Gå til innhold

Han sier han ikke elsker meg lenger


alexis112

Anbefalte innlegg

Vi har hatt tidenes mest kompliserte brudd. Vi har vært sammen i 5 år, før det brått ble brudd pga raserianfall han får i fylla. Da han fikk det nok en gang så tok jeg tingene mine og flyttet ut, men jeg var ikke forberedt på at han ikke ville ha meg tilbake igjen. Han sa han har hatt det vanskelig, og har et ødelagt følelsesmønster. Han var redd for hva han kunne gjøre mot meg hvis han fikk raserianfall igjen, og ville at det skulle forbli slutt.
Men på en eller annen måte surret vi oss sammen igjen, bare uten å være offisielle. Vi hadde det veldig bra, trodde jeg, og forsøkte å ordne forholdet vårt. Men så plutselig fikk han nok et anfall i fylla, og jeg måtte dra igjen. Da han kom til seg selv igjen forandret han seg helt, og det dukket opp en slags isfront mot meg. Han avviste meg og ville ikke snakke med meg etter det. Jeg fikk endelig snakket med han igår, hvor han sto og sa at han ikke elsket meg lenger, og at han ikke hadde gjort det på lang tid. Han hadde bare latt som for å ikke såre meg. 

Problemet er bare at jeg ikke klarer å tro på han. Jeg tror han fremdeles har følelser for meg, men at han har det for vanskelig og bare ønsker å dytte meg vekk. Samtidig er jeg litt redd for at jeg bare bygger opp slike illusjoner i hodet mitt fordi jeg ikke holder ut tanken på at det han sier faktisk er sant. At han faktisk bare har latt som. Jeg trodde (og tror egentlig ennå) at han er mitt livs kjærlighet. 

Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg trenger all råd og hjelp jeg kan få.. føler meg totalt knust og forvirret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En så ustabil mann så bør du være glad det endte. 

Finn deg en bedre mann som tar vare på deg, seg selv og forholdet☺️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, alexis112 skrev:

Vi har hatt tidenes mest kompliserte brudd. Vi har vært sammen i 5 år, før det brått ble brudd pga raserianfall han får i fylla. Da han fikk det nok en gang så tok jeg tingene mine og flyttet ut, men jeg var ikke forberedt på at han ikke ville ha meg tilbake igjen. Han sa han har hatt det vanskelig, og har et ødelagt følelsesmønster. Han var redd for hva han kunne gjøre mot meg hvis han fikk raserianfall igjen, og ville at det skulle forbli slutt.
Men på en eller annen måte surret vi oss sammen igjen, bare uten å være offisielle. Vi hadde det veldig bra, trodde jeg, og forsøkte å ordne forholdet vårt. Men så plutselig fikk han nok et anfall i fylla, og jeg måtte dra igjen. Da han kom til seg selv igjen forandret han seg helt, og det dukket opp en slags isfront mot meg. Han avviste meg og ville ikke snakke med meg etter det. Jeg fikk endelig snakket med han igår, hvor han sto og sa at han ikke elsket meg lenger, og at han ikke hadde gjort det på lang tid. Han hadde bare latt som for å ikke såre meg. 

Problemet er bare at jeg ikke klarer å tro på han. Jeg tror han fremdeles har følelser for meg, men at han har det for vanskelig og bare ønsker å dytte meg vekk. Samtidig er jeg litt redd for at jeg bare bygger opp slike illusjoner i hodet mitt fordi jeg ikke holder ut tanken på at det han sier faktisk er sant. At han faktisk bare har latt som. Jeg trodde (og tror egentlig ennå) at han er mitt livs kjærlighet. 

Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg trenger all råd og hjelp jeg kan få.. føler meg totalt knust og forvirret..

Jeg har samme erfaring som deg med samme type mann og jeg må dessverre skuffe deg, han er ferdig med deg og forholdet deres. Ikke bli overasket om det plutselig dukker opp en ny dame, menn forlater ikke et forhold så sant det ikke er noe nytt på gang, det er bare å sjekke nye venner på de sosiale mediene han er på. Det du må gjøre nå er å komme deg videre, og ikke bli desperat og kontakte ham i tide og utide. Ha sosial omgang med venner, dra på byen og gjør mange morsomme ting. Kjærlighetssorgen kommer nok til å ta sin tid, men det går over :hug:

Anonymkode: b511a...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta sakene dine og start et nytt kapittel av livet ditt. Du vil ikke får det bra sammen med han.

