Gå til innhold

Hvorfor jukser jenter på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK, jeg forstår at de kvinnene som ser ut som hekser og derfor knapt får matcher jukser. Men hvor mange er det? De venninnene mine som jeg vet får 100-vis av matcher vil jeg si er under moderat pene, jeg hadde ikke rørt dem med ildtang. 

TS

Anonymkode: 7caa6...144

Nå baserer du deg både på din subjektive mening om dine venninners utseende, samt deres erfaringer. Det er ikke nok. Du kan ikke si at du forstår menn som gjør det, fordi de er desperate, mens kvinner som gjør det er dumme som ikke tenker lenger.

Både menn og kvinner føler vel at de ikke har noe å tape på det. Om både menn og kvinner fremstiller seg som penere enn det de er, så vil de jo møtes for å innse at de begge to muligens ikke har gitt et riktig bilde på hvordan de egentlig ser ut. Så da jevner det seg jo ut... 

Endret av calavi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg om hvilket inntrykk jeg får av personen. Så ikke hvorvidt utseende er "symmetrisk vakkert", men om personen gir inntrykk av å være varm, god, klok, interessant å prate med.

Eller kanskje de bare er kyniske og kalde? Du vet, som kvinner utenfor Tinder også er.

Anonymkode: 0886c...91f

Vet du hvem som fremstår som kynisk og kald her akkurat nå?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noe som bare bekrefter at damer går kun etter de som er godt trente og er heldige med sitt utseende. Damer er med andre ord ikke det gran interessert i ens indre, de er bare opptatt av overfladiske ting. Som sagt, 80% av kvinnene går for 20% av mennene. Og ja, de mennene, de kan vrake og velge. Og det gjør de også. Siden kommer kvinnene og klager på, "hvorfor ville han bare pule meg og ikke ha meg til forhold". Fordi du valgte en fyr som var like overfladisk som deg, din bitch.

Anonymkode: 0886c...91f

Takk for komplimentet....

Personlig syns jeg hjernen er det mest sexye med en mann.

Nå ser jeg på Tinder som bare en annen måte for folk å få ONS på og er det kun sex det er snakk om så sier det at det eneste som teller det ytre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn går etter det plettfrie. De driter i interessante jenter med små feil her og der. Og nei, det er ikke snakk om overvekt.

Anonymkode: 7371c...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi menn går etter det plettfrie. De driter i interessante jenter med små feil her og der. Og nei, det er ikke snakk om overvekt.

Anonymkode: 7371c...d1c

Det er ikke sant i det hele tatt. Menn gaar ofte til og med for damer som vennene hans synes er stygge. Dette er i veldig sterk kontrast til jenter som som regel er veldig opptatt av hva venninnene synes 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Damer er med andre ord ikke det gran interessert i ens indre, de er bare opptatt av overfladiske ting.

Som Alf Prøysen sa det i visa Ungkarssorg (også kalla Ungkarssalme):
"Men kvinnfolk er kvinnfolk og kæin itte tenkje, dom ligne på skjøra og tæk det som blenkje"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Det er ikke sant i det hele tatt. Menn gaar ofte til og med for damer som vennene hans synes er stygge. Dette er i veldig sterk kontrast til jenter som som regel er veldig opptatt av hva venninnene synes 

Det er jævlig sant. Hvorfor lyve om det. 

Anonymkode: 7371c...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jævlig sant. Hvorfor lyve om det. 

Anonymkode: 7371c...d1c

Nei

Se paa bildet lagt ved. Jenter som er mislikt av flere menn, fordi de kanskje ser litt annerledes ut, ikke standard skjonnhet, faar mer oppmerksomhet. I det tilfellet her, 3x mer. Likevel fikk hun laveste rating nesten 2,5x oftere enn hun til venstre

Skjermbilde.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok likt for kvinner og menn der. Jeg har møtt menn som jukset på tinderbildene. Noen av de hadde ikke trengt det engang. Men likevel kjører de på med filtere og vinkler. 

Det er ganske sjeldent jeg liker noen på tinder som tydelig har redigerte bilder og unngår helfigursbilde. Trenger ikke se ut som modell, men vær i hvert fall ærlig. Det liker jeg bedre.

Anonymkode: 62eb6...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, Prorsum skrev:

Har du gjort en undersøkelse? 

Jeg har levd en stund, og det er lenge nok til å tro at vedkomne har litt rett i det han sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Charmander skrev:

 

Jeg har levd en stund, og det er lenge nok til å tro at vedkomne har litt rett i det han sier.

Det blir som å si at du har gått livets harde skole fremfor å ta formell utdanning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har bildene å si? gutter sitter jo uansett samlet på vors å sveiper høyre på alt, den med flest matcher spanderer neste runde... 
Jenter jukser kanskje litt på bilder (omtrent like mye som gutter), men jeg har aldri sett/hørt jenter ha konkurranse over hvem som klarer få flest matcher med å sveipe høyre en hel kveld på ALLE profiler... 
Jenter er overfladiske, og for gutter går det sport i å matche uten å bry seg... 

