Gå til innhold

Eldre kvinner, hvorfor er dere på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei, jeg tror ikke man plutselig våkner en dag og har svarene på alt. Jeg tror derimot om man har hatt nok livserfaring i løpet av 35 år til å ikke lure på de samme tingene som oss yngre lurer på.                   

 

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Det er et ordtak som sier at "dess mer man lærer, dess mer innser man hvor lite man vet".

Og tro det eller ei, men det er mye sannhet i dette ordtaket!
En i alderen 35 + har lært mye, men har også innsett at det er mye de ikke kan.  Derfor spør de her!

Anonymkode: 07888...c70

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvor gammel  foreldre til ts er?

 Når hun kaller de over 35 for eldre? Kan du gi et svar på det ts.

Jeg er her inne. For å lese tråder som folk i alle aldre starter. Og for å le av ting som jeg ikke gidder å ta seriøst som denne tråden.

Endret av Timaras
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt forstår eldre kan være single, ha sex, samliv, osv. Jeg sier bare at når man er såpass gammel så bør man jo ha opparbeidet seg litt livserfaring slik man ikke lurer på tingene som spørres om på KG.  Har man i tillegg vært her i 10-15 år på KG så har man vel diskutert det som er å diskutere. 

Nei, jeg tror ikke man plutselig våkner en dag og har svarene på alt. Jeg tror derimot om man har hatt nok livserfaring i løpet av 35 år til å ikke lure på de samme tingene som oss yngre lurer på.                   

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Det skulle man jo kanskje tro, men nei. Nye problemstillinger dukker stadig opp. Og noen gamle, som man liksom aldri blir ferdig med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Så storsinnet av dem, unge dame! *klyper TS takknemlig i kinnet*
Kom skal gamle tante Ardwinna fortelle deg om den dagen da jeg våknet og hadde svaret på alt! Det var den gang jeg hadde truffet en herre som besudlet meg aldeles tilfredsstillende bak bingolokalet og lurte på hvorfor det klødde sånn i de nedre gemakker. Tre dager senere, da jeg fylte 35, våknet jeg med et smil og skjønte alt! Etter det har det føltes litt tomt å være her på Kvinneguiden, men jeg har lært meg å se underholdningen i yngre damers famling i mørket. Dere er nå søte der dere surrer rundt i ungdommelig dumskap, men jeg tenker at dere jo uansett finner ut av alt når dere blir 35 år :)

Nei gudameg, nå ble jeg trøtt.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«eldre» som mennesker mellom 60–74 år og «gamle» som mennesker som er 75 år og eldre.

Anonymkode: ba7cc...364

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jo at dere fortsatt har et liv, men man burde vel ha funnet ut av ting når man er 35?

 

På den andre siden så har dere kanskje vært her for lenge om dere betrakter KG som deres hjem?;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Hahaha 😃 Må le! Var akkurat det samme jeg tenkte da jeg var 19år! "Gleder meg til jeg blir ordentlig voksen og ting faller på plass". 

Må fortelle deg en hemmelighet: du finner aldri utav ting..  Du er omentrent den samme når du er 45, som 25.. Bare med litt mer livserfaring. Utfordringene står i kø gjennom hele livet! 

Anonymkode: 88349...b04

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34, er jeg eldre da? :fnise: Måtte vise leg da jeg var ute i går på 20 års grense hehehe og ingen tror jeg er en dag eldre enn 25:) Smågutta henger etter meg som slips! Til tross for at jeg har 2 barn og masse erfaring i livet så henger jeg mest inne på seksualforumet. Har en stor sexdrive som er en heldig bivirkning av alderen min. Jeg tenker i dag helt annerledes enn da jeg bar yngre, skulle ønske jeg visste alt jeg bet nå da jeg var ung!

Anonymkode: 3bec8...228

Du er nok eldre.;) Satte 35 fordi jeg tenkte på barne og familieforumet, osv Der har jeg jo forståelse for at man kan være såpass gammel. Men om man er 34 og så burde man vel være for gammel til å henge på seksualforumet? Selvsagt har man sex;), men problemstillingene som postes på seksualforumet synes jeg ikke burde være like aktuelle som for noen som nettopp har blitt seksuelt aktive.  Kjenner det jo selv, jeg er 19 og har allerede vokst fra det forumet.;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha 😃 Må le! Var akkurat det samme jeg tenkte da jeg var 19år! "Gleder meg til jeg blir ordentlig voksen og ting faller på plass". 

Må fortelle deg en hemmelighet: du finner aldri utav ting..  Du er omentrent den samme når du er 45, som 25.. Bare med litt mer livserfaring. Utfordringene står i kø gjennom hele livet! 

Anonymkode: 88349...b04

Hva er livet uten ærfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor dere eldre kvinner er på KG.  Er selvsagt helt greit at dere er her, men virker som om mange av dere kun er her for å være frekke:angry: Samtidig som forumets problemstillinger er mest relevant for oss litt uerfarne. 

Anonymkode: 694f9...cff

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ligger an til å bli en KG-klassiker!

