Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke Tore bryr seg om å vinne. Han sa vell i første (?) episoden at han var på farmen fordi han ville oppleve gårdslivet. 

Anonymkode: 3d86b...c9a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Ida ryker så gidder jeg ikke se mer av Farmen. Hun og kroppen hennes er eneste grunn til at ser på.

Anonymkode: 2041a...417

Hei Ida. Tror du kjenner meg, eller vil si at vi har ei felles venninne som kunne fortelle at du var her inne :)

Du er drøy!! :D

Anonymkode: 43358...935

• Liker 7
Skrevet (endret)
På 25.1.2017 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Ida skal da ikke ut ..............  Deiligste dama som er der inne jo !     :sminkedokke:

Forøverig tror jeg hun velger Ingeborg ............... Og vinner    ( håper jeg )

Anonymkode: 0860d...594

Selvfølgelig velger hun Ingeborg. Hun synes jo at det var et stort komplement fra Tore at hun ble valgt.

Endret av ♥Mariposa
skrivefeil
  • Liker 9
Skrevet

Tror ikke de tør og velge Lothe til førstekjempe. Fordi han tar mye av det fysisk tunge arbeidet og sitter på mye kunnskap. Ryker han ut sliter de på de neste ukesoppdragene. Jeg tror nok han står igjen til siste uke. 

Anonymkode: 3884a...ebe

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hvem Ida velger som andre kjempe. Håper i grunn Linni, ingenting vondt med henne men Ida og de andre jentene fortjener mer en finaleplass syns jeg. 

Spennende blir det i hvert fall. 😊

Skrevet

Tror hun velger Ingeborg ettersom det har vært mye fokus denne uken på at hun har litt hjemlengsel og savner barna. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror hun velger Ingeborg ettersom det har vært mye fokus denne uken på at hun har litt hjemlengsel og savner barna. 

Det tror jeg også, men ikke av den grunn. Tydelig at hun har i mot Tore., virker i hvertfall slik... Og da også Ingeborg..

Anonymkode: 792bf...1d7

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Men hva faen, TV2?????? Spoiler for faen nok en gang hvem som blir 2. kjempe!!! ¤"#¤!""#¤ :sinna:

Anonymkode: 3e2fa...061

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hva faen, TV2?????? Spoiler for faen nok en gang hvem som blir 2. kjempe!!! ¤"#¤!""#¤ :sinna:

Åå?

Fortell fortell :) (men putt i spoilerboks). 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ååh. Jeg overså også, putt i spoiler boks? 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.1.2017 den 22.40):

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kjenner jeg er lei Tore. 
Han er en typisk person som jeg ikke takler. Lat og tiltaksløs. Somler, er treg og rett og slett lat. Går for lettvekt jobber, for så å komme somlende mot slutten å spørre "skal dere ha hjelp eller?". Også trengs han ikke, for jobben er gjort. Altså sniker seg unna hardjobbing ved å velge det lette og rote bort tiden.. i stede for å gjøre jobben fort og effektivt, for så å hjelpe til på det store prosjektet. 

Han er det stikk motsatte av meg, og jeg kjenner jeg blir provosert. 
Jeg hadde vært som Lothe. Gitt opp, lagt meg død og sagt "Det er din egen skyld Tore". Men jeg hadde ikke latet meg rundt, men heller vært irritert og gretten, fordi jeg vil jobbe. Det klør i fingrene og vil jobbe. Men når gruppa eller i denne sammenhengen lederen nekter å jobbe. Da er har man bare to valg. Gjøre alt selv eller gi opp. 
Merkes at Lothe er slik som meg. Irritert og vil jobb, men ser at han kan ikke gjøre alt selv og blir da litt irritert. 

Jeg får så lyst til å filleriste Tore å rope "GJØR NOE!!!" i trynet på han. Eller til skjermen. Gud, jeg må puste. Jeg blir så irritert på tiltaksløse latsabber. Spesielt når det går utover andre, og som en bonus er han kronisk negativt og gjør ikke annet enn å syte og klage. Over ting han kan for helt selv!! Jeg.får.fnatt. :bond:

Kan førstekjempe velge ex-storbonde som andrekjempe? Håper Lothe blir valgt, han velger Tore, Tore går ut og det blir hallelujah stemning i min stue. 

*utblåsning over* 

Hehe. Så enig. Han gjør seg liksom så stakkarslig og inntar offerrollen. Han burde nok holde seg til sofaen😂

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fy faen. Det er for dårlig! Men vil likevel se, men putt det i spoilerboks. :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kjenner jeg er lei Tore. 
Han er en typisk person som jeg ikke takler. Lat og tiltaksløs. Somler, er treg og rett og slett lat. Går for lettvekt jobber, for så å komme somlende mot slutten å spørre "skal dere ha hjelp eller?". Også trengs han ikke, for jobben er gjort. Altså sniker seg unna hardjobbing ved å velge det lette og rote bort tiden.. i stede for å gjøre jobben fort og effektivt, for så å hjelpe til på det store prosjektet. 

Han er det stikk motsatte av meg, og jeg kjenner jeg blir provosert. 
Jeg hadde vært som Lothe. Gitt opp, lagt meg død og sagt "Det er din egen skyld Tore". Men jeg hadde ikke latet meg rundt, men heller vært irritert og gretten, fordi jeg vil jobbe. Det klør i fingrene og vil jobbe. Men når gruppa eller i denne sammenhengen lederen nekter å jobbe. Da er har man bare to valg. Gjøre alt selv eller gi opp. 
Merkes at Lothe er slik som meg. Irritert og vil jobb, men ser at han kan ikke gjøre alt selv og blir da litt irritert. 

Jeg får så lyst til å filleriste Tore å rope "GJØR NOE!!!" i trynet på han. Eller til skjermen. Gud, jeg må puste. Jeg blir så irritert på tiltaksløse latsabber. Spesielt når det går utover andre, og som en bonus er han kronisk negativt og gjør ikke annet enn å syte og klage. Over ting han kan for helt selv!! Jeg.får.fnatt. :bond:

Kan førstekjempe velge ex-storbonde som andrekjempe? Håper Lothe blir valgt, han velger Tore, Tore går ut og det blir hallelujah stemning i min stue. 

*utblåsning over* 

Enig. Han var favoritten min, men jeg har ombestemt meg fordi jeg nå ser hvor lat og sytete han er. Vet ikke hvem jeg heier på nå. Petter, kanskje. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg vil også gjerne høre mer om denne spoileren!

Når det er sagt; utrolig sløvt av TV2. Det blir fjerde spoileren jeg kommer på.

Anonymkode: bfa76...b50

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, personangrep, latterliggjøring og svar til dette.

Tekola, forumansvarlig.

Skrevet

Jeg tror Tore lyttet til rådet til Jarl i brevet når han skulle velge førstekjempe:

" Husk:Den som styrer kjøkkenet styrer gården "

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...