Anonymkode: fcfec...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva har bildene å si? gutter sitter jo uansett samlet på vors å sveiper høyre på alt, den med flest matcher spanderer neste runde... 
Jenter jukser kanskje litt på bilder (omtrent like mye som gutter), men jeg har aldri sett/hørt jenter ha konkurranse over hvem som klarer få flest matcher med å sveipe høyre en hel kveld på ALLE profiler... 
Jenter er overfladiske, og for gutter går det sport i å matche uten å bry seg... 

Anonymkode: fcfec...69c

Uff da, får du ikke til å såre menn lenger ved å fortelle dem du ikke er interessert? Så leit. For deg. Newsflash: menn har følelser. For å ikke bli såret gir man etter hvert blaffen. Hva er poenget med å bry seg liksom? Det eneste som skjer da er at kalde jævlige bitches får glede ut av det ved å tråkke på deg. Den gleden fortjener de ikke. Så da er det best å ikke bry seg, ikke ta ting så alvorlig, så høytidelig.

Anonymkode: 0886c...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Mireille skrev:

Det blir som å si at du har gått livets harde skole fremfor å ta formell utdanning

Vil vel ikke si det akkurat sånn, men for å si det slik:

Det er lettere for en middels pen jente å finne noen å ha sex med enn det samme for en gjennomsnittlig mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da, får du ikke til å såre menn lenger ved å fortelle dem du ikke er interessert? Så leit. For deg. Newsflash: menn har følelser. For å ikke bli såret gir man etter hvert blaffen. Hva er poenget med å bry seg liksom? Det eneste som skjer da er at kalde jævlige bitches får glede ut av det ved å tråkke på deg. Den gleden fortjener de ikke. Så da er det best å ikke bry seg, ikke ta ting så alvorlig, så høytidelig.

Anonymkode: 0886c...91f

Jeg skjønner ikke.. Hvis du har blitt såret så kraftig, så burde du jo vite hvordan det er og ikke gjøre det mot andre! 

Mest sannsynlig var det noen som såret disse kalde jævlige bitchene lenge før du kom inn i bildet. Er det da helt greit at de såret deg etterpå synes du? 

Jeg synes ikke det er ok jeg altså..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt Tinder. Hvem sveiper du på da TS? Kun fine jenter eller mindre pene også?

Menn har jo en tendens til også å kun gå etter utseendet uansett hvordan de selv ser ut? Og da sier det jo seg selv at de peneste jentene går etter de som ser finest ut av guttene. Mens de stygge jentene heller ikke får treff, for stygge gutter osm deg ikke trykker på dem 

 

Anonymkode: 501bc...743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva har bildene å si? gutter sitter jo uansett samlet på vors å sveiper høyre på alt, den med flest matcher spanderer neste runde... 
Jenter jukser kanskje litt på bilder (omtrent like mye som gutter), men jeg har aldri sett/hørt jenter ha konkurranse over hvem som klarer få flest matcher med å sveipe høyre en hel kveld på ALLE profiler... 
Jenter er overfladiske, og for gutter går det sport i å matche uten å bry seg... 

Anonymkode: fcfec...69c

Uff, dette er jo bare ubehagelig lesning. Er det slik? Jeg er ikke på tinder nå, men tror muligens det ikke funker særlig bra i min aldersgruppe (40) uansett. Skal neppe logge på der igjen, vurderer sølibat resten av livet etter å ha lest for mye drit på kg. Hvem vil ha slike menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men angående bilder på Tinder, så er jeg veldig forvirret. Jeg har ikke tinder, men har vært på nettdatingsside tidligere. Den gangen valgte jeg et dårlig bilde bevisst, for jeg ønsket å heller gjør et bedre inntrykk på date. Endte opp med å gifte meg med første date, som tenkte likt som meg. Jeg har et skikkelig dårlig erfaringsgrunnlag her, men den ene erfaringen var veldig positiv.

Det varte jo ikke, så nå er jeg singel igjen og denne gangen med mer erfaring bak meg. Jeg har vurdert å kanskje sette opp en profil igjen, men dette med bilder er stressende. Tar jeg 100 bilder av meg selv kan jeg få til ett som er modellpent, men minst 60 av dem kan skremme fanden på flatmark. Jeg vet ikke hva som er best eller verst.

Et bra bilde kan gi en del dater, men de som velger ut fra bildet vil garantert bli skuffet IRL. Veier det opp at jeg kanskje kunne fått til en date med en i den mengden som det klaffer med? Vil den personen som jeg kan klaffe med avvise profilen min hvis jeg legger ut et dårlig bilde? Eller er et dårligere bilde like greit?

Jeg lurer oppriktig på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, canacas skrev:

Uff, dette er jo bare ubehagelig lesning. Er det slik? Jeg er ikke på tinder nå, men tror muligens det ikke funker særlig bra i min aldersgruppe (40) uansett. Skal neppe logge på der igjen, vurderer sølibat resten av livet etter å ha lest for mye drit på kg. Hvem vil ha slike menn? 

Det finnes mange flotte menn i vårt aldersegment som ikke er på tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...