Gå til innhold

Date en politimann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv vært sammen med en politimann, mye som var galt med han. Men det mest slitsomme var all den hemmelige informasjonen som han ga inntrykk av at han visste og derfor hadde han alltid rett, men kunne ikke si hvorfor. Alle diskusjoner endte slik. Til slutt fikk han en makt over meg som det tok mange år komme ut av.

Hold deg unna er mitt råd. Men du gjør som du vil.

Anonymkode: 1c9b3...ed2

Man skal holde seg unna fordi du kjente en eller annen fyr en gang? Jesus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, jabx skrev:

Hva mener du med "ren liv", og hva vet du om hva politifolk vil?

rent liv betyr at de ikke vil komme bort i folk som driver kriminelt... de vil heller ikke at deres partner skal være bort i noe sånn...

Fordi det er deres yrke og de lever av de.

håper at du kan lese og skjønne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle avsløringer her og der om nav arbeidere som snoker feks vil det ikke overraske meg at politi og andre nok også snoker på nye dater og andre. Er man nysjerrig nok av div årsaker er nok terskelen lav og de finner adekvate forklaringer til hvorfor undersøke deg. Man kan feks be en kollega i et annet arbeidsområde ta en rutine sjekk for å unngå å bli registrert i systemet selv. 

Tror ikke det blir oppdaget så lett. Ps er ikke politi eller offentlig ansatt selv.

Anonymkode: c6110...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, cmd skrev:

rent liv betyr at de ikke vil komme bort i folk som driver kriminelt... de vil heller ikke at deres partner skal være bort i noe sånn...

Fordi det er deres yrke og de lever av de.

håper at du kan lese og skjønne... 

Å bli utsatt for vold fra partneren sin er ikke å drive med noe kriminelt.

Du vet åpenbart ingenting, så du bør la være å uttale deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jabx skrev:

Å bli utsatt for vold fra partneren sin er ikke å drive med noe kriminelt.

Du vet åpenbart ingenting, så du bør la være å uttale deg.

les først hva du skrev.  og jeg svarte deg. Du spør generelt om politifolk.

Og jeg skrev ikke noen om TS og hun drev med noe kriminelt.

når du IKKE engang vet hva du skrev, la være å skrive og uttale deg. Og hold deg til side og les hva andre skriver. 

Istedenfor å late som du vet om alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Å bli utsatt for vold fra partneren sin er ikke å drive med noe kriminelt.

Du vet åpenbart ingenting, så du bør la være å uttale deg.

Det er jo ikke dette personen du siterer påstår heller. Dessuten er ikke alt bestandig svart hvitt i mange voldelige relasjoner og hvis jeg feks ikke ønsker å være med personer som har hatt tvilsomme nennesker i sitt liv (feks en ruset eks) er det mitt valg hvor grensen går for hvor man er ren nok. I mitt tilfelle ville det handlet om forebygging der det er mulig. 

Anonymkode: c6110...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, cmd skrev:

les først hva du skrev.  og jeg svarte deg. Du spør generelt om politifolk.

Og jeg skrev ikke noen om TS og hun drev med noe kriminelt.

når du IKKE engang vet hva du skrev, la være å skrive og uttale deg. Og hold deg til side og les hva andre skriver. 

Istedenfor å late som du vet om alt...

Her er det du skrev:

"Men det er bedre at du sier ifra til ham om det. For politi vil ha en ren liv og ønsker at deres partner også skal være sånn. Så det er fint om du sier ifra om dette."

Du skriver altså at han vil ha et "rent liv" og derfor bør hun si ifra om det. Altså sier du at hun ikke har et "rent liv". Du kommenterte direkte på denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jabx skrev:

Her er det du skrev:

"Men det er bedre at du sier ifra til ham om det. For politi vil ha en ren liv og ønsker at deres partner også skal være sånn. Så det er fint om du sier ifra om dette."

Du skriver altså at han vil ha et "rent liv" og derfor bør hun si ifra om det. Altså sier du at hun ikke har et "rent liv". Du kommenterte direkte på denne saken.

NETTOPP. Jeg mente at han vil ha rent liv. 

Hvorfor tolker du da det motsatte på henne? at hun ikke har rent liv? Jeg SKREV KUN om politimann.

LES IGJEN. Politimann vil ha ren liv. Jeg skrev IKKE om at hun ikke hadde rent liv. Det var noe du tolker og skylder på meg?

