Gå til innhold

Eldre kvinner, hvorfor er dere på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Høhøhø - sex...!! Det er jo nå etter førr det begynner å bli gøy, jenta mi! Ikkeno som å gå på by'n uten mamelukkene på. Mange herrer som blir ville i nikkersen da, gitt!

Endret av Petra75
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Så kvinner over 35 har ikke (Og får ikke) barn og familie, gifter seg ikke, har ikke sex osv. mener du? :klo:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Er spent på de "osv, osv". 

Og selvfølgelig, du har helt rett: Vi gamliser har ingen interesse av temaer som familie, barn og samliv. Og sex? Gud forby!

Når det gjelder graviditet: Har du tenkt på at gamlisene ofte kan gi gode svar og informasjon til de unge som har spørsmål og problemstillinger? Ihvertfall mye bedre enn en 19-åring. 

Anonymkode: c6e11...fe2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jo at dere fortsatt har et liv, men man burde vel ha funnet ut av ting når man er 35?

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Tror du virkelig at man bare plutselig våkner en dag i tredveårene og har funnet svaret på alt? Wow, du er virkelig imponerende naiv :) Du bekrefter det Ulla Ullsokk skrev; at du trenger oss mer enn vi trenger deg. Vi må nok være her så ikke du fortsetter å leve i villfarelse.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jo at dere fortsatt har et liv, men man burde vel ha funnet ut av ting når man er 35?

 

På den andre siden så har dere kanskje vært her for lenge om dere betrakter KG som deres hjem?;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Du er kanskje ikke klar over det, men det finnes kvinner som ikke får barn før etter at de har fylt 35. Eller som blir skilt, har utro menn, gamle foreldre osv osv. Det finnes til og med kvinner over 35 som følger med på nyhetene, og som synes det er gøy å diskutere aktuelle ting... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tenker at folk over 35 kan ha arbeidsgivere som driter i arbeidsmiljøloven, husverter som er umulige, svigerdøtre/sønner som oppfører seg dårlig, menn som er utro, osv. Med andre ord kan vi ha stort behov for hjelp fra andres erfaring vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Mener du at ingen over 35 år har barn og familie, gifter seg, blir gravide, har sex, er singel, og/ eller har samliv? :huh:

Anonymkode: ecc48...dba

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Barn og familie: veldig mange 35- 40 åringer er småbarnsforeldre, og veldig mange over denne alderen har eldre barn.
Bryllup: veldig mange i alderen 35 + skal gifter seg, og veldig mange har giftet seg
Graviditet: Se svaret på "Barn og familie"
Sex: Veldig mange i alderen 35 + har sex
Samliv: Veldig mange i alderen 35 + lever i et samliv
singelliv: Mange i alderen 35 + er single

osv, osv.

Derfor er det aktuelle problemstillinger for oss gamle i disse underforumene.

Men hyggelig at vi får lov tl å være her da, til tross for vår høye alder. :)

Anonymkode: 07888...c70

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Arktis skrev:

Ja, etter 35 har man funnet ut av alt :P 

Ja da avanserer vi til neste forum: Kvinnegudene! :lur:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie: veldig mange 35- 40 åringer er småbarnsforeldre, og veldig mange over denne alderen har eldre barn.
Bryllup: veldig mange i alderen 35 + skal gifter seg, og veldig mange har giftet seg
Graviditet: Se svaret på "Barn og familie"
Sex: Veldig mange i alderen 35 + har sex
Samliv: Veldig mange i alderen 35 + lever i et samliv
singelliv: Mange i alderen 35 + er single

osv, osv.

Derfor er det aktuelle problemstillinger for oss gamle i disse underforumene.

Men hyggelig at vi får lov tl å være her da, til tross for vår høye alder. :)

Anonymkode: 07888...c70

Som sagt forstår eldre kan være single, ha sex, samliv, osv. Jeg sier bare at når man er såpass gammel så bør man jo ha opparbeidet seg litt livserfaring slik man ikke lurer på tingene som spørres om på KG.  Har man i tillegg vært her i 10-15 år på KG så har man vel diskutert det som er å diskutere. 

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Tror du virkelig at man bare plutselig våkner en dag i tredveårene og har funnet svaret på alt? Wow, du er virkelig imponerende naiv :) Du bekrefter det Ulla Ullsokk skrev; at du trenger oss mer enn vi trenger deg. Vi må nok være her så ikke du fortsetter å leve i villfarelse.

