Gå til innhold

Hvorfor jukser jenter på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser en god del jenter som jukser på Tinder ved å vise bilder som ikke er representative for virkeligheten, enten jenter jeg kjenner i virkeligheten eller jenter jeg møter på date. Det jeg lurer på er hvorfor jenter jukser. Jeg kan faktisk forstå menn som jukser for å få noen matcher, men jenter har jo omvendt problem de får jo som oftest langt flere matcher enn de er villige til å date. 

 

Anonymkode: 7caa6...144

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snakket en gang med en mann på 31 en som jeg synes så veldig bra ut for alderen (jeg er 24). Da jeg møtte han så han myye eldre ut! Sjekka ut på Facebook etter jeg hadde møtt han at bildet var 3 år gammelt. Så ikke bare jenter som "jukser".

Anonymkode: fa035...1dd

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke omvendt problem om de er 150 cm og 80 KG. Tro meg, det finnes sikkert noen som synes det er gøy å knulle de engang på tinder, men de har stort sett de samme problemene som mange gjennomsnittlige menn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket en gang med en mann på 31 en som jeg synes så veldig bra ut for alderen (jeg er 24). Da jeg møtte han så han myye eldre ut! Sjekka ut på Facebook etter jeg hadde møtt han at bildet var 3 år gammelt. Så ikke bare jenter som "jukser".

Anonymkode: fa035...1dd

Det er jo det jeg sier, jeg forstår menn som lyver for de kan jo ende uten noen matcher på tinder og da er det jo fristende å lyve for å få matcher. Men  kvinner har jo 100-vis av matcher, da er det jo ingen grunn til å late som man er penere enn man er.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg sier, jeg forstår menn som lyver for de kan jo ende uten noen matcher på tinder og da er det jo fristende å lyve for å få matcher. Men  kvinner har jo 100-vis av matcher, da er det jo ingen grunn til å late som man er penere enn man er.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

Hvor får du dette fra? 

Anonymkode: a587f...351

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg sier, jeg forstår menn som lyver for de kan jo ende uten noen matcher på tinder og da er det jo fristende å lyve for å få matcher. Men  kvinner har jo 100-vis av matcher, da er det jo ingen grunn til å late som man er penere enn man er.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

Har du hatt profil som jente/kvinne på tinder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor får du dette fra? 

Anonymkode: a587f...351

Jeg har jo venninner.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg sier, jeg forstår menn som lyver for de kan jo ende uten noen matcher på tinder og da er det jo fristende å lyve for å få matcher. Men  kvinner har jo 100-vis av matcher, da er det jo ingen grunn til å late som man er penere enn man er.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

Får kvinner hundrevis av matcher? Jeg har ikke det.

Anonymkode: cf281...aaa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo venninner.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

Og jeg har kompiser, de har også hundrevis av matcher. 

Anonymkode: a587f...351

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo ikke om antall matcher man får som kvinne i forhold til hvor få matcher menn får. Tror heller det handler om at alle ønsker å vise seg fra sin beste side, på alle mulige måter, men at det kommer best frem på bilder. Det er jo bare å se på alle andre sosiale medier også, de fleste legger jo ut bilder hvor de er mildt sagt heldige, og ikke av hvordan de ser ut klokka sju en mandagsmorgen. 

Man kan jo diskutere hvor grensa går mellom hva man bør forvente av "uærlige" bilder og hva som er nesten løgn, og hvor lurt det egentlig er, men årsaken tror jeg absolutt er at man ønsker å vise seg fra sin beste side. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, canacas skrev:

Har du hatt profil som jente/kvinne på tinder? 

Han har ett poeng, jeg har en god del venninner og de kan matche med omtrent "hvem" de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Charmander skrev:

Han har ett poeng, jeg har en god del venninner og de kan matche med omtrent "hvem" de vil.

Ok. Må være en aldersgreie, tinder funker ikke for gamle kjerringer :laugh:

Men, hvorfor er det greit at gutta jukser og ikke jentene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Ok. Må være en aldersgreie, tinder funker ikke for gamle kjerringer :laugh:

Men, hvorfor er det greit at gutta jukser og ikke jentene? 

Hvis gamle kjerringer ser ut som du gjør så funker det. Har vanskelig for å tro at du ikke får 100-vis av matcher.

Anonymkode: 0886c...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis gamle kjerringer ser ut som du gjør så funker det. Har vanskelig for å tro at du ikke får 100-vis av matcher.

Anonymkode: 0886c...91f

Hvor gamle er "gamle kjerringer" og hvor gammel er du selv?

Anonymkode: 66984...694

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får kvinner hundrevis av matcher? Jeg har ikke det.

Anonymkode: cf281...aaa

Kondolerer.

16 minutter siden, Søgni skrev:

Det handler jo ikke om antall matcher man får som kvinne i forhold til hvor få matcher menn får. Tror heller det handler om at alle ønsker å vise seg fra sin beste side, på alle mulige måter, men at det kommer best frem på bilder. Det er jo bare å se på alle andre sosiale medier også, de fleste legger jo ut bilder hvor de er mildt sagt heldige, og ikke av hvordan de ser ut klokka sju en mandagsmorgen. 

Man kan jo diskutere hvor grensa går mellom hva man bør forvente av "uærlige" bilder og hva som er nesten løgn, og hvor lurt det egentlig er, men årsaken tror jeg absolutt er at man ønsker å vise seg fra sin beste side. 

Helt enig i at bildene på sosiale medier ikke er representative, men på tinder så selger man seg jo selv kun gjennom bilder.Matchet nylig med en jente som jeg syntes var babe på bildene, men under gjennomsnittet i virkeligheten. Hva fikk hun egentlig ut av å møte meg? Hun kunne jo heller møtt på noen som faktisk tente på utseendet hennes enn en som kun likte bildene.  

4 minutter siden, canacas skrev:

Ok. Må være en aldersgreie, tinder funker ikke for gamle kjerringer :laugh:

Men, hvorfor er det greit at gutta jukser og ikke jentene? 

Igjen, kondolerer om du ikke får 100-vis av matcher for det skal jo godt gjøres for kvinner uavhengig av alder.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Charmander skrev:

Han har ett poeng, jeg har en god del venninner og de kan matche med omtrent "hvem" de vil.

Det kan attraktive menn og. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er "gamle kjerringer" og hvor gammel er du selv?

Anonymkode: 66984...694

Hvor gammel hun er aner jeg ikke. Du får spørre henne. Hvis du blikker opp litt så ser du at det er en term hun brukte selv. Jeg brukte den videre. Hvis du tar deg nær foreslår jeg at du går ut av denne tråden og finner en annen tråd som er litt mer kosemose å oppholde deg i.

Anonymkode: 0886c...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Prorsum skrev:

Det kan attraktive menn og. 

Selvsagt, noen må jo matche med alle kvinnene og om de mindre og gjennomsnittlige mennene ikke gjør det såmå det jo være de attraktive mennene som får alle matchene på tinder.

TS

Anonymkode: 7caa6...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prorsum skrev:

Det kan attraktive menn og. 

80% av kvinnene går for 20% av mennene, så ja, for all del. Men de resterende 80% av mennene kan ikke det. De som ser normale ut, og ikke ser ut som om de kommer rett ut av en Dressmann-reklame.

Anonymkode: 0886c...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

80% av kvinnene går for 20% av mennene, så ja, for all del. Men de resterende 80% av mennene kan ikke det. De som ser normale ut, og ikke ser ut som om de kommer rett ut av en Dressmann-reklame.

Anonymkode: 0886c...91f

Har du gjort en undersøkelse? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...