløs (jeg har barn fra før) og vil gjerne finne en fast kjæreste og stifte familie. 

Hva gjør jeg?

A) Sier på forhånd at jeg ikke er interessert i et forhold, men at hun gjerne kan komme på besøk om hun vil?

eller

B) Inviterer henne hjem, knulle henne, og så fortelle etterpå at det ikke kommer til å bli oss?

Høres kanskje litt kynisk ut det her. Men jeg er altså ikke hjerteløs. Da hadde jeg bare kjørt B) og tatt resten som det kommer. 

Anonymkode: 2f03d...bdf

Ser ikke problemet. Alternativ "A" dekker vel det meste så lenge du er klar og tydelig på hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør A.

Alternativ B gjør flere og flere kyniske og kalde som igjen på sikt ødelegger sosiale relasjoner.

Anonymkode: b87a0...f64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er antagelig ikke så dum at du ikke vet at sånn nesten alle kvinner sidestiller sex og kjærlighet og ikke kan skille dette hvor enn mye de skulle ønske de kunne det siden det ville være svært praktisk når de må forholde seg til menn som kan det. 

Dama er 37, vil ha barn og kjærlighet og liker han. Han er en kjip faen om han ligger med henne da, når han ikke er interessert. Punktum. 

Anonymkode: d8adf...3f8

Jeg vet ikke om du er en mann eller kvinne, men hvis du tenker så lavt om kvinner at de ikke klarer å skille sex og kjærlighet, så fornærmer du 50% av befolkningen!
Hun er 37, det begynner å haste litt, de kjenner hverandre knapt, de har ikke engang vært intime og har derfor ingen oppfatning om hvor kompatible de er på det området, og du mener dette er det riktige tidspunktet å gå for hennes plan, mann, barn, hund og Volvo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist for henne...hun er 37 år barnløs og har kanskje bare 3-4 år på seg til å barn...kjenner ei som først fant mannen da hun var 40 år gammel men da var hun blitt for gammel til å få barn...hun hadde en eller to aborter i ekteskapet og ble siden ikke gravid mer...nå er hun og mannen over 50 år og barnløs.  Så kvinner ikke vent med å få barn til dere nærmer dere 40...det kan fort være for sent da..hvis dere ikke da setter deres håp til prøverør og egg donasjon...

Anonymkode: 7db76...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...