Han trenger profesjonell hjelp til å få orden på sinnet sitt og alkohol bruken. Det var sikkert ikke dette du ville høre...Lykke til

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har så mye betydning om han elsker deg eller ikke siden det høres ut som et destruktivt forhold for begge uansett følelser..

 

Anonymkode: e2535...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hva som skjer med dere to, er bud nummer én for denne mannen å slutte å drikke. Voksne mennesker som får raserianfall "i fylla", eller stadig gjør destruktive ting når de drikker, kan rett og slett ikke drikke seg beruset til det punktet. Det er helt hårreisende patetisk oppførsel å fortsette å drikke når han ikke klarer å kontrollere seg. Enten er han alkoholiker eller bryr han seg filla om noe som helst av betydning. Så han bør altså begynne der, med å slutte å drikke seg til en høy grad av beruselse.

Anonymkode: 41085...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold deg til han, fint at ustabile holder sammen synes jeg, så slipper vi andre å havne med slike som dere og må selektere dere bort.

Forøvrig uattraktiv egenskap du har, å ikke lytte til hva han sier og skal overtolke han. Hadde jeg sagt at jeg ikke hadde følelser for ei, bann på at da ville jeg hatt henne ut av mitt liv, noen tar ikke til seg slikt (ustabile og uattraktive), som du som absolutt vil klamre deg fast. Gjør det, så andre slipper ei som er like ustabil som deg (og han tydligvis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.
Jeg unngår han og lar han være i fred. Har funnet ut at det er den eneste løsningen. Men vi har vært sammen i 6 år, og alt var ellers strålende fint inntil 2 mnd siden. Det var, med unntak av 2-3 episoder de siste 8 mnd, et bra forhold med mye kjærlighet. Eller, det var ihvertfall det jeg trodde. Det er derfor det er vanskelig å la det gå. Hadde han vært en ondskapsfull forbryter som var voldelig hadde det vært noe annet, men han er en fin, snill mann. Det hele kom ut av det blå, og jeg er fremdeles i sjokk. Og når han da plutselig påstår at han ikke har elsket meg i det hele tatt, blir verden min snudd på hodet. Alle de fine minnene vi hadde sammen er plutselig ikke så fine lenger, men full av løgn. Dette er vel det største sviket jeg har opplevd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, made4u skrev:

Hold deg til han, fint at ustabile holder sammen synes jeg, så slipper vi andre å havne med slike som dere og må selektere dere bort.

Forøvrig uattraktiv egenskap du har, å ikke lytte til hva han sier og skal overtolke han. Hadde jeg sagt at jeg ikke hadde følelser for ei, bann på at da ville jeg hatt henne ut av mitt liv, noen tar ikke til seg slikt (ustabile og uattraktive), som du som absolutt vil klamre deg fast. Gjør det, så andre slipper ei som er like ustabil som deg (og han tydligvis).

Jeg vil påstå at min "ustabilitet" med å elske noe annet enn meg selv, er en bedre egenskap enn å være gjennomsyret ondskapsfull.
Forøvrig er også en "uattraktiv egenskap" å bittert trolle nettet alene på en fredagskveld. Men det er da bare min mening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, alexis112 skrev:

Jeg vil påstå at min "ustabilitet" med å elske noe annet enn meg selv, er en bedre egenskap enn å være gjennomsyret ondskapsfull.
Forøvrig er også en "uattraktiv egenskap" å bittert trolle nettet alene på en fredagskveld. Men det er da bare min mening. 

Ta til deg hans avvisning, ikke overtolk etter egne ønsker, innfinne deg med realitetene...

Hardt for deg å lese, men å nedverdige deg selv som en dramaqueen som klamrer deg fast blir bare desperat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19. november 2016 den 13.26, Gjest made4u skrev:

Ta til deg hans avvisning, ikke overtolk etter egne ønsker, innfinne deg med realitetene...

Hardt for deg å lese, men å nedverdige deg selv som en dramaqueen som klamrer deg fast blir bare desperat...

Ja, er det ikke rart? Dersom ts følger dine råd nå, 19. november, i stedet for å skjelle deg ut, slipper hun å lage ny tråd om to måneder hvor hun er i sjokk over at fyren behandler henne dårlig.

Anonymkode: 1cf46...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...