Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbereder meg på det verste nå.  :( 

Anonymkode: b2cd0...4f9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

I det nyeste intervjuet snakker Petter om når Ida slo han i melkespann... Kanskje han var så full at han trodde det var det intervjuet mellom dem handlet om og at han avslørte at hun slo han i det?? (kan jo håpe)

Anonymkode: c3e9c...530

Skrevet

Kanskje ikke så veldig lurt å intervjue småfulle deltakere på finalefesten rett før finalen :P 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Arktis skrev:

Kanskje ikke så veldig lurt å intervjue småfulle deltakere på finalefesten rett før finalen :P 

Nei, og hvorfor i alle dager skal de ha dette på nyhetene?? Skjønner ikke helt hva tv2 driver med, som hele tiden spoiler egne programmer. Litt uprofft det der.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Purple skrev:

Joda han gjør det, litt redd han bare ikke tenkte seg om der altså. Men mulig han peikte på henne i den forstand "her er hun". Men vi får se, stor fare for det vanker bot for Petter i såfall.  

Jeg tror det var akkurat det som skjedde. Han hørte "Ida" og pekte på Ida. Men jeg tviler dessverre på at vi får se om dette var tilfelle eller ei, for jeg er ganske sikker på at det er Ida som vinner.

Anonymkode: ca50d...8d3

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, og hvorfor i alle dager skal de ha dette på nyhetene?? Skjønner ikke helt hva tv2 driver med, som hele tiden spoiler egne programmer. Litt uprofft det der.

Kanskje for å lure oss.

Endret av teblad
Skrevet

Ja det hadde vært digg om Lothe vinner nå, alle som raser i TV2s kommentartråd på facebook😂

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 3
Skrevet

Fader også, jeg vil ikke at Ida skal vinne! :(

• Liker 3
Skrevet (endret)

Håper virkelig ikke Ida vinner😦Bare den kalde måten hun så på Petter når hun så at han slet på slutten under melkespannholdingen. Uff... Er noe med blikket hennes. Heia Lothe nå som Petter er ute.

Endret av Tutte
Skrevet

Er det ikke altfor åpenbart om Ida vinner med tanke på "jublinga" til Petter? 

• Liker 1
Skrevet

Ehm tv2???!?! Det er 7 minutter siden programmet skulle vært på?! Ta dere sammen 😠 regner med de som viser reklamen sin nå betaler dere dyrt siden det er verd å la publikum vente 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, stamtplyr skrev:

Ehm tv2???!?! Det er 7 minutter siden programmet skulle vært på?! Ta dere sammen 😠 regner med de som viser reklamen sin nå betaler dere dyrt siden det er verd å la publikum vente 

Det startet jo 21:48, sendingen står på programmet 21:45. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 1
Skrevet

På sumo kan du faktisk spole for å se hvem som vinner :) 

• Liker 4
Skrevet

Jarl er fortsatt irriterende, bare han åpner kjeften himler jeg med øynene. Vel, synd Petter gikk ut, jeg håper på Lothe!

• Liker 7
Gjest Axl Rose
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Lothe vinner. Har fulgt med på live sendingene til VGTV og Nettavisen i kveld. Lothe var drita allerede kl. 19.00, tvilsomt at han hadde drukket seg snøblind om han hadde vunnet. Da måtte han gått igjennom masse intervjuer etterpå - altså måtte han holdt seg litt i skinnet.

Ida vinner!

Anonymkode: d617c...9fe

Kan man ikke være dritaa for det da?

Skrevet
3 minutter siden, Adelia skrev:

På sumo kan du faktisk spole for å se hvem som vinner :) 

det har jeg gjort :fnise:

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
10 minutter siden, Tutte skrev:

Håper virkelig ikke Ida vinner😦Bare den kalde måten hun så på Petter når hun så at han slet på slutten under melkespannholdingen. Uff... Er noe med blikket hennes. Heia Lothe nå som Petter er ute.

Hun vinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...