Gå til innhold

Til menn; om å snakke med kvinner på byen


fulladet

Anbefalte innlegg

Snakker ikke med damer på byen, så slipper å ta stilling til slikt.

Anonymkode: bd5ba...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at kvinner ofte sier rett ut at de ikke ønsker sex er fordi de alle har opplevd en sur mann som etter en vanlig, hyggelig samtale blir sur fordi hun liksom er en luremus. De kan fort risikerte å til og med bli skjelt ut fordi denne mannen mener hun har kastet bort tiden hans. Veldig koselig å få kjeft fordi man har hatt en normal, vennskapelig samtale med en mann.

Anonymkode: dca1b...d3b

Nettopp!

Og dessuten er det ikke så hyggelig å trøyte gjennom masse vissvass i et forsøk på å komme seg unna uten å være frekk. Enkelte tror jo faktisk at de ikke blir gjennomskuet.

AB over her har nok et poeng i at dette er noe de litt mindre attraktive kvinnene opplever. Det er ikke akkurat slik at mannfolka flokker seg rundt og står i kø, så de som kommer bort er gjerne den ufyselige typen. Men ikke alltid, har jeg lagt merke til. Det finnes gode menn også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Jeg er ærlig og sier 'Jammen så greit, jeg glemte kondomer uansett'. Deretter hadde jeg tenkt at dama ikke var ei løs tøs og kanskje noe å satse på.

Men hadde du respektert det på slutten av kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Capita skrev:

Hvis du møter en kvinne på byen, og hun etter 5 minutter (eller når du ønsker å spandere en drink) forteller deg at hvis du er ute etter sex burde du gå videre for å ikke kaste bort tiden, men hun vil gjerne prate med deg (eller lar deg spandere en drink) for å ha en hyggelig kveld..

1. Hva svarer du?

2. Hva gjør du?

3. Er du ærlig om det?

4. Hva tenker du om at hun sa det?

1. svarer at jeg bare liker å være sosial, og går ut på byn for å treffe nye spennende folk. (inni meg blir jeg litt glad fordi hun begynner å snakke om sex etter 5 min, noe som betyr at hun tenker på det, og vurderer meg i den rammen,altså mer enn bare en venn.)
2. jeg fortsetter å være hyggelig, og fokuserer på å bli bedre kjent med henne,og henger med henne så lenge det er morsomt/god stemning. Hvis jeg liker henne så satser jeg på å eskalere ting fysisk- kline etc.
3. jeg sier aldri "deg har jeg lyst å ha sex med!", men hvis det er en dame jeg synes har kul personlighet og et fordelaktig utseende så har jeg alltid lyst å ha sex med henne, og kommer til å subkommunisere dette ved blikk, berøring, eskalering og verbal flørting. Så lenge hun fortsetter å henge med meg, så tar jeg det som et positivt tegn. Kommer da til å prøve å få henne med hjem, men nevner aldri sex; vi skal hjem for å drikke mer, for å se på noen bilder, for å høre på en artist vi har snakket om , hva som helst liksom. På den måten så er ingenting lovet bort, men vi vet begge hva som kan skje når vi er på et privat sted.
På vei hjemover så vil 95% av alle damer si "det blir ikke sex altså!". Ofte blir det jo sex, men da kan i hvert fall dama tenke for seg selv "det bare skjedde, var ikke planen!".
4. Jeg tenker at det er fantastisk bra. Da har jeg sendt de riktige signalene når jeg tok initativ til å snakke med henne.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kom ut av det blå, så ville jeg blitt litt satt ut og ikke visst helt hva jeg skulle svare.

Da måtte vi ha fortsatt å prate om sjekking ute på byen eller så måtte du fulgt opp med å endre til et annet tema, hvis ikke kunne det blitt en litt rar situasjon.

Om du ikke er ute etter tilfeldig sex tror jeg det beste ville vært å føre en normal samtale uten å nevne sex. Så kan du heller gjøre det klart om du faktisk merker noen framstøt. Jeg kjøper ikke øl/drinker til fremmede ute på byen. Altfor gjerrig til det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med at man verken er ute etter forhold, eller sex? Det finnes noen av oss også skjønner du.....

Anonymkode: e9cfd...509

Da kan man skaffe seg venner. Må man på byen for å være sosial? Hva er det noen kvinner ikke forstår når de reagerer på at fulle menn blir innpåslitne?? Det følger med utelivet, fester og alkohol. Selvfølgelig skal og bør alle respektere et nei, men vi snakker overstadig berusede mennesker. Liker man ikke sirkus så lar man være å gå på sirkus. Man betaler ikke billetten for så å kreve at de skal fjerne akrobatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Capita skrev:

Hvis du møter en kvinne på byen, og hun etter 5 minutter (eller når du ønsker å spandere en drink) forteller deg at hvis du er ute etter sex burde du gå videre for å ikke kaste bort tiden, men hun vil gjerne prate med deg (eller lar deg spandere en drink) for å ha en hyggelig kveld..

