Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper Ida ryker. 

Anonymkode: ae06b...adf

Glad hun vant. Trenger noe å se å fremover. Hun har flotte patter.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad hun vant. Trenger noe å se å fremover. Hun har flotte patter.

Anonymkode: 3e2fa...061

Synes hun er ganske flat jeg :P

Anonymkode: 9a2d1...52f

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun er ganske flat jeg :P

Anonymkode: 9a2d1...52f

Hææææ ???   Ida ????   Tror nok du absolutt "skulle gått til specesavers"  (usikker på staving)

Anonymkode: 0860d...594

Skrevet
1 time siden, The Kitten skrev:

Hvis du griner av savn etter en måned borte fra familien din, så har du vel egentlig ikke så veldig sterk psyke. 

Tror de fleste med små barn ville felt et par tårer etter fire uker..

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Irja skrev:

Tror de fleste med små barn ville felt et par tårer etter fire uker..

Sikkert, mente ikke noe galt med kommentaren min. 

Skrevet
4 timer siden, Diamant skrev:

Pluss at hun holdt for langt opp på skaftet, da er det vanskeligere å treffe nagla. Så hun bomma flere ganger.

Nå har det vell kommet frem dette har planlagt fra Tore, Ida og Ingeborg sin side. Så det er ikke rart teknikken var rar. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 3
Skrevet

Må innrømme at Tore har skuffet. Sutrer for mye og skylder på de andre at ukesoppdraget gikk i vasken. Lothe har lagt feil plank på gulv.....er det sabotasje eller en feil pgav demotivasjonen som oppstod for Tore lå å sov eller lå og vaket i vannet?

Ja, ja nå heier jeg på Petter og Vendela. 

Petter kunne jeg ikke fordra av subjektive grunner men han har jammen imponert i væremåte og innstilling. Håper at han ikke må ut pgav brannskaden han får.:tommelsmil:

• Liker 2
Skrevet

Nei det var trist at Ingeborg dro, syntes hun var ei flott dame å følge med på og fikk mer og mer sansen for henne. Men skjønte det var noe når Gaute intervjuet henne på kjempehytta, var noe med tonefallet eller formuleringen når han spurte henne "og hvis du kommer tilbake til gården så skal du kjempe helt til slutten?" som virket litt underlig.

Jeg synes Lothe er litt slurvete når han arbeider, bryggearbeidet ledet vel han og den ble helt skeiv (det irriterer meg faktisk veldig hver gang jeg ser bilder av den brygga), grøfta de sprengte ut var ikke gravd vid nok og så bruker han feil bord på gulvet i røykhuset? Greit at han ikke er snekker, men det går ann å kikke to ganger på byggebeskrivelsene, og ei grøft burde han ha koll på hvis han er skytebas. 

Nei jeg vet ikke helt, men jeg holder faktisk en knapp på Ida nå. Hun er litt sneaky tror jeg men tror hun har god sjanse til å vinne.

Skrevet

Blir kanskje guttekamp neste uke da ?      

Og så blir de finale uke, uken etterpå?                      

Anonymkode: 37f01...922

Skrevet
9 timer siden, The Kitten skrev:

Sikkert, mente ikke noe galt med kommentaren min. 

Du mente vel neppe noe bra med kommentaren heller. 

Jeg ville grått masse jeg etter flere uker borte fra barnet mitt, men har allikevel en sterk psyke.

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Irja skrev:

Du mente vel neppe noe bra med kommentaren heller. 

Jeg ville grått masse jeg etter flere uker borte fra barnet mitt, men har allikevel en sterk psyke.

Jeg gidder ikke ta denne diskusjonen med deg. Du får tolke kommentaren som du vil. 

Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Jeg gidder ikke ta denne diskusjonen med deg. Du får tolke kommentaren som du vil. 

Er ferdig jeg :-)

Skrevet

Når TV 2 skal vise sånn "neste gang på Farmen" eller noe.        

Og så viser de en eller annen figur som preiker om at han tror / håper at han blir valgt som storbonde. Da blir det vel sannsynligvis ikke den personen som faktisk blir valgt til storbonde da? 

Men TV 2 forsøker  kanskje å få seerne til å tro at akkurat den personen blir valgt som storbonde? :PMed mindre TV 2 "spoiler" igjen da. De har jo vært ganske flinke til det... 

Anonymkode: 37f01...922

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Da blir vel Vendela storbonde igjen.

Skrevet
På 27.1.2017 den 9.09, Trompeten skrev:

Trodde aldri jeg ville heie på Petter i årets Farmen Kjendis. Men han er soleklare min favoritt. Gjerne Lothepus i finalen. 

Hvis Petter blir lenge nok, gleder jeg meg fryktelig til å se hans positive energi når man (sannsynlig) må i gang med tømming av utedoen :)

Er da ikke alle utedoen som må tømmes i tide og utide.

Hadde utedo når jeg vokste opp og jeg kan ikke huske at vi tømte den noensinne.

Anonymkode: 6df08...6f0

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da ikke alle utedoen som må tømmes i tide og utide.

Hadde utedo når jeg vokste opp og jeg kan ikke huske at vi tømte den noensinne.

Anonymkode: 6df08...6f0

Kommer an på doen. Om det er et eget hus med ganske dyp "kjeller" under, så kan det ta mange tiår før den blir full, men som regel har det bare vært en liten tank på Farmen-gårdene.

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, teblad skrev:

Denne! Håper Tv legger ut klipp med ting som aldri ble vist på TV. Vedder på Ida klarte manipulere både Tore og Ingeborg til å få Ingeborg ut. Hun spiller svak og vil ikke velge en av vennene sine, men det der gjør hun glatt. Koste hva det koste vil.

Vendela gråter når Ingeborg går ut, og visste ingenting. Da hadde hun nok snakket med henne. Er så lei av falske, sleipe Ida som bare kjører over folk for å vinne:rasende:

Anonymkode: 43358...935

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...