Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trekker tilbake det jeg sa om at Jarl brukte Farmen til å skaffe seg kunder. Nå har han brukt opp repertoaret sitt. Det finnes ikke fler floksler i hele verden....

Anonymkode: 23d65...e08

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke Lothe var helt på nett med Jarl der altså. Han virket skuffa og unnvikende der han satt. Tror nok J hadde sett for seg de skulle sitte og flire og le over portveipredikantens smarte taktikk. - lite vet han at Lothe allerede har uttalt til kamera at han synes J sitt spill er barnslig. Her viser Lothe seg som en mer hederlig mann. 

Mulig Jarl har mistet en del respekt fra de andre nå altså.. 

Anonymkode: 505a9...bc7

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Håper Jarl taper og at han husker å lukke porten etter seg...

Kvifor? Blir jo meir artig action med Jarl! 

Gjest Bossa Nova
Skrevet
2 minutter siden, Knutsk skrev:

Feigt? Jarl tenkjer at Lars er ein stor konkurrent i finaleveka og vil derfor ha ut Lars før finaleveka. Enkelt og greit, eit forståeleg og klokt val.

Beklager at du er så lettlurt ;)

Skrevet

Liker vendela, hun er skikkelig fair nå. Kanskje den mest ærlige storbonden på markedet noensinne. Vel, Lothe var faktisk også veldig fair. Ellers i vanlig farmen kjøper de alltid en øl eller snop og kake og holder skjult... 

Anonymkode: db258...14f

• Liker 4
Gjest Jacklost
Skrevet

Kvifor? Blir jo meir artig action med Jarl! 

Mer irritasjon mener du?

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Det er bare fjas fra Onkel Jarl...

Nei, han ville unngå øksekast og bingo mot Tore, i tillegg til å få ut ein som er ein verre konkurrent i finaleveka enn i ein tvekamp. Lars er god i smia og på kjøkenet, typiske finaleveke-øvingar. 

Klokt val av Jarl, kvifor skal folk vera sure fordi han ikkje valde Tore? Jarl vart ikkje sur då Vendela valde han, å verta sur er berre barnsleg. Utruleg til syting på Lars, nokon må verta vald.

• Liker 1
Skrevet

Litt frekt og dra info ut av Lars hele uka for så og velge han som andrekjempe. Skjønner godt at Lars blir provosert! Håper at introen er noe vi hr gått glipp av og at Lars vinner. 

Anonymkode: 3884a...ebe

• Liker 11
Skrevet

Jeg grøsser av Jarl. Jeg kjenner igjen en psyko når jeg ser/hører en.

Anonymkode: 9a2d1...52f

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, Knutsk skrev:

Nei, han ville unngå øksekast og bingo mot Tore, i tillegg til å få ut ein som er ein verre konkurrent i finaleveka enn i ein tvekamp. Lars er god i smia og på kjøkenet, typiske finaleveke-øvingar. 

Klokt val av Jarl, kvifor skal folk vera sure fordi han ikkje valde Tore? Jarl vart ikkje sur då Vendela valde han, å verta sur er berre barnsleg. Utruleg til syting på Lars, nokon må verta vald.

Gjennom min TV virket Jarl veldig sur da han ble valgt. Vandra rundt småstressa og snakka svada om selvutvikling osv :baby:

• Liker 5
Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, Knutsk skrev:

Ingen er sint fordi han ikke valgte Tore, hvor har du det fra?

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Synes Lothe får fram sitt sanne jeg etterhvert nå, en real fyr.

Jarl sin "jeg velger ikke den svakeste, altså Tore" er bare vemmelig å høre på.

Skrevet

Ingen er sint fordi han ikke valgte Tore, hvor har du det fra?

Nokon måtte han velja. Kvifor skulle han ikkje velja Lars?

• Liker 1
Skrevet

Jarl begynner å minne meg om Olav Harald..

En hedersbetegnelse! En ære for Jarl å bli sammenlignet med kanskje tidenes Farmen-deltaker.

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 4
Skrevet

Flere som synes Ida virker litt tilgjort?

Anonymkode: c924c...797

• Liker 10
Skrevet
17 minutter siden, Jacklost skrev:

But still

Greit å holde seg unna slike tråder om du ikke har sett episoden enda. Den var lagt under skjult innhold ETTER det var vist på TV (live sendetid).

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennom min TV virket Jarl veldig sur da han ble valgt. Vandra rundt småstressa og snakka svada om selvutvikling osv :baby:

Han gliste, sa takk og var i storhumør. Ikkje det minste sur. Fekk muligheten til å fjerna ein stor konkurrent før finaleveka.

Skrevet

Han gliste, sa takk og var i storhumør. Ikkje det minste sur. Fekk muligheten til å fjerna ein stor konkurrent før finaleveka.

Jeg tror han var sarkastisk blid. 

Anonymkode: 36d1c...310

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...