1. Hva svarer du?

2. Hva gjør du?

3. Er du ærlig om det?

4. Hva tenker du om at hun sa det?

1. Hva får deg til å tro at jeg vil ha sex med deg, er du høy på pæra? ;-)

2. Fortsetter å prate med deg: Er man ordentlig interessert, så er man interessert. Er man kun ute etter ONS, så fortsetter man allikevel å prate med deg, for gudene skal vite mange damer har brukt den "blir ikke noe på deg altså", for senere på kvelden å vise seg å ikke være så standhaftige allikevel om det er en de virkelig liker.

3. Njei, kjenner deg jo for så vidt ikke, så vet ikke om jeg blir ordentlig interessert i deg eller om jeg ender opp med å bare ha lyst på ONS med deg.

4. At det er litt merkelig, men jeg vil også tenke at dette er ei jente som er keen på å møte en kar.

 

Endret av Anonym90059005
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Capita skrev:

Men hadde du respektert det på slutten av kvelden?

Ja, jeg hadde funnet en annen lenge før det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Capita skrev:

1. Hva svarer du?

2. Hva gjør du?

3. Er du ærlig om det?

4. Hva tenker du om at hun sa det?

1. Det går greit, ONS gidder jeg ikke.

2. Fortsetter å prate normalt, var det som var målet uansett å bli kjent å ha det trivelig.

3. Ja, alltid.

4. At det var en ærlig sak, men kanskje unødvendig, hadde jeg derimot spurt om hun ville være med meg hjem og hun sa null sex etc, så hadde jeg skjønt den mer.

Nå er jeg strengt tatt aldri på byen, men hadde jeg vært det så hadde dette skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til info; kvinner som proklamerer ordrett, rett ut, at de ikke er interessert i sex el.l. fremstår sjelden som "dydige kvalitetskvinner" i mine øyne.

Det er ikke det som er poenget med å si det heller. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den enkle forklaringen er at attraktive kvinner med personlige grenser sjelden trenger å si disse tingene. De klarer å filtrere ut feil menn, de klarer å unngå å bli 'pumpet og dumpet', og de har ikke så mange negative og uheldige opplevelser med menn som har gjort dem negative.

Til info; Mindre attraktive kvinner med personlige grenser klarer helt fint å filtrere ut feil menn og til og med å unngå å bli pumpet og dumpet. Helt sant! Men en del negative opplevelser med menn hører nok med av en eller annen grunn.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnene som oftest føler for å si disse tingene har ofte brent seg noen ganger. Og selv om jeg kan ha sympati, var det ofte to med på leken der.

Det kan være flere grunner, men går det galt er det overgrep. Et nei betyr nei i alle tilfeller. Det du snakker om har mest med alkohol og bedritne holdninger å gjøre.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å snu det rundt - forestill deg at du kommer så vidt i kontakt med en mann og det første han sier er, "bare så du vet det, jeg betaler ikke for deg". Eller "bare så du vet det, jeg er veldig obs på kvinner som vil bruke meg for pengene mine". Sjarmerende?

Jeg ville ikke brydd meg noe om det, men måten det blir sagt på har selvfølgelig mye å si.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke være hans feil at han har truffet feil kvinner, og det trenger ikke være hans feil at han har hatt negative opplevelser. Kanskje har han ikke engang det, han er bare overforsiktig fra naturens side. Men resultatet er det samme - det er lite attraktivt. Folk responderer ikke positivt på negative utsagn.

Anonymkode: 8ea0f...af9

Det kommer nok an på om det blir oppfattet som negativt eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han gav seg ikke, selv om han hadde samboer, og ble bare dummere og dummere ettersom tiden gikk.

Anonymkode: e9cfd...509

Flytende mot, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at kvinner ofte sier rett ut at de ikke ønsker sex er fordi de alle har opplevd en sur mann som etter en vanlig, hyggelig samtale blir sur fordi hun liksom er en luremus. De kan fort risikerte å til og med bli skjelt ut fordi denne mannen mener hun har kastet bort tiden hans. Veldig koselig å få kjeft fordi man har hatt en normal, vennskapelig samtale med en mann.

Anonymkode: dca1b...d3b

De fleste menn er ikke slik. Og om det skjer - ja, noen er drittsekker. Noen kvinner er frekke og ufine mot menn og. Det er bare prisen for å omgås fremmede, ofte som har drukket litt. Ingen kan reservere seg helt mot det. 

Anonymkode: 8ea0f...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Capita skrev:

 

Det kommer nok an på om det blir oppfattet som negativt eller ikke. 

Med negative utsagn mener jeg det ordrett negativt - ting som blir formulert med "ikke" og "nei" helt fra starten.