Nei, jeg tror ikke man plutselig våkner en dag og har svarene på alt. Jeg tror derimot om man har hatt nok livserfaring i løpet av 35 år til å ikke lure på de samme tingene som oss yngre lurer på.                   

 

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34, er jeg eldre da? :fnise: Måtte vise leg da jeg var ute i går på 20 års grense hehehe og ingen tror jeg er en dag eldre enn 25:) Smågutta henger etter meg som slips! Til tross for at jeg har 2 barn og masse erfaring i livet så henger jeg mest inne på seksualforumet. Har en stor sexdrive som er en heldig bivirkning av alderen min. Jeg tenker i dag helt annerledes enn da jeg bar yngre, skulle ønske jeg visste alt jeg bet nå da jeg var ung!

Anonymkode: 3bec8...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars TS, la henne være tror hun har skjønt poenget haha

Anonymkode: fe11e...5d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja da avanserer vi til neste forum: Kvinnegudene! :lur:

<klaske panne>. Jeg er i feil forum. Tar rullatoren og kamferdropsene og ruller i rett retning. KA-klomp, klomp, ka-klomp, klomp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jo at dere fortsatt har et liv, men man burde vel ha funnet ut av ting når man er 35?

 

På den andre siden så har dere kanskje vært her for lenge om dere betrakter KG som deres hjem?;)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Det vi har funnet ut klorer vi oss fast på KåGe for å rundhåndet dele med ungdommen som spør :nigo:

Sa noen leggevann? 

Mer portvin? Om du insisterer så 1/2 glass, takk :) 

Sånn rent til opplysning bruker vi ordet "hjem" som en tilnærming til alders- og sykehjem. Det er jo rett rundt svingen for oss alle.

Det er altså brukt i overført betydning. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn og familie, Bryllup, Graviditet, sex, singelliv, samliv, osv, osv.

Men for all del dere skal jo få lov til å være her!

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Familie har vi. Noen har jaggu også barnebarn! Bryllup har vi vært i, og kommer til å fortsette å gå i mens vi ler oss halvt tussetet av rabalderet rundt dokurvene ;)

Barn og svigerbarn blir fremdeles gravide og gjør oss til bestemødre og grandtanter.

Sex har vi ikke sluttet med heller nei (beklager å gruse noen forestillinger hos deg, TS).

Noen av oss er single, andre ønsker at de var det. De fleste lever i samliv med noen, og har kjent på både en og 100 utfordringer i den sammenheng.

Osv, osv, er det bare å nikke gjenkjennende til ja. Finansiering av bolig, sparing, strøm, 2 rette og 1 vrang, 1 kast og 4 masker over på hjelpepinne.. 

Det er jo bare hysterisk morsomt at du mener det er rom vi ikke har noe å gjøre i   :ler:

Ja, mange av oss er på samme alder som din egen mor. Det er det bare å finne seg i om man skal være her. Verden er tøff.

 

 

 

 

 

Vi tenker ikke spørre om lov til å være her, vi er. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror ikke man plutselig våkner en dag og har svarene på alt. Jeg tror derimot om man har hatt nok livserfaring i løpet av 35 år til å ikke lure på de samme tingene som oss yngre lurer på.                   

 

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Ja da er det mye bedre at flere unge uten erfaring og svar sitter å diskuterer hva en strek på en gravitetstest betyr mens de spør hverandre om noen har erfaring. Ser den. 

Anonymkode: 3fee8...6d7

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt forstår eldre kan være single, ha sex, samliv, osv. Jeg sier bare at når man er såpass gammel så bør man jo ha opparbeidet seg litt livserfaring slik man ikke lurer på tingene som spørres om på KG.  Har man i tillegg vært her i 10-15 år på KG så har man vel diskutert det som er å diskutere. 

Nei, jeg tror ikke man plutselig våkner en dag og har svarene på alt. Jeg tror derimot om man har hatt nok livserfaring i løpet av 35 år til å ikke lure på de samme tingene som oss yngre lurer på.                   

 

TS

Anonymkode: 694f9...cff

De tingene som spørres om på KG? 

Nei, selvfølgelig lurer vi ikke på akkurat det sammen som de yngre (men kanskje vi kan svare, hvis vi får lov)

Men kanskje vi lurer på andre ting? 

Anonymkode: c6e11...fe2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er spent på de "osv, osv". 

Anonymkode: c6e11...fe2

Tipper det bl.a. er Rampelyset. :)

Anonymkode: de5cf...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...