Gå til innhold

Date en politimann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, cmd skrev:

Det er bedre at hun sier ifra før han finner ut det selv.

Beklager at jeg blander meg inn. Jeg bare lurer.. Synes du at en som vil ha rent liv kan date en som har vært utsatt for voldelig kjæreste tidligere?

Anonymkode: fa531...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, cmd skrev:

Det er bedre at hun sier ifra før han finner ut det selv.

Hvorfor skal han finne det ut i det hele tatt? Hvordan er det tidligere forholdet hennes relevant i det nye forholdet?

Jeg tror du har problemer med å skjønne hva folk skriver. Det er åpenbart at du mener at hennes tidligere forhold der hun ble utsatt for vold gjør at dette betyr at hun ikke er "ren" og derfor kan det få konsekvenser når den nye kjæresten finner det ut.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jabx skrev:

Hvorfor skal han finne det ut i det hele tatt? Hvordan er det tidligere forholdet hennes relevant i det nye forholdet?

Jeg tror du har problemer med å skjønne hva folk skriver. Det er åpenbart at du mener at hennes tidligere forhold der hun ble utsatt for vold gjør at dette betyr at hun ikke er "ren" og derfor kan det få konsekvenser når den nye kjæresten finner det ut.

Han kan finne ut om han vil. Men om han vil eller ikke vet ingen av oss.

Alle som involverer seg i et nytt forhold, pleier å si om hvilke "negative" ting de har opplevd.

Forr. jeg har ingen problemer med hva folk skriver, hva jeg leser etc. Men jeg tror du har et problem med å skjønne hva jeg skriver. Skjønner du ikke, slutt på sitere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2016 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Det er flere titusen som jobber innen helse og har negative erfaringer med ei av disse. Jeg mente selvfølgelig ikke at man skal holde seg unna en hel yrkesgruppe fordi man har hatt en personlig konflikt med en av disse :-) Så hva hun heter er helt irrelevant da hennes yrke ikke henger sammen med personlighet. 

Akkurat som innlegget jeg siterte er helt på jordet :-)

Men det begynner på "E" :-)

Anonymkode: 77acd...0f2

Jeg bare lurte da jeg kjenner ei gal som kunne vært slik, og tenkte kanskje det var henne. Hun starter også på E faktisk! men hun ble kasta ut av skolen fordi hun strøk et fag 4 ganger. takk gud

Anonymkode: 60340...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cmd skrev:

Han kan finne ut om han vil. Men om han vil eller ikke vet ingen av oss.

Alle som involverer seg i et nytt forhold, pleier å si om hvilke "negative" ting de har opplevd.

Forr. jeg har ingen problemer med hva folk skriver, hva jeg leser etc. Men jeg tror du har et problem med å skjønne hva jeg skriver. Skjønner du ikke, slutt på sitere!

Du vet ikke hva du selv har skrevet engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, jabx skrev:

Du vet ikke hva du selv har skrevet engang.

Hva så? Les først hva du har skrevet og om du engang skjønner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, cmd skrev:

Det er bedre at hun sier ifra før han finner ut det selv.

Jeg spurte hvorfor. Jeg har skjønt at du synes det er best, men jeg skjønner ikke begrunnelsen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg spurte hvorfor. Jeg har skjønt at du synes det er best, men jeg skjønner ikke begrunnelsen din. 

Jeg legger kopi sv noe jeg skrev til en annen her inne .... 

 

"Han kan finne ut om han vil. Men om han vil eller ikke vet ingen av oss.

Alle som involverer seg i et nytt forhold, pleier å si om hvilke "negative" ting de har opplevd."

0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, cmd skrev:

Jeg legger kopi sv noe jeg skrev til en annen her inne .... 

 

"Han kan finne ut om han vil. Men om han vil eller ikke vet ingen av oss.

Alle som involverer seg i et nytt forhold, pleier å si om hvilke "negative" ting de har opplevd."

0

Hvordan vet du egentlig om dette er vanlig eller ei? Å si "Alle" slik er litt voldsomt, og det er slettes ikke alle som deler alt, spesielt ikke i starten av et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, canacas skrev:

Hvordan vet du egentlig om dette er vanlig eller ei? Å si "Alle" slik er litt voldsomt, og det er slettes ikke alle som deler alt, spesielt ikke i starten av et forhold.

enig... ikke alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...