Det samme gjelder f.eks. i datingprofiler. Noen har fått det for seg at det er en god ide å liste opp hva de IKKE er ute etter. Det signaliserer bare elendige holdninger og negative opplevelser. Fokuser på hva du liker, ikke hva du ikke liker.

Det er forøvrig ikke unikt for kvinner, menn gjør også dette. Men jevnt over trekkes menn som vil ha et forhold mot positive kvinner, og er vare for de som er negative og som tidligere har brent seg (hvor enn godt de forsøker å skjule dette). 

Anonymkode: 8ea0f...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn er ikke slik. Og om det skjer - ja, noen er drittsekker. Noen kvinner er frekke og ufine mot menn og. Det er bare prisen for å omgås fremmede, ofte som har drukket litt. Ingen kan reservere seg helt mot det. 

Anonymkode: 8ea0f...af9

Selvfølgelig er ikke de fleste menn slik. Så klart vet jeg at noen kvinner også er frekke og ufine. Men det skader ikke å kaste ut noen hint om at man kun ønsker en vennskapelig samtale for å unngå å få kjeft.

Anonymkode: dca1b...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er ikke de fleste menn slik. Så klart vet jeg at noen kvinner også er frekke og ufine. Men det skader ikke å kaste ut noen hint om at man kun ønsker en vennskapelig samtale for å unngå å få kjeft.

Anonymkode: dca1b...d3b

Poenget er at det kan skade, ved at reaksjonen er "denne dama har opplevd så mye dritt at hun er negativt innstilt til menn".

Nesten alle har hatt dårlige opplevelser med det motsatte kjønn, men det å komme seg tilbake på markedet innebærer faktisk at man tvinger seg selv til å være optimist. Ingen liker å føle at de må jobbe for å overbevise noen som er negativt innstilt eller faktisk tenker at du kan komme til å kjefte på dem - når det er så langt fra sannheten som man kan komme.

Anonymkode: 8ea0f...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er ikke de fleste menn slik. Så klart vet jeg at noen kvinner også er frekke og ufine. Men det skader ikke å kaste ut noen hint om at man kun ønsker en vennskapelig samtale for å unngå å få kjeft.

Anonymkode: dca1b...d3b

Jeg lurer på om det ville vært bedre å være frekk og ufin, når det tydeligvis er slik at de fleste menn ikke respekterer det en sier uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at det kan skade, ved at reaksjonen er "denne dama har opplevd så mye dritt at hun er negativt innstilt til menn".

Nesten alle har hatt dårlige opplevelser med det motsatte kjønn, men det å komme seg tilbake på markedet innebærer faktisk at man tvinger seg selv til å være optimist. Ingen liker å føle at de må jobbe for å overbevise noen som er negativt innstilt eller faktisk tenker at du kan komme til å kjefte på dem - når det er så langt fra sannheten som man kan komme.

Anonymkode: 8ea0f...af9

Tja.. Om det skader eller ikke kan vel diskuteres. Om man bare er ute etter en vennskapelig samtale for kvelden gjør det ikke så mye om denne ene personen tror man er negativt innstilt til menn. 

Når det er sagt tror jeg ikke det er den beste metoden å bare si rett ut at en ikke er ute etter sex iløpet av de første fem minuttene. Å komme med et par hint i naturlig sammenheng tror jeg vil fungere bedre i de aller fleste tilfeller. Spesielt om man da er ute etter en date eller en videre relasjon til mannen. 

Anonymkode: dca1b...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Capita skrev:

Jeg lurer på om det ville vært bedre å være frekk og ufin, når det tydeligvis er slik at de fleste menn ikke respekterer det en sier uansett.

Her signaliserer du jo akkurat det som blir diskutert. "Menn respekterer ikke det en sier uansett".

Hvis det er slik du tenker om menn, så spiller det vel ingen rolle. Si hva du vil.

Anonymkode: 8ea0f...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Capita skrev:

Jeg lurer på om det ville vært bedre å være frekk og ufin, når det tydeligvis er slik at de fleste menn ikke respekterer det en sier uansett.

Er uenig med deg der. Å være frekk og ufin tror jeg ikke er veien å gå :P Tror de fleste menn respekterer det man sier, men det er lettere å huske de som ikke gjør det. For all del, om det første mannen gjør er å klaske damen på rompa og si "hey baby" så er det innafor å svare litt frekt :P 

Anonymkode: dca1b...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her signaliserer du jo akkurat det som blir diskutert. "Menn respekterer ikke det en sier uansett".

Hvis det er slik du tenker om menn, så spiller det vel ingen rolle. Si hva du vil.

Anonymkode: 8ea0f...af9

Jeg trodde dere diskuterte menn som blir åpenlyst sure, jeg tenkte mer på de som prøver å få kvinnene til å skifte mening. Til sammen blir det veldig mange. Joda, det finnes menn som respekterer det, men de er som regel enten i forhold selv eller rundt 60 og altfor lojale stamkunder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...