Så svarer jeg til henne at hun burde si ifra om hennes fortid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring med en kvinne som studerte medisin. Så folkens, hold dere unna helsepersonell. Men gjør som dere vil. 

Anonymkode: 77acd...0f2

Hva starter fornavnet hennes på?

Anonymkode: 60340...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva starter fornavnet hennes på?

Anonymkode: 60340...5d9

Det er flere titusen som jobber innen helse og har negative erfaringer med ei av disse. Jeg mente selvfølgelig ikke at man skal holde seg unna en hel yrkesgruppe fordi man har hatt en personlig konflikt med en av disse :-) Så hva hun heter er helt irrelevant da hennes yrke ikke henger sammen med personlighet. 

Akkurat som innlegget jeg siterte er helt på jordet :-)

Men det begynner på "E" :-)

Anonymkode: 77acd...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer er politimann, og ja, de kan lett bare sjekke det opp. De skal helst ikke gjøre det, men det er ingen kontroll eller straff. 

Anonymkode: c9755...d08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, cmd skrev:

NETTOPP. Jeg mente at han vil ha rent liv. 

Hvorfor tolker du da det motsatte på henne? at hun ikke har rent liv? Jeg SKREV KUN om politimann.

LES IGJEN. Politimann vil ha ren liv. Jeg skrev IKKE om at hun ikke hadde rent liv. Det var noe du tolker og skylder på meg?

Så svarer jeg til henne at hun burde si ifra om hennes fortid. 

Blir en politimanns liv mindre rent fordi kjæresten hans ble utsatt for vold fra sin forrige kjæreste? Jeg skjønner ikke hvorfor DET er noen grunn til å si det. Å fortelle etter hvert er nok greit, på grunn av reaksjoner som kan komme på grunn av situasjoner og stemninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Han har ikke lov til å søke det opp og finne de hendelsene helt uten videre. Det er kjempe strengt for politier. De må ha en mistanke om ting som de kan "ta de" På om han skal søke det opp. Så du trenger ikke bekymre deg ;) 

Anonymkode: b9917...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, cmd skrev:

NETTOPP. Jeg mente at han vil ha rent liv. 

Hvorfor tolker du da det motsatte på henne? at hun ikke har rent liv? Jeg SKREV KUN om politimann.

LES IGJEN. Politimann vil ha ren liv. Jeg skrev IKKE om at hun ikke hadde rent liv. Det var noe du tolker og skylder på meg?

Så svarer jeg til henne at hun burde si ifra om hennes fortid. 

Jeg leser det du skriver. Det du skriver er at hun skal si ifra til ham om at hun ble utsatt for vold fra eksen, for politimannen vil ha et "rent liv". Dette betyr jo at du sier at hun ikke har et rent liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått utifra at jeg ble sjekket hvis jeg datet en politimann.  Noe annet hadde nesten vært rart.

De aller fleste som har muligheten til å sjekke noe om noen de kjenner bruker den muligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, jabx skrev:

Jeg leser det du skriver. Det du skriver er at hun skal si ifra til ham om at hun ble utsatt for vold fra eksen, for politimannen vil ha et "rent liv". Dette betyr jo at du sier at hun ikke har et rent liv.

bra at du leser før du skriver men fatter ikke at du skjønner hva du leser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Blir en politimanns liv mindre rent fordi kjæresten hans ble utsatt for vold fra sin forrige kjæreste? Jeg skjønner ikke hvorfor DET er noen grunn til å si det. Å fortelle etter hvert er nok greit, på grunn av reaksjoner som kan komme på grunn av situasjoner og stemninger. 

Det er bedre at hun sier ifra før han finner ut det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, cmd skrev:

Det er bedre at hun sier ifra før han finner ut det selv.

Nei. For det han gjør er ulovlig da og hun burde bruke den tiden hun trenger på å si det. Er han småkriminell selv, har det ikke noe å si om hun er offer for noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2016 den 8.05, cmd skrev:

Jeg tror ikke han sjekker sine date/kvinner på deres register om det ligger noe. Men det er bedre at du sier ifra til ham om det. For politi vil ha en ren liv og ønsker at deres partner også skal være sånn. Så det er fint om du sier ifra om dette.

Ikke alle politifolk er like da. Jeg har vært på fest med noen, og både røyka jointer og dratt noen linjer, så... Synes ikke TS skal avslutte forholdet fordi du personlig har en fiks ide om hva slags folk politi er. 

Anonymkode: c6a4e...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...