Gå til innhold

Eldre kvinner, hvorfor er dere på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hvorfor dere eldre kvinner er på KG.  Er selvsagt helt greit at dere er her, men virker som om mange av dere kun er her for å være frekke:angry: Samtidig som forumets problemstillinger er mest relevant for oss litt uerfarne. 

Anonymkode: 694f9...cff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Leo skrev:

Og hva definerer du som eldre kvinner?

Kanskje 35+? Før jeg tråkker noen på tærne så mener jeg ikke at man er gammel når man er 35, man er bare gammel for å henge på KG.:)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje 35+? Før jeg tråkker noen på tærne så mener jeg ikke at man er gammel når man er 35, man er bare gammel for å henge på KG.:)

TS

Anonymkode: 694f9...cff

Jeg tenker at mange av dere unge har godt av å få innspill og gode råd fra noen som har levd noen år lengre enn dere :)

Anonymkode: ecc48...dba

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekka så var ikke dette forumet bare for tenåringer... t.o.m mannfolk er jo medlemmer her til tross for at det heter Kvinneguiden. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje 35+? Før jeg tråkker noen på tærne så mener jeg ikke at man er gammel når man er 35, man er bare gammel for å henge på KG.:)

TS

Anonymkode: 694f9...cff


Veldig mange av oss gamle har vært her siden siden ble opprettet, dette er vår lekegrind.  ;)


Mye har forandret seg de siste årene, men det er ikke de gamle brukerne som har den skylden, de er som de alltid har vært.
Det er de nye brukerne som har endret forumet, og de nye brukerne er helst yngre brukere.

Anonymkode: 07888...c70

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor dere eldre kvinner er på KG.  Er selvsagt helt greit at dere er her, men virker som om mange av dere kun er her for å være frekke:angry: Samtidig som forumets problemstillinger er mest relevant for oss litt uerfarne. 

Anonymkode: 694f9...cff

"Forumets problemstillinger?" 

Ja, det er mange trådtitler som utvilsomt er startet av yngre og uerfarne. Mener du da at det er best at de får råd og tips kun fra andre unge og uerfarne? 

Jeg vet ikke hvilket underforum du henger på. 

Men jeg ser ikke hvordan temaene i samtlige av disse spesielt er relevant for de yngste? Men forklar meg gjerne. 

 

Anonymkode: c6e11...fe2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.girls1st.no/forum/ er et fra forum for jenter som deg :) 

Anonymkode: cd7a4...ddd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble dette et forum for bare unge? Er selv 38 år, har vært her i mange år. Og i gamle dager, var dette et koseligere forum, med mye mindre trolling og tull. Og det heter kvinneguiden, og jeg er en kvinne, så jeg blir her.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Petra75 skrev:

Jeg er her for å lese innlegg dere unge skriver, samtidig som jeg spiser kamferdrops og nipper til portvinen og gremmes over ungdommen nå til dags. 

Jeg også! Mens jeg tenker tilbake på min egen ungdom i forrige århundre.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok i kategorien ts definerer som eldre og tenker innimellom at det er en del som er veldig unge her. Er litt overrasket over at noen mener at et forum som heter Kvinneguiden skal forbeholdes de under 35. 

Vi over 35 er fortsatt kvinner, selv om vi får mer hår på haka, lesebriller og visne eggstokker. Det hender at vi får barn, har sprø familiemedlemmer, teite venninner, forelsker oss, mister noen, skiller oss, fester for mye eller for lite, drikker, blir mobbet... Kort sagt så er alder ingen hindring for å ha samme behov for å lufte tanker på et forum 😉 

En eldre kvinne har ofte mer livserfaring og kan bistå med svar som er mer utfyllende eller konstruktive enn "skjerp deg"  eller "dump han". 

Å være krass, svær i kjeften eller ha bastante uttalelser kan forekomme i alle aldre. På samme måte som ønske om å hjelpe noen eller å ha omtanke for andre heller ikle er aldersbetinget. 

Sist, men ikke minst: inni hodet er vi ofte yngre enn rynkene og fødselsdato tilsier og vi som har passert småbarnsperioden har gjerne ekstra god tid til å ta fram popcorn og følge spenstige tråder 😁

  • Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her for å henge med ungdommen og ta igjen min tapte ungdomstid! Må jo stadig oppdatere meg på både klesmoter, seksualvaner og hvordan man fester. Det er sannelig ikke så lett å henge med i svingene når dere ungmøene er så forbasket unge og ville i hipstertrusa! Eller er string tilbake nå? Å gaaad asså, det er så vanskelig å henge med... *pust-pes*

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...