Tror også jeg finner frem kamferdrops, portvin og heklepleddet mitt. 

Nå må du ikke få sjokk TS, men jeg er 53. Og nei, jeg har ikke skrevet 35 feil vei. Jeg er femtitre. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuuuh, godt jeg bare er 33 da! Enda to år til jeg må finne frem rullatoren, mamelukkene og kamferdropsene, lære meg å strikke og slutte å bry meg om klær, mote og sminke! :hoho: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Nå heter det jo KVINNE-guiden, ikke jentunge- eller fjortisguiden :rolleyes:

Hilsen kvinne nærmere 30 enn 25

Jeg er også nærmere 30 enn 25 :danse:  Tror jeg skal bruke det neste gang noen spør hvor gammel jeg er :lur: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jo at dere fortsatt har et liv, men man burde vel ha funnet ut av ting når man er 35?

På den andre siden så har dere kanskje vært her for lenge om dere betrakter KG som deres hjem?;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Unnskyld at jeg spør, men er du mindre begavet eller legger du an på å provosere? Hvilke tanker gjør du deg om livet etter fylte 35 år? Går livet på skinner da, tror du?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok eldre.;) Satte 35 fordi jeg tenkte på barne og familieforumet, osv Der har jeg jo forståelse for at man kan være såpass gammel. Men om man er 34 og så burde man vel være for gammel til å henge på seksualforumet? Selvsagt har man sex;), men problemstillingene som postes på seksualforumet synes jeg ikke burde være like aktuelle som for noen som nettopp har blitt seksuelt aktive.  Kjenner det jo selv, jeg er 19 og har allerede vokst fra det forumet.;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Du er 19 - og har vokst fra sexforumet? 

Nå satte jeg kamfer'n i halsen, gett. 

Anonymkode: c6e11...fe2

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok eldre.;) Satte 35 fordi jeg tenkte på barne og familieforumet, osv Der har jeg jo forståelse for at man kan være såpass gammel. Men om man er 34 og så burde man vel være for gammel til å henge på seksualforumet? Selvsagt har man sex;), men problemstillingene som postes på seksualforumet synes jeg ikke burde være like aktuelle som for noen som nettopp har blitt seksuelt aktive.  Kjenner det jo selv, jeg er 19 og har allerede vokst fra det forumet.;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Jeg vil påstå det ligger mer stolthet i å aldri vokse i fra seksualforumet enn å påstå at man har gjort det i en alder av 19 år ;) At du er ferdig utprøvd og utlært i en alder av 19 høres skrekkelig trist ut.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøs ts?? Hvem skal svare på alle trådene om sex, alkohol og hva ekte mannfolk vil ha hvis ikke du har oss gamle erfarne kjerringer her til å svare?   Girl, please.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Shit, jeg er en dårlig voksen! Når jeg var 35 var jeg ikke gift ennå, hadde ikke barn, var singel, hadde kjip sex osv... Så neida, alt dette var helt urelevant for meg 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok eldre.;) Satte 35 fordi jeg tenkte på barne og familieforumet, osv Der har jeg jo forståelse for at man kan være såpass gammel. Men om man er 34 og så burde man vel være for gammel til å henge på seksualforumet? Selvsagt har man sex;), men problemstillingene som postes på seksualforumet synes jeg ikke burde være like aktuelle som for noen som nettopp har blitt seksuelt aktive.  Kjenner det jo selv, jeg er 19 og har allerede vokst fra det forumet.;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Selvfølgelig, alle over 30 har gjort alt som er å gjøre av seksuelle utfordringer.  Etter det er det ren rutine.  Misjonæren på mandag, håndjern og pisk på tirsdag, ute i det fri på onsdag, trekant-torsdag.  Fredag er det gullrekka på TV, så da rekker vi ikke noe sengekos, men lørdag er det friform.  Det kan bli artig, skal jeg si deg.  Eller ikke, ettersom vi ikke skal være på forumet og fortelle om erfaringene våre.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok eldre.;) Satte 35 fordi jeg tenkte på barne og familieforumet, osv Der har jeg jo forståelse for at man kan være såpass gammel. Men om man er 34 og så burde man vel være for gammel til å henge på seksualforumet? Selvsagt har man sex;), men problemstillingene som postes på seksualforumet synes jeg ikke burde være like aktuelle som for noen som nettopp har blitt seksuelt aktive.  Kjenner det jo selv, jeg er 19 og har allerede vokst fra det forumet.;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

 

19 år og vokst fra sexsualitetsforumet? Tenkt å opplevd alt i en alder av 19 bare... Blir ett sørgelig liv når alt er levd allerede...

 

Det er ei i denne tråden som er skikkelig naiv asså

Anonymkode: 34171...ba9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Unnskyld at jeg spør, men er du mindre begavet eller legger du an på å provosere? Hvilke tanker gjør du deg om livet etter fylte 35 år? Går livet på skinner da, tror du?

For å sitere meg selv:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Er selvsagt helt greit at dere er her, men virker som om mange av dere kun er her for å være frekke:angry: 

Anonymkode: 694f9...cff

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...