Gå til innhold

Hvor høy var den høyeste mannen du har ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 159 og dater en på 2 m. Kan ikke si at sexen er så veldig annerledes pga høydeforskjellen, men det er klart at å kysse mens vi står f.eks er litt klønete :fnise:

Anonymkode: 5c55f...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,07. Jeg er 1.80 - deilig å endelig måtte strekke seg litt for å kline:fnise:

Anonymkode: b0e36...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 162 og eksen var 2 m. 😊 Det var vel greit nok det, hadde ikke vært annerledes om han var 20 cm kortere eller lengre.

Anonymkode: bbac9...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva blir neste tråd..? 

Hvor tung var den tyngste mannen du har ligget med? 

Hvor brei var den bredeste mannen du har ligget med? 

Hvor rund den rundeste? Svare i diameter eller radius? 

Osv osv..

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer oppriktig på dette med sex med en som er mye høyere. Jeg er 162 og datet i mange måneder en mann på 198. Vi fikk bare ikke til å ha sex!? Vi er begge voksne og har hatt andre sexpartnere, men det ble så klønete og rart med han her. Når han var inni meg var jo ansiktet hans langt forbi meg? Vi kunne ikke kline eller noe under sexen med mindre han kroka seg til noe fryktelig med ryggen.. :dry: Har ikke turt å date så høye menn igjen etter det. 

Anonymkode: 74af2...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172, hadde med en som var 198. Digg å måtte nesten stå på tå for å kysse

Anonymkode: da109...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer oppriktig på dette med sex med en som er mye høyere. Jeg er 162 og datet i mange måneder en mann på 198. Vi fikk bare ikke til å ha sex!? Vi er begge voksne og har hatt andre sexpartnere, men det ble så klønete og rart med han her. Når han var inni meg var jo ansiktet hans langt forbi meg? Vi kunne ikke kline eller noe under sexen med mindre han kroka seg til noe fryktelig med ryggen.. :dry: Har ikke turt å date så høye menn igjen etter det. 

Anonymkode: 74af2...2ba

Såpass ja.. Hmm så rart!

Datet en som er 2 meter, jeg er 158 - var ikke noe problem det egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, dette opplevde jeg tidligere i år. Kun hatt menn som var 15-20 cm høyere enn meg, plutselig traff jeg en fyr som var ca like høy som meg. Skikkelig uvant å ha sex med han, vet ikke helt hva som ble rart, men doggy style ble umulig da beina mine er lange og han nådde ikke "opp", prøvde å justere men ble bare klumsete :fnise: Handler vel mest om hva man er vant med. Selvsagt rart og ikke måtte se oppover for å kysse, bare rett frem liksom :fnise:

Anonymkode: a284b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vel 1.95 eller noe sånt. Hvordan det var? jo var vel helt greit det, man føler seg litt liten ved siden av en som er så høy og kanskje litt trygg. Fordelen er vel at høyde nesten automatisk gir en slags respekt fra andre. 

Endret av Mihva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var ment som en spøk, så tror jeg ikke den ble sånn veldig godt tatt i mot.

Anonymkode: 6ee8d...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette opplevde jeg tidligere i år. Kun hatt menn som var 15-20 cm høyere enn meg, plutselig traff jeg en fyr som var ca like høy som meg. Skikkelig uvant å ha sex med han, vet ikke helt hva som ble rart, men doggy style ble umulig da beina mine er lange og han nådde ikke "opp", prøvde å justere men ble bare klumsete :fnise: Handler vel mest om hva man er vant med. Selvsagt rart og ikke måtte se oppover for å kysse, bare rett frem liksom :fnise:

Anonymkode: a284b...811

Da har dere ikke prøvd godt nok ;)

Anonymkode: b5679...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette var ment som en spøk, så tror jeg ikke den ble sånn veldig godt tatt i mot.

Anonymkode: 6ee8d...bf0

Hvem refererer du til? jeg spøkte Ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...