Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Har isabel venninner?  Hun legger jo aldri ut bilder med venninner, kun henne selv og Pierre. Blir det slutt mellom de, så blir hun nesten hele alene. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

før når jeg ikke var smartere enn at jeg "leste" bloggen, skreiv hun av og til om venner hun skulle møte på cafe o.l. men de reiser jo hele tiden så det er kanskje grunnen? 

En annen ting, hun snapper aldri fra leiligheten de bor i? Bare typ sofabilder. Men hun har jo flere ganger nevnt at de pusser opp en leilighet? Pr nå har hun jo samme adresse som moren sin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 6.5.2016 at 12.50, Basilen skrev:

før når jeg ikke var smartere enn at jeg "leste" bloggen, skreiv hun av og til om venner hun skulle møte på cafe o.l. men de reiser jo hele tiden så det er kanskje grunnen? 

En annen ting, hun snapper aldri fra leiligheten de bor i? Bare typ sofabilder. Men hun har jo flere ganger nevnt at de pusser opp en leilighet? Pr nå har hun jo samme adresse som moren sin. 

De bor vel hos moren hennes. Så er vel ikke de som pusser opp, men moren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er visst legender også, ja, hun skrev det på bloggen, hun og Pierre er fjorårets legender i et sånt PH innlegg ....:laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Titan skrev:

De er visst legender også, ja, hun skrev det på bloggen, hun og Pierre er fjorårets legender i et sånt PH innlegg ....:laugh:

Ok? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt spesielt at pierre stiller opp for henne i ukesvis når hun er innlagt etter kosmetisk kirurgi.

Men når han havner på sykehus i sverige da reiser hun til oslo for kvalitetstid med moren?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, BeverTramp skrev:

Synes det er litt spesielt at pierre stiller opp for henne i ukesvis når hun er innlagt etter kosmetisk kirurgi.

Men når han havner på sykehus i sverige da reiser hun til oslo for kvalitetstid med moren?

Hun hevder at hun hadde noe forretningsgreier å gjøre. Både på vegne av seg selv og Pierre. Men hvis de har arbeid som haster i Norge, hvorfor har de da planlagt en tur til Sverige? :klo:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, The Kitten skrev:

Hun hevder at hun hadde noe forretningsgreier å gjøre. Både på vegne av seg selv og Pierre. Men hvis de har arbeid som haster i Norge, hvorfor har de da planlagt en tur til Sverige? :klo:

De har vært i en begravelse tror jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hubbabubba2014

Den rumpa kunne hun ha spist og trent seg til ved hjelp av en god PT og et skikkelig styrkeprogram. Hadde kostet en brøkdel og ikke vært livsfarlig. Ingen hemmelighet hvorfor norske kirurger ligger unna silikonimplantater i rumpa; stor risiko for infeksjoner og komplikasjoner 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev:

Den rumpa kunne hun ha spist og trent seg til ved hjelp av en god PT og et skikkelig styrkeprogram. Hadde kostet en brøkdel og ikke vært livsfarlig. Ingen hemmelighet hvorfor norske kirurger ligger unna silikonimplantater i rumpa; stor risiko for infeksjoner og komplikasjoner 🙄

Hun tok ikke silikonimplantater så vidt jeg har forstått? Tok hun ikke en brazilian butt lift, som bruker eget fett fra kroppen til å forme rumpa?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev:

Hva heter klinikken hun var hos og hvor mye måtte hun ut med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes resultatet ble veldig bra, ikke overdrevet som hos en viss annen blogger. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk91 skrev:

Jeg synes resultatet ble veldig bra, ikke overdrevet som hos en viss annen blogger. 

Akkurat det samme tenkte jeg. Veldig kledelig i forhold til den andre bloggeren vi ser mye røv hos for tiden. Har kanskje noe med kroppsformen i utgangspunktet å gjøre også?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...